Eu si gradina

26 Iulie 2011

Sunt răcit

Filed under: animalute, vremea — Etichete:, , — Mihaela C.P. @ 4:22 pm

O fi luna iulie , dar  baiatul nostru a racit. II crescuse blănița si pe la inceputul săptămânii trecute l-am mai tuns, ca deh, am zis ca e luna lui cuptor si sa nu îi fie prea cald baiatului , așa că l-am tuns (din foarfecă, eu, acasă). Dupa vreo …sa se fi făcut oare câteva zile? Dupa vreo câteva zile sau mai puțin, băiatul a inceput sa strănute. Dar nu un pic acum si peste o ora incă un pic, ca dacă ar fi fost așa, nu am fi observat, poate. El stranuta intr-una, stranut după strănut , încât eu mi-am zis ca i-o fi intrat ceva pe nas si il gâdilă 🙂 (la ce sa te gandesti la altceva in toiul lunii iulie?). Cum el n-a vrut sa stea sa îi cercetez nasul, m-a mârâit , si cum nici stranutul nu trecea, am trimis băiatul la doctor (vet, desigur). Ca sa ne spuna doctorul ca baiatul are rosu-n gât , temperatura peste cea normala si, in concluzie  e răcit.

Acum face tratament cu injectii, probabil ceva antibiotice .

pleostit si ...racit . varaa, in iulie

1 comentariu »

  1. Abia acum l-am descoperit pe baiatu Pepito si nu ma pot abtine sa nu-ti spun ca este un minunat. Ai grija cand il mai tunzi, inainte intereseaza-te de conditiile meteo.

    Comentariu de cafeauata — 23 Noiembrie 2011 @ 11:09 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.