Eu si gradina

15 August 2011

Sfânta Marie

Filed under: orasul, vremea — Etichete:, , — Mihaela C.P. @ 12:22 pm

 

E o vorba a românului care spune ca dacă:

”a trecut Sfânta Marie, ti-ai dat foc la pălărie.”

Adica, cu regret, ne luam la revedere de la încă o vară care la data asta din august este pe ducă. Se simtea asta incă de vreo cateva zile incoace , dar de-acum….de-acum s-a isprăvit !

Eu azi de dimineata am iesit in gradina sa dau florilor din ghivece apa si m-am simtit atat de bine , m-am bucurat de ziua asta liberă in plus, acum pe timp de vară incât i-am urat in gând sănatate lui Boc ca a fost presedintele cabinetului care a aprobat, dar si oricui ar fi cel care a initiat sărbătorirea oficială a zilei de Sfanta Maria si declararea ca zi de sarbatoare legala, zi libera.  Mie mi-a prins tare bine ziua asta liberă in august.

Dar cine a  avut ideea sa mearga pe munte zilele astea, cel putin in Bucegi acolo unde eu am vedere de acasa, a avut cumpană mare.Inca de dimineată muntele ”se ciocnise” de un nor, si era inghițit cu totul in el:

Muntele si norul

 

 

Muntele inghitit de nor

 

Norul luung

Nici catre prânz situatia nu arata mai bine, imaginea astfel vazuta de la distanta spune ca acolo la fața locului e ceață si foarte frig.

Catre prânz

 

Tulbure

 

 

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

