Eu si gradina

22 Iulie 2011

De la coafor

Filed under: gradina, plante, Viața grădinii — Etichete:, — Mihaela C.P. @ 9:43 pm

Ador sa merg la coafor . Drept dovada este si ca ultima data am fost cand eram in clasa a IX a, iar asta se intampla….doamne, sa zic? Acum mai bine de 20 siiii de ani. Dupa o experinta nu prea placuta petrecuta in coafor am ajuns sa ma ajustez de atunci singura acasa, cu foarfeca, asta din cand in cand, cel mai adesea taindu-mi doar varfurile parului atunci cand mi se pare ca sunt tocite . In rest port clasica coafura par lins, strans in coada la spate si rar, atunci cand este proaspat spalat si numai din cand in cand , in timpul liber , mai ies din casa si cu parul despletit .

Dar cand am vazut asa  combinatie de culori, de textura a firului matasos, de aspect al coafurii cu carlionti , umflat, ca in reclamele la wash and go (parca exista si un astfel de sampon)  culori intense, stralucitoare , m-a cuprins invidia si nu m-am putut stapani sa nu opresc imaginea pentru o viitoare posibila vizita la coafor 😀 .

Matase

 

poza

Matase marime medie

poza

Poza de grup

7 comentarii »

  1. interesant

    Comentariu de gigi — 10 Februarie 2013 @ 9:54 pm

  2. Ce tare:)

    Comentariu de Coafor — 28 August 2012 @ 3:19 pm

    • De la profesionisti in coafuri, consider ca a fost un compliment :).
      La gluma :)).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 28 August 2012 @ 10:19 pm

  3. Misto roscata aia! 😀

    Comentariu de Alexandra — 24 Iulie 2011 @ 8:26 pm

    • Da, doua modele de tunsoare, pentru par lung si par de lungime medie. Modelul periuță n-am gasit , iar culoarea si roua diminetii pe firul de matase era de invidiat .

      Comentariu de Mihaelacp — 24 Iulie 2011 @ 8:40 pm

  4. 🙂 Si eu am un singur fir de porumb dintr-un bob pe care l-am gasit ratacit prin curte, ramas de la pasari si l-am pus intamplator la intrarea in solar intr-un loc care ramasese neocupat de rosii. A crescut mai inalt decat marginea de sus a solarului, asa ca l-am inclinat putin si i-am lasat varful afara sa se duca oricat de sus vrea el.
    Mai puneam si in alti ani cateva fire de porumb si de cele mai multe ori il culegeam prea tarziu, atunci cand nu mai era bun de fiert si ajungea la hrana pasarilor.

    Comentariu de Mihaelacp — 22 Iulie 2011 @ 10:06 pm

  5. Si eu care am vazut titlul postului ma gandeam ca is chestii de femei .. coaforul… dar dupa aceea am vazut ca era vorba de altceva.
    Foarte mare si frumos porumbul. Anul viitor o sa incerc si eu cu porumb sa vedem ce o sa iasa.

    Comentariu de Ursu Florin — 22 Iulie 2011 @ 9:52 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

