Eu si gradina

29 Februarie 2012

Uraaa!

Filed under: vremea — Etichete:, , , — Mihaela C.P. @ 8:12 pm

Uraa!

1 martie a sosit, ce mult am asteptat ziua asta , inca de prin …octombrie,  eu imi doream sa fi sarit cumva peste iarna si sa  ajungem direct aici, la inceputul primaverii. Si acum a venit , ea, ziua mult asteptata.

La ce ma gandesc ca va urma de acum? Probabil cateva, posibil destul de multe zile in care fie vom spune noi, fie vom auzi pe altii intrebandu-se cand va veni si vremea buna in primavara asta ca parte doar de frig, ori ploi, ori alte fenomene ale naturii mai putin blande vom prea avea .

Apoi  cand zapada se va topi, cand nu va mai ploua, va bate vantul si va ridica pe strazi nori din nisipul aruncat peste iarna pe zapada si din  praf , facandu-ne sa ne simtim ca in desert , nori la care ca si in alti ani  probabil,  vor contribui si anagajatii care au  sarcina maturarii strazilor .Nori care ne vor ajunge in ochi, in par, pe piele , pe haine, pe incaltaminte …cel putin asa s-a intamplat in ultimii ani la noi .

Apoi cand se va mai incalzi, va veni vremea sa pregatesc balconul dinspre strada, abandonat peste iarna si ramas pustiu , pentru impodobirea cu flori de peste vara . Imi place sa am flori inflorite toata vara , dar asta presupune mai intai sa fac balconul accesibil , incat sa ma murdaresc o singura data de praf  si  sa nu am ce cara in casa pe talpi decat o singura data , prilej cu care ma voi transforma pentru o zi intr-un aparent cosar nu negru, ci gri , plin de praf  asa cum va mai spuneam si mai sus .

Asta e partea urata a perioadei de primavara: frigul, praful, ploile prea lungi si uneori  cazute in cantitate prea mare . Poate si vreun inghet intarziat si neasteptat ori chiar vreo zapada a mieilor cazuta  pe crengile  pomilor  plini de  flori , cine stie ?

Am vrut sa spun de fapt ca am asteptat-o , am dorit-o, a venit, dar nu va fi numai cu bune . Si totusi chiar daca nu ar  curge lin, numai cu zile insorite, ploi calde, scurte , cu lanuri  si ramuri de flori , tot e mai buna , tot mai frumoasa, tot nu  se compara cu urata iarna .

29 februarie ? Haha, goodbye iarna!!!!!!!!!!!

(nu o sa-mi aminteasca nimeni  ca de fapt pana pe 21 martie tot iarna  s-ar mai numi si mare parte din luna martisorului, nu? lasati-ma sa sper , sa cred , sa ii dau papucii iernii de pe aici, poate nu va mai sta )

 

 

18 comentarii »

  1. Am citit mai întâi pe mail, abia acum am ajuns aici, să-mi exprim și eu opinia :)… Starea asta de bucurie la venirea primăverii e contagioasă rău (bine, eu știam de la clasici, de pe Alecsandri cetire, că așa este, dar acum, uite, se confirmă)… Salutări primăvăratice și urări de primăvară salutară (și fericită și minunată etc.)! 🙂

    Comentariu de GriArg — 6 Martie 2012 @ 8:19 pm

    • Salutari primavaratice , de asemenea! Sa ne vedem cat mai curand in blanda primavara , ca de recele sfarsit de iarna …of, m-am saturat! 🙂 Dar mergem inainte, in intampinarea EI .

      Comentariu de Mihaela C.P. — 6 Martie 2012 @ 8:27 pm

      • Daaa, recele urât… Acum vreo două zile ziceam că tot noi ne-am rugat să ningă, și uite că ne-a dat Domnul nisnoare… O prietenă mi-a replicat: „Nu știu, eu m-am rugat să ningă puțin, așa, pentru veselia copiilor și pentru setea plantelor… D-apoi nu așa! Și nu la temperaturi de -20!”.. Concluzia: să fim atenți nu doar la conținutul rugilor noastre, ci și la formulare! 🙂

        Comentariu de GriArg — 6 Martie 2012 @ 8:49 pm

        • 🙂 De parca vremea s-ar schimba dupa cum e vrerea , respectiv ruga noastra! ar fi bine de-ar fi asa.

          Comentariu de Mihaela C.P. — 6 Martie 2012 @ 9:10 pm

  2. […] Morningeight LunaPatrata MesterulManole NoapteBunaCopii PerfectDevil UnBlogCiudat Flaviusobeada Mihaela Rate this: Share this:EmailLike this:LikeBe the first to like this […]

    Pingback de John si Lordul « Icepickk's Blog — 3 Martie 2012 @ 11:54 am

  3. Mare bucurie, mare…eu in locul tau strangeam si ultimul bulgare de zapada de prin curte si il duceam in alta parte doar sa nu mai vad zapada :)))

    Comentariu de buceginatura2000 — 2 Martie 2012 @ 4:39 pm

    • :)) Ar fi cam multi bulgari si nu vreau sa o iau de la capat cu vaicareala de ”ce ma fac eu cu atata zapada”. O las sa se topeasca usoor :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 2 Martie 2012 @ 4:43 pm

  4. O primavara cu multe bucurii,cu caldura afara dar si in suflet,o primavara care sa ne faca mai puri si mai buni.
    Ce fac rosiile, cresc?

    Comentariu de manuela — 1 Martie 2012 @ 11:47 pm

    • Multumesc pentru gandurile bune, Manuela. Rosiutele mele cresc cate putin, au inceput sa apara frunzulite noi , ceea ce e semn bun.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 2 Martie 2012 @ 4:09 pm

  5. O primavara minunata iti doresc!

    Comentariu de vasi — 1 Martie 2012 @ 9:51 pm

    • Multumesc Vasi, la fel doresc si eu la noi toti, meritam 🙂 dupa atata zapada .

      Comentariu de Mihaela C.P. — 1 Martie 2012 @ 10:18 pm

  6. O primavara frumoasa,zile senine si fericite!

    Comentariu de yousef59 — 1 Martie 2012 @ 3:39 pm

  7. La mulți ani de Mărțișor!.
    Îți doresc o primăvara minunata, cu zile senine și călduroase.
    La noi din păcate a nins ,dimineața eram puțin dezamăgită când am văzut zăpadă,dar nu ma speri eu asa ușor,o sa vina ea, Primăvara și pe străduța mea. 😀

    Comentariu de Maria Stan — 1 Martie 2012 @ 8:40 am

  8. Dimineata ningea destul de serios.. bine ca nu a durat mult. Mai incearca iarna sa ramana dar nu cred ca reuseste 🙂
    Sa avem o primavara frumoasa! 🙂

    Comentariu de diverse — 29 Februarie 2012 @ 9:03 pm

    • Am mai auzit si de la altii care stau in zone montane sau arcul carpatic, dar la noi nu a nins. Insa nici de la turturi nu a picurat apa, adica a fost totul bocna. Sa avem primavara frumoasa toti! 🙂

      Comentariu de Mihaela C.P. — 29 Februarie 2012 @ 9:10 pm

  9. Deschidem o sampanie ? As face eu cinste, da sint prea departe. Hip-hip hurrra !!!

    Comentariu de Dani — 29 Februarie 2012 @ 8:25 pm

    • Da, Dani , e vremea sarbatorii chiar si fara sampanie (ca doar e post 🙂 ).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 29 Februarie 2012 @ 8:35 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

