Eu si gradina

23 August 2011

Oameni si fluturi

Filed under: gradina, insecte, Viața grădinii — Etichete:, , — Mihaela C.P. @ 9:37 pm

M-am dus in gradina sa mai prind cateva imagini  cu dragele mele plante sau animalute . De cum am intrat, am ochit asta:

Floarea soarelui decorativa, in gradina mea

Cand sa iau un cadru mai apropiat, pe degetul meu aratător  cu care dau click pe butonul de declansare a fotografierii, se aseaza usor …cine altul? Un fluture. Am ramas incremenita, nemiscata, nu stiam ce sa mai fac ca sa nu se sperie si sa fuga, dar vroiam pe de alta parte si sa-l prind in poza asezat pe degetul meu.

Nu e prima data cand un fluture se aseaza pe mine.Intr-un alt an mi s-a asezat in poala, pe haine, a zabovit foarte putin si apoi a zburat. De data asta insa, fluturele parea ca nu vrea sa plece prea curand, asa ca usoor am departat mana stanga cu aparatul si am incercat sa prind cateva cadre ale degetului meu aratator de la mana dreapta cu fluturas pe el  si tinand aparatul, dar si cu un deget apasat pe declansator. Mi-a iesit ceva din care nu se distinge nimic, deh, ca poza facuta fara sa vezi ce prinzi in ea.

parol ca e un fluture!

Frumoasa dar si delicioasa floarea soarelui

Mai incolo putin, dupa ce flluturele s-a ridicat si a plecat de pe mâna mea, eu tot cu click-click prin gradina, ce vad? Fluturele se aseaza din nou cand pe floarea soarelui, cand  pe frunza de dovlecel, dar dupa aceea ….

 

Fluturele si umbra sa

 

Fluture sau fluturină

 

 

….si pe șapca lui nenea Ionel, un iubitor de animale si de gradina pe care la nevoie de multe ori ne putem baza si care a devenit de-al casei in curtea noastra. Stateam de vorba cu dumnealui despre de-ale gradinaritului, cand …eu ii spun dintr-o data, soptit dar pe un ton destul de autoritar:”nu va miscati!” A incremenit omul, o fi zis ca e vreo bazdaganie urata pe undeva pe mnealui, cand eu cu aparatul repede pregatit dau click-click-click ca dupa o vedeta de cinema. Nenea Ionel in timpul asta, nici nu se clintea, abia daca mai respira.

I-am aratat in cele de pe urma care a fost motivul pentru care l-am asaltat si cu pozatul si cu vorbele soptite autoritar si s-a amuzat incantat ca fluturele s-a asezat tocmai pe cozorocul sepcii dumnealui.

Fluturas curajos sau bland

.

 

11 comentarii »

  1. Vreau sa va spun ca eu intind mana ,vorbesc cu fluturasii,si de fiecare data vin in Palma mea.Am numeroase filmulete si multe poze.NU stiu ce inseamna asta dar sunt fascinata.Cineva imi poate explica?

    Comentariu de Valentina — 18 Februarie 2016 @ 2:07 pm

    • Ma bucur cand aflu ca mai exista oameni ca tine, care indragesc natura si fapturile mai fragile decat noi. Eu cred ca nu trebuie sa cauti semnificatii supranaturale in felul in care fluturii se aseaza fara teama pe mana ta. Poate te incadrezi atat de bine in peisaj, incat ei nu vad in tine o faptura amenintatoare , ci o alta parte din natura. Poate chiar te ating sa vada daca ai polen, daca esti floare :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 18 Februarie 2016 @ 4:18 pm

  2. Frumoasa floarea soarelui ai 🙂 Cat timp ramane asa frumoasa ?

    Comentariu de Marius Andrei — 24 August 2011 @ 1:37 pm

    • Rămâne asa până o ciugulesc păsărelele, de obicei vrăbii.Dupa o vreme oricum ii cad petalele galbene si nu mai e frumoasa.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 24 August 2011 @ 3:43 pm

      • Stiam ca daca le tai si le dai cu fixativ de par de 2-3 ori in decurs de 1 saptamana o sa se pastreze vesnic asa frumoase.

        Comentariu de Marius Andrei — 24 August 2011 @ 3:52 pm

        • As putea sa incerc macar cu una , merci de pont. 🙂

          Comentariu de Mihaela C.P. — 24 August 2011 @ 3:56 pm

  3. interesant articol

    Comentariu de auto inmatriculari bucuresti — 23 August 2011 @ 11:33 pm

  4. E foarte frumos în grădina ta. Îl înţeleg pe domnul flutur. 🙂

    Comentariu de Diana Alzner — 23 August 2011 @ 10:36 pm

    • Că o fi domn sau o fi doamna , nu stiu, insa vara in gradină este raiul si al fluturilor, dar si al nostru . Uneori gradina inseamna si munca si pierderi atunci cand rezultatul eforturilor este zadarnicit fie de capriciile vremii, fie de greseli de ingrijire, dar eu zic ca merita orice efort.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 23 August 2011 @ 10:46 pm

  5. imi place blogul tau

    Comentariu de auto inmatriculari — 23 August 2011 @ 10:13 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

