Eu si gradina

4 Martie 2012

Primii ghiocei

Filed under: flori, vremea — Etichete:, — Mihaela C.P. @ 7:39 am

Odata cu luna boboc de primavara, martie , vreme de inceput , au rasarit  imediat de sub stratul subtiat de zapada  , sub atingerea catorva  raze de soare care  au topit cu caldura lor un crâmpei de zapada,   semnele victoriei asupra iernii: Ghiocei imbobocitisageti mici, cu varful ascutit , dar moale si alb , care dau start florilor de gradina in fiecare an.

-grupuri mici de ghiocei :Ghiocei

…                            Life in picture 

32 comentarii »

  1. Ce fericire, la mine inca mai e de asteptat, desi iubesc zapada, acum ma sperie ce va lasa in urma, cum vor fi plantele ….
    Insa ghioceii mereu sunt moiv de un zambet.

    Comentariu de Corina — 6 Martie 2012 @ 7:26 am

    • Plantele care obisnuiesc sa doarma peste iarna acoperite de zapada nu cred ca vor fi afectate . Insa…vom vedea in curand, sper cat mai curand, ca deja zapada transformata intr-un strat gros de gheata pare sa se fi statornicit aici si pare ca nu vrea sa se dea dusa. Ghioceii, intr-adevar ,m-au bucurat.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 6 Martie 2012 @ 8:21 pm

  2. Curajosii ghiocei…alunga zapada!
    Frumos!
    Sa ai o primavara plina de flori minunate in gradina ta!

    Comentariu de yousef59 — 4 Martie 2012 @ 7:21 pm

  3. Una dintre cele ai emoționante apariții din pământ !
    Atâta gingășie în așa condiții 🙂 !
    Superb!!!

    Comentariu de tu1074 — 4 Martie 2012 @ 3:17 pm

    • Este emotionant pentru ca e prima floare si semnifica sfarsitul unei perioade reci si cam urate si inceputul celui mai frumos anotimp din an. Ghiocelul gingas pare ca a invins el iarna :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 4 Martie 2012 @ 3:55 pm

  4. Au reusit sa alunde zapada din jurul lor! Delicate si frumoase flori! 🙂
    Duminica placuta!

    Comentariu de diverse — 4 Martie 2012 @ 1:42 pm

  5. Si ai mei au inflorit, dar numai cei care se afla intr-o zona insorita. Sunt foarte frumosi si nu mai pot de dragul lor! 🙂

    Comentariu de Diana Alzner — 4 Martie 2012 @ 1:34 pm

    • Si la noi tot in zonele in care a fost insorit si in care s-a topit putin zapada , au rasarit ghioceii. Si mie imi sunt tare dragi.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 4 Martie 2012 @ 2:44 pm

  6. Sa ne bucuram toti de acest minunat martisor primit in dar de la blanda primavara.
    O zi senina!

    Comentariu de SoriN — 4 Martie 2012 @ 1:23 pm

    • Cred ca toti ne bucuram de primavara. Ghiocelul care anul asta abia in martie a rasarit si care e ca un martisor, ne confirma ca vremea blanda a venit.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 4 Martie 2012 @ 3:05 pm

  7. Primavara in desisuri a albit floarea ghiocelului ,primavara cea aducatoare de bucurie si voie buna a sosit si la noi .
    Superba imaginea!
    O duminica placuta iti doresc!

    Comentariu de iulisa — 4 Martie 2012 @ 1:21 pm

    • A sosit, cam incetisor dar e bine si asa, am scapat de frigul cel greu si de zapada, sa ne bucuram cu totii de primavara :). O duminica placuta, de asemenea!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 4 Martie 2012 @ 2:58 pm

  8. Ce frumosi sunt piticutii, imi este tare dor sa ma plimb prin padure sau pe camp sa vad ghioceii iesind din pamat. Superb. O zi minunata!

    Comentariu de Cris-Mary — 4 Martie 2012 @ 1:00 pm

    • De acum e vine vremea plimbarilor de placere, asa ca probabil dorul se va stinge in curand printr-o plimbare .Eu asa iti doresc, sa ti se implineasca dorinta :)!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 4 Martie 2012 @ 2:48 pm

  9. Era si timpul, nu ? De-acum incepe alaiul florilor … Bravo, curajosilor ghiocei !

    Comentariu de Dani — 4 Martie 2012 @ 12:53 pm

    • Asa am zis si eu, ei au dat startul, iar dupa ei urmeaza, cum frumos ai spus, alaiul :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 4 Martie 2012 @ 2:46 pm

  10. Cât de simpli și adevărați sunt… în gingășia și curajul lor!

    Comentariu de convietuire — 4 Martie 2012 @ 11:55 am

    • Asa e natura lor, sa faca floare pe vreme care pentru alte plante e potrivnica.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 4 Martie 2012 @ 2:45 pm

  11. Ce frumoși sunt,în câteva zile te va încânta, și cu deschiderea minunata a petalelor.
    Săptămâna viitoare tragem și noi o fuga de 2 zile la căsuța de la țară,intram în curtenie generala.
    Gata cu iarna, a venit Primăvara, și trebuie sa ne bucuram mai mult de aerul curat.
    Sper sa găsim și noi ghiocei noștri gata înfloriți 😀

    Comentariu de Maria Stan — 4 Martie 2012 @ 11:22 am

    • Cred ca veti gasi, pentru ca de acum in toata tara a venit primavara si vom avea fiecare mici bucurii inflorite :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 4 Martie 2012 @ 11:37 am

  12. […] Morningeight LunaPatrata MesterulManole NoapteBunaCopii PerfectDevil UnBlogCiudat Flaviusobeada Mihaela Rate this: Share this:EmailLike this:LikeBe the first to like this […]

    Pingback de Pericol de infarct « Icepickk's Blog — 4 Martie 2012 @ 11:19 am

  13. O frumusete nerabdatoare sa apara! O duminica placuta!

    Comentariu de Ciprian Pardau — 4 Martie 2012 @ 10:42 am

    • Nerabdatoare ,cum suntem si noi in asteptarea vremii frumoase .O zi buna, asemenea!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 4 Martie 2012 @ 10:56 am

  14. 🙂 si uite si semn ca primavara isi intra in drepturi. frumos…zi faina…

    Comentariu de geanina — 4 Martie 2012 @ 9:56 am

    • Un semn imbucurator :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 4 Martie 2012 @ 10:57 am

  15. O frumuseţe detaliată …
    Mulţumesc!

    Comentariu de Doru — 4 Martie 2012 @ 9:01 am

    • Una din sutele sau miile de frumuseti care se pregatesc sa ne inveseleasca decorul de primavara. Cu placere :)!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 4 Martie 2012 @ 9:17 am

  16. Ce frumos .. eu trebuie sa mai astept sa se topeasca zapada

    Comentariu de Ursu Florin — 4 Martie 2012 @ 8:31 am

    • Florin si la noi mai sunt inca mormane de zapada, dar pe margine (daca te uiti in poze se si vede zapada langa ghiocei), in portiunile in care s-a topit , au rasarit moațele vioaie :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 4 Martie 2012 @ 8:33 am

  17. the reborn 🙂

    Comentariu de dabawenyo life — 4 Martie 2012 @ 7:59 am

    • An upbeat message for us :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 4 Martie 2012 @ 8:38 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

