Eu si gradina

4 Septembrie 2011

Floare dantelata de dovlecel decorativ

Filed under: flori, gradina — Etichete:, — Mihaela C.P. @ 9:51 pm

Desi planuisem sa scriu despre altceva , tehnica moderna mi-a stricat planurile.

Am facut cateva fotografii cu telefonul mobil cand am surprins o pata de culoare frumoasa si, nepregatita cu aparat de fotografiat am scos repede telefonul ,si din doua clickuri am facut o captura. Sau cel putin asa am crezut eu pana acum cateva minute, cand vrand sa descarc din telefon (sau macar sa trimit prin mail) una din imagini, care mie mi s-a parut mai reusita , n-am avut sorti de izbanda.

Cand sa vad din telefon prin cablu USB pe calculator imaginea, apare un  mesaj  cum ca fisierul nu poate fi citit; eu in telefon vad bine poza, numai la citirea ei din calculator , asta n-o mai vede.

Am vrut sa o trimit prin e-mail cu telefonul, dar nu am nicio adresa de email setata in telefon si n-am reusit nici de data asta.

Bravo, util la maxim sa am telefon cu aparat foto . La gunoi !

Prin urmare , cu planurile date peste cap, postez:

Cateva flori dantelate de dovlecel (mai mult decorativ) din gradina mea; cred ca nu o sa apuce sa faca si roade.

Rochie alba de dantela

 

Polenul se ofera spre cules

 

Petala dantelata

 

Floarea toata

.

6 comentarii »

  1. După rochie, aş zice că este o Domnişoară-Dovlecel. 🙂

    Comentariu de Diana Alzner — 5 Septembrie 2011 @ 8:49 pm

    • Da, baietii parca nu poarta danteluță. Încă, nu a venit moda si la ei așa.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 5 Septembrie 2011 @ 8:55 pm

    • Eeeee nu poarta :p unii baieti poarta si eu rochite :)) vorbesc de cei din trupa de balet :p nu va ganditi la alte necurate

      Comentariu de Marius Andrei — 5 Septembrie 2011 @ 8:57 pm

      • Ce e necurat sa porti desuuri cu danteluță?

        Comentariu de Mihaela C.P. — 5 Septembrie 2011 @ 9:09 pm

  2. Wow…asa este floarea ? este superba

    Comentariu de Marius Andrei — 5 Septembrie 2011 @ 7:56 am

    • Da, floarea e. De la mama natura ei.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 5 Septembrie 2011 @ 4:12 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

