Eu si gradina

15 Ianuarie 2012

X Files

Filed under: Fără categorie, orasul — Etichete: — Mihaela C.P. @ 7:57 am

Participa la  Life in picture  .

Nu stiu daca mai umbla cineva ca mine cu capu-n nori si ziua si noaptea. Pentru mine , poate si pentru multi altii sau toti , cerul e parte din viata mea , fie senin, fie cu nori rosii, negri, nori cenusii, nori pufosi,  fie ca este noapte si se vede plin cu stele.

Oamenii merg pe strada normal privind drept inainte, eu merg pe strada privind adeseori in sus . Il privesc, il admir, stiu ca e nesfarsit si plin de necunoscute , ca din el ne-am ivit noi , praf de stele , ca sunt o mica mica parte din imensitatea lui.

Si regret atat de mult ca inca nu am reusit sa fac o poza frumoasa ,noaptea , cerului cu stele!

Dar pe timp de zi fotografiez norii si cerul des . Iar intr-o dimineata, ce sa vezi? Iata:

Semne pe cer

Urmele lungi ramase dupa trecerea a doua avioane cu reactie , intersectate pe cer sub forma unui mare X  .

Semn pe cer in zori de zi

Ba inca putin mai spre Sud  se mai vedea urma mai mica a unui alt avion care se apropia .

Trei urme

Nu e niciun semn divin, dar sa fie oare din …Dosarele X? 🙂

29 comentarii »

  1. Frumos ai surprins momentul! 🙂
    Seara placuta!

    Comentariu de diverse — 16 Ianuarie 2012 @ 8:54 pm

    • Si eu ma bucur si ma simt norocoasa ca am fost pe faza si pregatita tehnic :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 16 Ianuarie 2012 @ 8:57 pm

  2. Ma fascineaza cerul.Frumoase fotografii.Te pup sui numai bine!

    Comentariu de DiaMar bucataria galbena — 16 Ianuarie 2012 @ 8:49 pm

    • E un loc plin de necunoscute si mister .Numai bine si tie!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 16 Ianuarie 2012 @ 8:58 pm

  3. La apusul soarelui lumea se transforma, iar culoarea este cea care creaza atmosfera pentru o fotografie interesanta.
    Seara placuta îti doresc!

    Comentariu de SoriN — 15 Ianuarie 2012 @ 5:32 pm

    • La apus si la…rasarit.Pozele au fost facute dimineata devreme, la scurt timp dupa rasaritul soarelui. Seara buna si tie!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 15 Ianuarie 2012 @ 6:19 pm

  4. Excelente fotografii!

    Comentariu de iulisa — 15 Ianuarie 2012 @ 5:30 pm

    • Imi pare bine ca iti plac :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 15 Ianuarie 2012 @ 6:27 pm

  5. si mie imi plac cerurile…cerurile alea pline de norisori grasuti…:). frumos surprins….

    Comentariu de geanina — 15 Ianuarie 2012 @ 5:00 pm

    • Da, cerul mereu plin de taine necunoscute pentru noi uneori pare pufos.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 15 Ianuarie 2012 @ 6:29 pm

  6. Bună Mihaela!
    Superbe imagini!
    Duminică frumoasă!
    Te pup draga mea!

    Comentariu de ELENA — 15 Ianuarie 2012 @ 2:29 pm

    • Multumesc Elena, o duminica frumoasa de asemenea!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 15 Ianuarie 2012 @ 2:37 pm

  7. Aaaa, exact așa este X files !
    Sunt fascinat și eu de cer și privesc cât mai mult pot în sus…
    Foarte reușite fotografiile tale:) felicitări !

    Comentariu de tu1074 — 15 Ianuarie 2012 @ 2:07 pm

    • Imi pare bine ca am fost pe faza cu aparatul de fotografiat si am surprins momentul :). O fi fost si asta , oportunitatea, un aranjament de dosarele X.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 15 Ianuarie 2012 @ 2:35 pm

  8. Aaaaaa, ce frumos ! Caligrafie roz pe cer albastru !
    Urme albe am vazut de multe ori, da roz, niciodata.

    Comentariu de Dani — 15 Ianuarie 2012 @ 12:29 pm

    • Au iesit roz pentru ca era dimineata devreme, la rasaritul soarelui , cand cerul pare sa fi luat foc .

      Comentariu de Mihaela C.P. — 15 Ianuarie 2012 @ 12:34 pm

  9. ce faina incrucisare de „sabii” 🙂

    Comentariu de pandhoraa — 15 Ianuarie 2012 @ 11:38 am

    • Bine ca a fost numai incrucisarea unor urme, privite de la distanta. Si ”sabiile” , numai rotite una pe langa alta, in planuri paralele.:)

      Comentariu de Mihaela C.P. — 15 Ianuarie 2012 @ 11:41 am

  10. O duminica placuta iti doresc!

    Comentariu de Pardau Ciprian — 15 Ianuarie 2012 @ 11:31 am

  11. Ca sa vezi cum s-a intersectat drumul a doua avioane la o distanta nu prea mare una de alta. Foarte frumos. Si mie imi place cerul si-l privesc in fiecare dimineata cand ma trezesc si imi place sa-l fotografiez oricum ar fii el.

    Comentariu de Luiza-Cristina — 15 Ianuarie 2012 @ 11:07 am

    • Da, iti lasa impresia ca au fost foarte aproape sa se intersecteze.Totusi poate sunt dirijate sa zboare pe culoare diferite de trafic, la inaltimi diferite.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 15 Ianuarie 2012 @ 11:19 am

  12. Nemaipomenite imagini …
    Mulţumesc!

    Comentariu de Doru — 15 Ianuarie 2012 @ 10:32 am

    • Am fost numai martorul unei intamplari si am avut norocul sa am si aparatul de fotografiat aproape.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 15 Ianuarie 2012 @ 11:08 am

  13. Stai linistita, ca nu esti singura…subscriu! Ma uit in toate directiile, am un fix cu norii si cu stelele, am pozat atatea forme de nori, si pozez in continuare…sa-ti zic ca am si eu o poza exact ca a ta, cu doua urme de avioane, asa in cruce 🙂 Lasa, ca asa este bine sa nu ne uitam doar inainte 🙂

    Comentariu de buceginatura2000 — 15 Ianuarie 2012 @ 9:24 am

    • Cine se lauda cu poze , trebuie sa si demonstreze. Sper ca o sa-i faci un loc undeva sa vad cum a iesit si la tine poza cu urmele incrucisate pe cer. 🙂

      Comentariu de Mihaela C.P. — 15 Ianuarie 2012 @ 11:06 am

      • Am stat eu si m-am gandit, nu cred ca o postez, ti-o voi trimite tie 🙂 Am in plan un post cu norii si formele lor, cu fixurile, fiecare 🙂

        Comentariu de buceginatura2000 — 22 Ianuarie 2012 @ 9:49 am

  14. şi eu tot spre cer privesc… şi mă amuz când mă-mpiedic din orice 🙂
    o duminică senină!

    Comentariu de anastasia — 15 Ianuarie 2012 @ 9:13 am

  15. … sau o mare cruce! Interesante fotografii!
    O zi frumoasa!

    Comentariu de Melly — 15 Ianuarie 2012 @ 8:16 am

    • Da, un semn greu de ignorat. Mare cat o portiune mare de cer.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 15 Ianuarie 2012 @ 8:35 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

