Eu si gradina

21 Iunie 2011

Clematita 2011

Filed under: Viața grădinii — Mihaela C.P. @ 10:33 pm

2011 pentru ca mai am unele mai vechi in gradina mea, dar diferite. Pe cea de acum am cumparat-o de la un targ de primavara numit ”targ de bunatati”, adica un fel de tarabe la care se vindeau produse facute in ograda omului. Care vindea branza, care produse din carne (carnati ori alte preparate), unii miere, ciocolata de casa sau chiar si prajituri de casa . Altii vindeau papuci , pitici de gradina, scaunele de lemn, sau cate altele s-or mai putea produce in curte in numar mai mic . Am incercat si eu cateva dulciuri, a, magiun de Topoloveni , brand romanesc recunoscut in UE si printre altele de la un tip care vindea diverse flori, am pus si eu ochii pe o clematica impachetata frumos intr-un nailon cu o poza tentanta . In poza era o clematita albastra cu floare batuta . Si cum vazusem de curand pe un blog o clematita albastra atat de frumoasa incat nici nu mi-am dat seama ca era clematita, si mi-a ramas in gand, cum am vazut punga cu oferta am ochit-o si am luat-o . Pana acum a facut numai o floare si nu e chiar ca cea din poza, dar fiind numai prima, eu ii dau crezare vanzatorului , dar si florii , ca va fi tot mai frumoasa pe zi, luna sau an ce trece . Iat-o :

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

