Eu si gradina

2 August 2011

Blog

Filed under: blog, Fără categorie — Etichete:, — Mihaela C.P. @ 9:42 pm

Am gasit un inteles al blogăritului. Initial, cand am inceput sa scriu aici chiar mi-am pus intrebarea: de ce blog? Si nu am fost prea bine lamurita de ce, am zis ca o fi o manifestare a unor talente ascunse care isi dau frau liber din fata ecranului de la calculator, discret, de acasa.

Acum insa parca incep sa vad altfel blogul, ca pe un loc in care te intalnesti chiar de la tine de acasa, din fotoliu/scaun sau pat , de unde sta fiecare mai confortabil, imbracat lejer, comod, te intalnesti cu prieteni, vechi sau noi , cu care pe net descoperi ca ai cateva preocupari comune.  Si postezi zilnic, ca fara asta simti ca ai lipsit de la intalnire si iti sta gandul numai cum sa faci sa ajungi acolo, sa le arati si celorlalti ceva ce ai vazut tu cu ochii tai si incerci sa surprinzi cu aparatul de imortalizat imagini ceea ce ai vazut sau cum ai vazut tu; ca desi vedem mai multi acelasi lucru, pentru fiecare poate avea un inteles diferit si camera uneori chiar asta surprinde- ochiul, privirea ta, gandul tau .

Chiar vazusem o caricatura intr-un ziar, probabil in Adevarul, pe care il cumpar zilnic la servici, in care era desenat un catel langa stapanul lui asezat in fata calculatorului si scris alaturi: cel mai bun prieten al omului (catelul)  a fost inlocuit de laptop 🙂 .  Si timpul petrecut pe internet atunci cand altfel ai fi singur , fara grupul de prieteni, acasa, pare atunci mai plin cand scrii pentru intalnirea cu altii. Cand verifici atent ce poze postezi, sa fie mai frumoase, mai bune , cand verifici si textul daca l-ai scris corect, ingrijit , ba uneori mai gresesti ori te grabesti si nu mai faci o ultima corectura ci dai direct comanda ”publicare” si e ca si cand te pregatesti acasa inainte de plecare sa fii pieptanata, fardul bine aranjat,tivul cusut, nu atarnat , nu  ciufulita ori cu fermoarul desfacut  .

Asa cred ca e blogaritul, prezentarea la intalnirea cu prietenii, fiecare aduce ce are , ce stie, ce poate.

2 comentarii »

  1. Nu m-am luat de el, l-am lasat sa faca ce vrea , sa stea cat vrea, sa plece cand vrea. Doar am comentat pe seama lui ca spre deosebire de albina el se comporta mai dezordonat, fara grija fata de floare. Da, poate o fi avand un rost ce face el.

    Comentariu de Mihaela C.P. — 7 August 2011 @ 9:31 am

  2. Să nu te mai iei de ala mic` şi murdar de polen fiindcă a scuturat floarea, asta e menirea lui. Este ca un căţel… mânjit cu lapte tot şi pe faţă şi pe bot.

    Comentariu de mihaiphotovision — 7 August 2011 @ 9:19 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

