Eu si gradina

25 Octombrie 2011

Ziua Regelui Mihai

Filed under: filme, muzica, tv — Etichete: — Mihaela C.P. @ 10:23 pm

Spunea Cristina, blogarița antiplictis , ca de la o vreme plange la tv din orice , chiar si la emisiuni cum ar fi Vocea Romaniei in care parca n-ar prea fi de plans , iar eu i-am confirmat ca la fel mi se intampla si mie.

Ba mai fac cate o greseala, cum am facut azi si am cautat de la servici pe internet stirile live din Parlamentul Romaniei , ca sa vad si eu mesajul Regelui nostru, cu care iata suntem si noi contemporani,  transmis in direct  pe vreun canal de stiri online . Eveniment rar , unicat intr-o tara ca a noastra trecuta prin atatea incercari in toate timpurile, dar si in ultimul secol , pe care le-am simtit cu totii , ei bine acest eveniment a fost transmis pe internet numai de catre  live.stirileprotv.ro . In schimb nunta lui Cate cu printul William a fost transmisa in direct de atat de multe siteuri , unele  de care eu nici nu auzisem pana atunci .

In fine, am reusit sa gasesc locul asta care transmitea mesajul Majestatii sale Regele Mihai si nu doar o data, in timp ce il ascultam mi-au dat lacrimile (nu acasa, ci la servici, lucru neprofesionist , dar scapat de sub control) atat datorita emotiei trairii evenimentului , cat si datorita mesajului de inalta tinuta  morala , demn de o casa regala. Uh, noi obisnuiti cu mesajele agresive , parca am fi fost un pic in alt timp, intr-o alta lume.Din pacate ramanem numai sa ne intrebam: oare ce ar fi fost cu tara noastra daca…

-daca nu ajungeam sub influenta stalinista si ulterior u.r.s.s-ista  ,

-daca in 1990 , asa cum sunt acum fostii proprietari carora le-au fost confiscate abuziv proprietatile , repusi in drepturi , ar fi fost si Regele, fortat candva sa  abdice, repus in dreptul lui si al nostru, poate, de a ne oferi o alta sansa.

Raman numai intrebarile.

Omului -istorie a secolului XX , la multi ani si sanatate !

2 comentarii »

  1. „Uh, noi obisnuiti cu mesajele agresive , parca am fi fost un pic in alt timp, intr-o alta lume.” – ai spus-o perfect. Am avut exact acelasi sentiment, desi nu sunt adepta monarhiei. Mi s-a parut ca ceea ce ni se intampla, ca popor, de cateva decenii este intr-un buzunar al timpului in care am nimerit din gresala. Mare pacat de noi, de aceasta casa regala distinsa, de acest om care vine din istorie si cu care am apucat sa fim contemporani.

    Comentariu de cristina — 26 Octombrie 2011 @ 9:04 am

    • Eu cred ca daca ar fi existat mereu o clasa nobila, prezentata si promovata public, cu care sa se fi putut compara oamenii, poate ar fi existat si mai multa rusine in oameni si dorinta de a semana la comportament cu cei civilizati, eleganti, demni. In schimb la noi oamenii din fruntea tarii au fost mincinosi, batausi, au folosit forta minerilor cu care au manipulat diverse grupuri, au repetat practici mincinoase si aburitoare folosind limbajul de lemn plin de vorbe tehnice , neclare, viclene . Urmeaza sa candideze la fotolii de parlamentari membrii partidului poporului DD. Eu cred ca va fi mai rau decat este acum.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 26 Octombrie 2011 @ 4:31 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

