Eu si gradina

30 Iunie 2011

Flori albe de iunie

Filed under: flori, Viața grădinii — Etichete:, , , , — Mihaela C.P. @ 4:28 pm

Această prezentare necesită JavaScript.

Am facut o selectie cu flori albe inflorite cam in acelasi timp,la sfârșit de luna iunie. Pentru mine  fiecare are cate o poveste a ei , margaretele…s-au inmultit singure atat pe locul in care au fost surprinse in fotografia asta, cat si in alte locuri din gradina, pe unde au ajuns purtate de vant ;

-florile albe ale caror denumire inca nu o stiu , le-am gasit crescând acolo, unde sunt si acum , la inceput doua sau trei fire, pentru ca apoi sa răsară puzderie .Le-am pastrat la inceput pentru ca frunza mirosea frumos, putin mentolat  , o tineam in mână si imi ramanea miros placut pe piele.Abia apoi au inceput sa apara si floricelele ei, micute si rezistente la oricare conditii de vreme.Plus ca rasare singura primavara , fara sa fie nevoie sa pun samanta ori rasad.

-Hortensia…are si ea povestea ei , in sensul ca stiu de unde am…cumparat-o, adica de la Carrefour, de la o fata care vinde flori pe culoarul magazinului din Ploiesti si de la care am luat mai multe flori, iar acum mi-am facut-o amica, in sensul ca ma recunoaste de cate ori trec pe acolo, ne salutam , mai schimbam cate o vorba despre flori…

-Si orhideea alba este tot cumparata, dar din alta parte. E singura orhidee cu floare mai mare pe care o am , si este foarte infloritoare :), in sensul ca face flori an de an, de vreo 3 ani incoace, pe care le tine tot anul; acum are si flori, are si tulpinițe imbobocite .

Langa hortensia alba am crini , pe care i-am primit ca fiind niste crini deosebit de parfumati. Este primul an in care infloresc , asta si pentru ca le-am taiat niste crengi din tufa de gutui japonez  vecină cu ei, care ii cam tinea umbriti.

2 comentarii »

  1. Ce frumos trebuie sa fie ca atunci cand privesti gradina sa stii ca fiecare floare are o poveste 🙂

    Comentariu de buceginatura2000 — 20 Noiembrie 2011 @ 6:41 pm

    • Pana la urma fiecare floare, copac sau arbust are povestea lui si de regula iti lasa si amintirea momentului in care a fost plantat, a imprejurarii si poate si companiei care a insotit plantarea.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 20 Noiembrie 2011 @ 8:17 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

