Eu si gradina

24 August 2011

Flori de cactus

Filed under: flori, plante — Etichete:, — Mihaela C.P. @ 10:36 pm

Va mai aduceti aminte de cactusul care a facut semine? (le-am pus bine, dar bine de tot, oare unde le-oi fi pus?)

Ei bine, acum este inflorit. I-a priit căldura si seceta , pentru ca eu cam uit sa le dau apă cactusilor , dar ei nu se supără , ba chiar mă răsplătesc cu cate o floare . Floare de țepos , ea fără de țepi  , care dureaza numai o zi.

Cactusul cu floare albă a fost primit cadou. Eu m-am bucurat când l-am primit, nu am stiut ce țepos rău aduc acasa , numai ulterior am aflat atunci când a fost nevoie sa ii schimb ghiveciul mic cu altul mai mare pe măsura evolutiei plantei care an de an face tot mai multi pui de căctusei.

Am aflat mai târziu ca cea care mi l-a dat s-a descotorosit si de celalalt cactus frate cu al meu, tot din cauza țepilor care nu iti permit sa te apropii de el fara sa te rănești . Însa eu l-am păstrat pe al meu (sa tot fie mai mult de 10 ani de când il am) mai mult datorita florilor frumoase pe care le face in vara fiecarui an. Stiu cum e sa nu poti suferi o floare , si eu am avut un cactus pe care in cele din urma l-am lăsat afară peste iarna (opuntia ) , nu l-am mai adus in casă la adapost pentru ca avea niste tepi mici, ca niste perisori, pe care nu ii simteai cand erai aproape de el, dar imediat ce te indepartai incepeau mancarimi si usturimi de la țepii mici care intrau sub piele si pe care cu greu ii vedeam, fiind de culoare galben, aproape ca si culoarea pielii (si nu sunt chinez)  si tot cu greu ii scoteam, de cele mai multe ori cu penseta.

Floare de cactus

Împăratul țepilor tari si răi are floare

Floare de cactus albă

.

2 comentarii »

  1. Prima si ultima poza sunt absolut superbe :)) Pana la urma teposii au si ceva fara tepi chiara daca au doar o zi pe an :))

    Comentariu de Marius Andrei — 25 August 2011 @ 2:22 pm

    • Da, si plantele ca si oamenii, cât ar fi de răi tot au fiecare si ceva frumos sau bun.
      Si in a doua poza, chiar daca se vad coditele a doua flori uscate , se poate vedea (dar numai daca dai click pe ea pentru ca altfel e acoperita de coloana din dreapta cu widgeturi) floarea si din profil .

      Comentariu de Mihaela C.P. — 25 August 2011 @ 4:09 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

