Eu si gradina

9 August 2011

Fasole…la metru

Filed under: gradina, plante — Etichete: — Mihaela C.P. @ 9:31 pm

Da, da. Ati citit bine. Nu ca as aseza eu pastaile una langa alta pana adunate fac cat un metru, ci asa se numeste acest soi de fasole care creste luuung, cam cate 60 cm de pastaie.

Mie imi placea inca dinainte fasolea fideluta, cat mai subtire si frageda, asa ca asta e si mai grozava. In mancare oricum o rupem in bucati mai scurte, ca altfel ne-am murdari de sos si pe fata si pe haine incarcand sa inghitim dintr-una o singura bucata de fasole verde.

Mai ceva ca la spaghete, ca nici spaghetele nu sunt atat de lungi .

Fasole la metru in stadiul de floare si pastaie-pui

Pastaia cat masa

Fasole la metru

4 comentarii »

  1. imi plac sarmele pe care ai pus fasolea la catarat.
    fasolea asta la metru e la fel de gustoasa ca si cea scurta, tubulara? ca aia e tare dulce.
    de unde ai luat semintele?

    Comentariu de cristina — 10 August 2011 @ 9:44 am

    • Nu sunt sarme. E teava sudata.
      Fasolea e foarte gustoasa, ca cea tubulara scurta, fideluta. Am luat-o de pe seminte.de.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 10 August 2011 @ 3:27 pm

  2. Reusite , frumoase si realiste fotografii- felicitari !

    Comentariu de Daniel — 9 August 2011 @ 11:47 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

