Eu si gradina

22 Iunie 2011

Imi plac trandafirii urcatori

Filed under: Trandafiri — Etichete:, — Mihaela C.P. @ 9:40 pm

Poate in toate, gusturile noastre sunt educate sau influentate de amintiri din copilarie. Eu tin minte ca aveau bunicii mei in casa in care prima data am locuit , inainte sa ne mutam in bloc , asa cum era moda in anii 70 cand  confort insemna un apartament la bloc, asta pana sa fi fost experimentat de locatarii blocurilor cum e sa prinzi cutremurul cocoțat printre betoane , aveau deci bunicii mei un trandafir rosu , urcat pe zidul casei vecinului . Si parca era tot timpul inflorit, ori eu nu-l bagam in seama decat atunci cand avea flori.

Si acum cand am ajuns din nou la curte , am in curte plantati si de mama cativa trandafiri obisnuiti , frumosi, ce-i drept , dar parca prea comuni si allti cativa urcatori , printre care si pe cel rosu in imaginile prezentate aici. Nu infloreste tot anul, ci numai la inceputul verii ;apoi pana anul urmator mai apar ceva flori de maces, tot frumoase si alea, ca mie pana si macesii imi plac . Si pentru ca s-au tot plans de el ba unul, ba altul din familia mea, am mai luat unul , de pe un site ce vinde flori online, despre care cei ce ii faceau reclama spuneau ca infloreste toata vara, pana la caderea brumei. E inca mic, are numai doi ani si abia mi-a facut cateva flori – fantastic de frumoase, dupa parerea mea , care insa s-au scuturat dupa cateva ploi furioase si inca nu am apucat sa ii fac o poza cu care sa ma laud .

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

