Eu si gradina

22 Septembrie 2011

Vedeta in bucataria de toamna

Filed under: cumparaturi, Fără categorie — Etichete: — Mihaela C.P. @ 9:39 pm

Bunatatile de mai jos nu au fost culese din gradina mea inainte de a ajunge la borcan,  dar sunt atat de frumoase incat le-am considerat prezentabile si demne de cate-o poza si postare pe blog.

Gogosari

Prea multe de spus despre gogosarii in otet, nu sunt. Au inauntru buchetele mici  de conopida si din loc in loc , printre ei, cate-o floare din telina sau morcov .

Omulet parfumat

poza

Ce verdeata

.

 

8 comentarii »

  1. cand ne inviti la degustat?

    Comentariu de crist1na — 24 Septembrie 2011 @ 8:23 pm

    • Si maine te invit, veri, numai ca nu la gogosari. Astia nu sunt gata , mai trebuie sa stea o vreme ca sa se mureze :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 24 Septembrie 2011 @ 8:35 pm

  2. Bun articol, imi place acest blog. Un pic off-topic: va supun atentiei site-ul FILME1.NET – un site gratuit de filme online subtitrate in limba romana, fara reclame (!), rapid si foarte bun. Eventual, poate va intereseaza si un schimb de linkuri. Va multumesc anticipat!

    Comentariu de Filme online — 23 Septembrie 2011 @ 9:43 am

    • Eu de filme nu prea am timp si sa caut si sa ma uit. Mi se par multe si cele oferite la tv, dar poate ma voi uita o data si la oferta de filme de pe site.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 23 Septembrie 2011 @ 3:32 pm

  3. omuletul e grozav! ce sculptor priceput l-a mesterit asa?
    imi place ca ai musama cu pisici, tot din asta vreau si eu sa-mi iau.
    borcanul l-ai acoperit cu folie din aia de plastic ce pare ca se lipeste? tine mai multa vreme? se pastreaza bine gogosarii?

    Comentariu de cristina — 23 Septembrie 2011 @ 9:00 am

    • Cu celofan e acoperit borcanul si tine. Dar nu foarte mult, pana prin ianuarie-cel mult februarie, cat tin si gogosarii. Cu sculptatul figurinelor e mama mea. E maestra in ornarea preparatelor si nu numai .

      Comentariu de Mihaela C.P. — 23 Septembrie 2011 @ 3:29 pm

  4. Arta, nu gluma! Si mie imi place sa ma las dusa de val, cand pun muraturile asortate, asezandu-le frumos, ca si cand ar ramane asa……Foarte frumos borcanul tau! Eu nu am facut niciodata gogosari umpluti cu conopida, nici nu am stiut ca merge, desi conopida este leguma mea preferata din muraturi.
    Sa le consumati sanatosi si fericiti!!

    Comentariu de vasi — 23 Septembrie 2011 @ 8:47 am

    • Si mai este o reteta de gogosari umpluti cu boabe de struguri. Si aia e gustoasa si frumoasa.
      Multumim de urari :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 23 Septembrie 2011 @ 3:30 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

