Eu si gradina

5 Iulie 2011

Albina

Filed under: flori, insecte — Etichete:, , — Mihaela C.P. @ 5:10 pm
  1. Duminica de dimineață, de atata drag față de florile din curte , pe care le privesc cu atata bucurie incat imi umplu inima de incantare , am pregatit aparatul de fotografiat ca sa imortalizez cateva imagini pe care sa le mai privesc si atunci cand nu voi mai avea florile si culorile verii la indemână .

Si am dat click o data, click de doua sau cateva ori, click…si-mi iese si o albinuță pe o floare; zic…nu-i nimic, si albinuța arată cât de vie e grădina, si poate vazută mai de aproape dezvăluie ceva frumos, interesant din aspectul familiei ei . Deci am hotărât sa mai prind câteva cadre si cu albinuța.  Când reglam aparatul sa prind imaginea si de aproape, dar si mai clara, ce văd? Da..ce văd? Albinuta sa fie cea care are niste saculeti cu ceva galben? Sau sa fie de la floarea mea? Si mai dau click-click, iara incerc să click, ah…aparatul se misca incet, imaginile se incadreaza clare cu greutate si cam pierd timp. Albinuta incearca sa plece (doar nu oi fi speriat-o eu?nu, nu, nu vreau…), revine apoi…si eu mai surprind cateva imagini. Mă uit pe viu, ma uit in aparatul foto si mă lămuresc. Daaa, albinuța era incarcata pe picioruse  cu doi săculeti cu polen . Deci florile mele galbene sunt nu numai frumoase, nu numai rezistente (căci sunt si perene si stau toata iarna verzi, afară, ci si bogate cu dulce polen si deosebit de atractive pentru albine si gustoase . Mă bucur să am in curte așa niște minuni ale naturii.

albinuța iși face apariția

  1. albinuta, cadrul doi

ce se vede ?

albinuta este incarcata de polen

2 comentarii »

  1. mi-am cumparat aparat foto special ca sa fac poze macro. eram fascinata de acest gen de poze. cand ma duceam in we la tara, stateam prin gradina toata ziua ca sa prind gazele in poza. cand am vazut prima oara o albina cu pantalonasi din astia, am crezut ca e vreo boala la ele. deh, copchil crescut intre betoane, ce vrei. ma bucur ca ai si tu aceeasi aplecare catre fiintele astea minuscule si miraculoase.

    Comentariu de cristina — 3 August 2011 @ 12:00 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

