Eu si gradina

16 August 2011

Nocturna

Filed under: flori, plante — Etichete:, , — Mihaela C.P. @ 9:32 pm

In lumina culeasa din soare si adunata de o celula mica adaptata la cules lumina (nu prea ma exprim in termeni tehnici, desi candva am studiat materii tehnice din greu, nu s-au prins de mine informatiile culese atunci, ori daca s-a prins ceva, s-a  risipit precum lumina din luminatoarele mele de gradina cu baterie incarcata de la soare) peste noapte se desfata o tufa de phlox crescuta in jurul stickului cu varf luminos.

Dupa cum lumina se schimba  in diverse culori: rosu, galben, verde, violet, albastru, asa se schimba si culoarea florii mele privita pe timp de noapte din afara.

Culoarea florii sub lumina soarelui…ghiciti care este?

Violet

poza

Albastru

-lumina albastra

Blue...

-lumina roșie

Roșu

-lumina verde

Verde

-lumina galbena

Galben

-lumina verde, iar

Verde iar

 

2 comentarii »

  1. Fresh Milk seamana cu o caramea imensa :))

    Comentariu de Marius Andrei — 19 August 2011 @ 8:01 am

    • Nu e asa…imens. Abia fac vreo 8-10, n-am numarat , barcuțe de săpun din el.
      Si e mai lucios decat alta compozitie de sapun , din ce am vazut eu pana acum.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 19 August 2011 @ 3:33 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

