Eu si gradina

7 August 2011

Indiscretie

Filed under: gradina, insecte, Viața grădinii — Etichete:, , — Mihaela C.P. @ 5:18 pm

Intr-una din zilele trecute , in gradina am vazut pe o frunza de menta cum un paianjen alb , mic si cam pipernicit prinsese in ghearele lui o albina , care deja nu mai misca. As fi facut si o poza , daca as fi avut la mine aparatul de fotografiat, dar cum nu l-am avut, am zis: lasa pe maine, daca vor mai fi si maine aici, o sa ii fotografiez. Mentionez ca nici paianjenul nu dadea niciun semn de viata, nu se misca, stateau amandoi de parca nu ar fi fost niciunul viu.

A doua zi insa, drept acolo m-am dus , sa fac poza. Cand…nu mai era nici urma din prada si pradatorul de cu o zi in urma. Am cautat in cateva locuri , am zis ca poate nu am retinut bine frunza pe care erau vanatorul si vanatul lui, dar n-a fost chip sa mai gasesc nimic . In cele din urma, acasa, in timp ce ma plimbam printre recolte cu aparatul de fotografiat pe umar, ca un adevarat reporter 🙂 , am zarit de la distanta ceva. Am facut o prima poza (de teama sa nu dispara instant micile fapturi si sa raman din nou cu oful ca am mai pierdut o ocazie) de la distanta. Apoi daca am vazut ca micile fapturi, doi licurici , nici nu se clinteau, am mai dat un click si i-am mai prins o data si de aproape. Dar oare se atacau unul pe altul la fel ca cei din urma cu cateva ore? Sau indiscreta, i-am surprins intr-un moment intim doar al lor?

Eu cred ca varianta a doua este cea mai apropiata  de ceea ce se intampla .

 

doi licurici

Vreau sa mai spun ca am cautat pe net dupa cuvantul licurici, pentru ca vroiam sa fiu sigura ca nu dau o informatie incorecta (cu privire la identitatea insectei)  si ce am gasit? O poza aproape identica cu cea a mea, tot pe o frunza de menta numai putin mai lata decat cea din gradina mea (vezi :http://www.gapo.ro/poze/detaliu/38593-NXKLHJCZ2FRVEAULD8VCDPEJY.htm) .

De unde concluzia mea ar fi ca frunza de menta este preferata licuricilor care  or fi stiind ei ceva despre calitatile afrodisiace ale mentei.

Hei, nu dati navala la cautat frunze de menta. Poate numai la licurici au efectul asta. Pentru noi, mamifere mari menta e cunoscuta ca fiind digestiva si antibacteriana (doar).

 

moment intim

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

