Eu si gradina

9 Iulie 2011

Crini

Filed under: flori, Fără categorie, gradina, Viața grădinii — Etichete: — Mihaela C.P. @ 1:51 pm

Desi am cateva culori de crini , au inflorit pe rand si nu i-am avut infloriti pe toti odata . Dar oricum sunt si foarte frumosi , dar si parfumati . Cand trec pe langa ei , daca sunt cu gandul in alta parte imi atrag atentia prin parfumul lor .

Primul a fost un crin rosu . Nu l-am fotografiat , dar nici el nu a fost prea grozav. A avut o singura  floare care a disparut repede si nici mirositor nu a fost . Desi te-ai astepta de la o floare rosie sa fie mai spectaculoasa, de data asta crinul a cam dezamagit. Dar a si fost primul an in care a inflorit , ca a fost si plantat recent, dar si de multe ori uitam ca am crin acolo si ori mai sapam si ii raneam bulbul , ori mai uitam de locul lui si calcam peste el, pot spune ca la cum a fost tratat, a dat un rezultat bun .

Al doilea, desigur, crinul imperial pe care l-am mai postat , deosibit de parfumat si cu tinuta .

Dupa el a inflorit un crin galben , deosebit de parfumat si el a carui floare mie imi sugereaza fie un clopotel , fie o rochita de printesa. Apoi crinul roz

are si parfum, dar unul pisicesc

crin de gradina, fara parfum , inflrit toata vara

crin roz

crin roz

…si ceilalti .

Crin

crin galben rochia printesei

crin imperial

crin privit de sus

3 comentarii »

  1. […] (Sursa foto: Gradina!) […]

    Pingback de Pictorul și dimineața crinului | Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite — 6 Mai 2015 @ 12:46 pm

  2. crinul din prima poza e cel mai frumos :)))
    crin roz n-am mai vazut pana acum si m-a impresionat. ai flori frumoase.

    Comentariu de cristina — 3 August 2011 @ 10:31 am

    • 🙂 Ma bucur ca ti-a placut crinuța -pisicuța mea .Crinu tot sunt multe feluri si culori, ba am vazut recent (pe siteul sieberz cred) poze cu crini cu floare batuta. Din astia nici in florarie nu am vazut pana acum, asa ca tentatia e mare (pe asta mizeaza si ei).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 3 August 2011 @ 4:18 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

