Eu si gradina

29 Iunie 2011

Sfârșit de iunie, ploios

Filed under: flori, gradina — Mihaela C.P. @ 10:17 pm

Această prezentare necesită JavaScript.

De cateva zile ploua mult si e cam frig . Unii (blogări de la Cluj) asa zic ca e si normal , ca la ei ,  in iunie  ploua si asa se manifesta inceputul de vara. La noi parca n-ar fi fost asa in alti ani, ba dimpotriva, eu stiu ca sfantul Ilie, pe 20 iulie vine cu ploi si furtuni , si cum acum  vad pe iunie trecut , deja incep sa ma gandesc la toamna . Are si toamna bucuriile ei, dar de  ceva ani incoace eu nu mai reusesc sa  simt vara din plin, sa spun ca am trait o vara torida si ca ma bucur ca a venit toamna cu putina racoare. Asa ca in plina vară spun ca mi-e dor de vară. Vara adevarata cand mergi cat mai lejer imbracat, incaltat, cand nicio inghetata sau …ce sa mai zic de perioada in care imi placea sa beau granata , suc de fructe la dozator (ce o fi continut , nu ma gandeam pe vremea aia, ca eram foarte tanara, vreo 24 sau asa ceva de ani aveam pe atunci) cu gheata sfaramata in el, de il beai pana simteai gura si gatul amortite de la gheață, dar nu ma imbolnaveam nici cu gâtul, nici dintii nu aveau de suferit ; ei bine, nici asta nu era de ajuns ca sa ma racoresc . Unde sunt verile  de alta data ?!

Dar am facut astazi cateva poze dupa ploaie , care acum ca le-am descarcat si le vad in calculator mi se pare ca toate florile fotografiate ar fi proaspete si curate , desigur daca au fost si  bine spalate . Câteva dintre ele:

Flori albe, fara nume identificatmai apromai aproape de ele

ape de eleSi mai aproapeHortensia rozCrin imperialgrup de flori de crinMargareta

2 comentarii »

  1. Salve, in ultima poza mi se pare ca e Tanacetum parthenium.

    Comentariu de Alina-Afrodita — 30 Martie 2012 @ 10:38 am

    • Raspunsul pe masura ar fi :salve si mii de bombe :)!Parca asa ziceam cand eram mai mici.
      Da, acum ca i-ai dat un nume, am cautat pe net si pare sa fie vorba chiar de floarea mea. Merci!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 30 Martie 2012 @ 2:53 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

