Eu si gradina

13 Iunie 2011

Trandafirul galben (nu filmul)

Filed under: Trandafiri — Etichete:, — Mihaela C.P. @ 12:54 pm

Anul asta trandafirii au inflorit mai tarziu. De fapt totul a inflorit mai tarziu, a fost primavara friguroasa cu nopti geroase , iar ciresii care alta data in aprilie la jumatea lunii erau infloriti, abia in mai au inceput sa se deschida .

Si trandafirii la fel, tin minte ca pe 22 mai cand o felicitam de ziua ei pe o prietena de-a mea, erau infloriti , iar eu faceam cate-o trimitere la ei. Ei, anul asta …prima poz(n)a cu trandafir inflorit a fost pe…03 iunie. Si nu inflorit, ci imbobocit . Iata primul boboc galben de trandafir:

 

 

2 comentarii »

  1. Unul singur am, dar vezi ca sunt puzderie de magazine online care vand trandafiri ieftini (incearca la 4garden.ro , dar mai sunt si altele).Numai bine!

    Comentariu de Mihaela C.P. — 24 Mai 2012 @ 3:48 pm

  2. foarte frumos te rog trimite-mi si mie macar unu care ai in plus eu sunt din poienil de sub munte si la noi nu se gasesc

    Comentariu de berfela ana — 24 Mai 2012 @ 3:07 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

