Eu si gradina

4 August 2011

Porumbei

Filed under: animalute, Pasari, Viața grădinii — Etichete:, — Mihaela C.P. @ 9:29 pm

Dimineata devreme toate fapturile se trezesc…cu burtica goala. La mine in curte pasarile mele au invatat lectia si stiu ca in jur de ora 8 primesc mancarea de dimineata si stau aliniate langa poarta si asteapta. Cuminti. Dar in afara de ele au mai invatat si alte pasari, ale cerului, ora mesei de dimineata si asteapta si ele sa ciuguleasca care cum o putea, mai pe furis, cateva boabe bune de ingurgitat.

Si asa intr-o dimineata cand am iesit in curte le-am zarit. Stiam ca mai dau cate o tura pe la boabele pasarilor mele, dar nu stiam cum asteapta aliniate, in grup sosirea mesei . Mai jos, prima zarire de la distanta:

porumbei asteptand micul dejun

 

Cate unul mai agitat, zburataceste

Apoi au inceput sa ma observe si ele pe mine.

Dar rabdatori, asteapta

Intai numai una, apoi din ce in ce mai multe (pasari).

Iii, m-au vazut !

Si cum de obicei nu prea sunt bine primite la masa, aparitia unui om inseamna zburataceala si uschiala, deci au inceput sa se agite si sa dea bir cu fugitii, care pe unde.

Sa fugiiim, maaa, pericol maree!

Numai una, mai curajoasa s-a oprit sus, la inaltime, pe un colt al casei si m-a urmarit.

Doar unul a ramas la postul de observatie, ascuns undeva la inaltime

Nu numai noi le observam pe ele, ci si ele pe noi.

Se pare ca a tras concluzia ca nu reprezint un pericol si a indraznit sa revina mai aproape de locul de asteptare. I-am mai facut  o poza si apoi am plecat ca sa nu le mai deranjez . Asa cum stiti, sunt pasionata de observarea si protejarea fapturilor mai mici sau mai mari din alte specii decat noi, imi place sa le observ, sa le fotografiez si pentru ca am blog , sa le si postez. 🙂

Si a avut curajul sa se si intoarca inapoi, aproape

2 comentarii »

  1. Cateii mei nu au treaba cu pasarile, poate pentru ca traiesc cu gaini in curte si le-am tot repetat ca nu e voie sa le alerge sau bruscheze. Ba dimpotriva, doi dintre caini sunt liberi prin curte toata ziua si noaptea si poate imi apara curtea de intrusi , inclusiv ceva manacatori de pasari cum am mai si avut. In urma cu cativa ani am gasit cam in doua dăți cate o gaina omorata si nici urma de sange , ceea ce m-a facut sa cred ca am avut vizitator vreun dihor. Cainii mei alearga tot ce e strain de curte, inclusiv pisici si poate si alte imblanite . Nu si gaini. De la gaini consuma numai ouale .

    Comentariu de Mihaela C.P. — 5 August 2011 @ 10:54 pm

  2. stii ce mi se pare mie curios? ca si la vremea asta, cand campul e plin de boabe proaspete, ele tot vin sa manance de la noi. sa stii ca e o mare realizare ca ti-au venit porumbeii, ca ei sunt tare speriosi. la mine, cu max in curte si cu maia in gradina, nu vin decat vrabii si cotofene.

    Comentariu de cristina — 5 August 2011 @ 10:01 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

