Eu si gradina

18 August 2011

Margele ametist

Filed under: Pasari, Viața grădinii — Etichete:, , — Mihaela C.P. @ 9:32 pm

Ies azi in curte cu aparatul foto agațat de umar , hotarâtă sa  ma duc in gradina sa mai fac cate o sedinta foto cu rosiile sau ce s-o mai găsi demn de a fi imortalizat . Când…aud fâl, fâl, fâl, fâl!…

Ah, imi zic, iara am deranjat niste porumbei veniti (neinvitati) la masa pasarilor din curte.

Mie imi pare rau de cate ori se sperie de mine si simt ca ii deranjez pentru ca , desi imi fac paguba numai consumand din boabele pasarilor mele de curte, imi sunt dragi si ei, ca si orice alta pasare a cerului . In fine, ma uit sa vad cine a fugit, incotro si cine a mai ramas. Cand , ce vad? O mândrețe de porumbel se uita de sus dupa mine sa incerce sa imi ghiceasca intentiile (plec, trec, stau mai mult?) ca eventual sa revina cat se mai gasesc ceva bobite de mancare in tavile pasarilor.

Il vedeti cum ma privea, nu?

porumbel

Când ma uit la el mai bine, vad si un sirag de margele la gatul lui, roz violetiu  ca de ametist . Hmm… ce mi-ar placea si mie niste mărgele ca ale tale, porumbelule!

...cu margele

-”Cum, margele ca ale mele? Vorbesti serios?” parea a raspunde mirat porumbelul.

”Ia, pune-ti  mata pofta-n cui ca n-ai sa ma prinzi sa-mi iei mărgelele”

mandrie de porumbel

”Ia uita-te, pentru doua trei grăunțe, poftesti acum la asa mărgele frumoase ca ale mele!”

pace

 

Am plecat. Mi-am pus pofta-n cui si ca sa nu-l supar, m-am multumit cu cateva poze si l-am lasat  in Pace . Nu stiu daca a mai coborat la masa cu graunțe, inclin insa sa cred ca da, ispita a fost mare si nu  cred ca s-a abtinut.

2 comentarii »

  1. 😀 … nu trebuie decat sa intrebe si ii dau reteta (mea) gratis.

    Comentariu de Mihaela C.P. — 19 August 2011 @ 3:26 pm

  2. Porumbelul statea acolo sa iti fure reteta super secreta de sapun natural :))

    Comentariu de Marius Andrei — 19 August 2011 @ 7:58 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

