Eu si gradina

13 Iunie 2011

Vizitatori in gradina

Filed under: Pasari, Viața grădinii — Etichete: — Mihaela C.P. @ 12:16 pm

O vrabiuta alba

Desigur sunt multe fapturi  care trec prin gradini , dar eu astazi vreau sa ii arat pe unii mai deosebiti. Si anume o vrabiuta alba, da alba si da, vrabiuta care in mijlocul altor vrabiute -surate de-ale ei , poposeau uneori la tava cu seminte pentru pasarile domestice din curte si ciuguleau din tot ce se gasea si le era pe plac.

Am avut vizitatori si cate-o cioara , hoața la ouale gainilor , dar pe ea /ele nu am fotografiat-o niciodata nici asupra faptului, nici cand dadea tarcoale sau mai fura si din graunțele pasaretului meu.

Am incercat sa fotografiez cat mai bine pasarile , dar fie erau la distanta prea mare, fie pe unele le-am fotografiat iarna si din spatele ferestrei si de la distanta, si nu au iesit foarte clare. Dar asa cum sunt, le prezint:

3 comentarii »

  1. Inca o data sincere FELICTARI pentru pozele superbe si reusite pe care le-ati realizat.
    Numai un profesionist poate surprinde imagini cu pasari ale cerului, care oricand poate zbura fara sa mai prindem nimic…dar dvs. va numarati printre acei profesionisti.
    Pe vrabiuta alba,o ador. Sper si chiar imi doresc sa ne-o mai fotogratiati si anul acesta,desigur daca o sa mai apara prin Gradina dvs. de Vis!…

    Comentariu de Alina — 1 Ianuarie 2013 @ 6:12 pm

  2. sunt siderata! daca era albinoasa, mai intelegeam (am vazut si eu una odata), dar asta nu pare a fi albinoasa, ci pur si simplu alba. oare cum e posibil asa ceva???

    Comentariu de cristina — 3 August 2011 @ 12:12 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

