Eu si gradina

18 Martie 2012

Branduse galbene

Filed under: flori, gradina — Etichete:, — Mihaela C.P. @ 12:57 pm

Astazi din nou despre branduse.

Nu as vrea sa ma repet , dar tema Life in picture de saptamana asta este despre soldati aurii si mie mi se pare ca brandusele mele aurii , desi nu pot fi asemuiti cu niste soldati, pentru ca or fi ele tari de pot sa desparta pamantul inghetat in bucatele cu acusoarele lor de frunze mici , dar nu agreseaza pe nimeni , nu se lupta (decat poate cu iarna, aha, asta da)  si  nici pentru protectie nu sunt.

Soldateii aurii cu care ma prezint eu sunt mai mult  pentru placerea ochiului si a inimii :Aliniati ca niste soldati
Risipiti
branduse

 

Cautand astazi de dimineata pe afara dupa diverse flori , in locurile in care m-as fi asteptat sa gasesc urma de narcise rasarite , acolo unde  stiam ca am avut si anul trecut flori , aici sunt narcise

, am dat cu mana sa curat de deasupra moatelor verzi rasarite cele  cateva crengute uscate si pamant  ce le acopereau  si imediat cum am pus mana , am si simtit o ciupitura  brusca , care m-a luat prin surprindere si mi-am tras iute inapoi mana. Ce era? urzici mici

 

 

Au rasarit urzicile . Pentru mine e o veste buna pentru ca mie imi place mancarea de urzici cu mamaliga si cu hrean , la inceputul primaverii cat sunt urzicile mici . Iata-le si impreuna:  Cuplul narcise-urzici

Afara am fost imbracata tot cu jacheta din stofa  pe care o purtam peste iarna si ma cam incalzisem. E tare cald si cam dintr-o data a venit caldura, la fel cum venise in urma cu vreo trei saptamani zapada toata si dintr-o data . Caldura asta insa poate fi si o capcana  care sa ne prinda cu vreo raceala. Acum e vremea lor, a racelilor :).

22 comentarii »

  1. Sunt superbe brandusele galbene , din pacate eu nu am decat mov…

    Comentariu de MONICA — 27 Aprilie 2012 @ 1:45 pm

    • Toamna e vremea plantarii branduselor. Mov se gasesc si in salbaticie, galbene…cred ca numai la magazin sau la cine are surplus si poate sa ofere.Toamna insa se gasesc bulbi prin magazinele specializate sau supermarketuri din toate variantele de culori posibile, simple sau in combinatii de culori.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 27 Aprilie 2012 @ 4:15 pm

  2. Mi-au luat ochii brandusele astea galbene. Vestitorii primaverii!

    Comentariu de Dana — 20 Martie 2012 @ 1:15 am

    • Sunt atatea floricele mici si colorate care apar imediat la sfarsitul iernii, iar brandusele galbene sunt o parte frumoasa si in culori calde dintre ele.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 20 Martie 2012 @ 4:19 pm

  3. Eu am avut uriasa surpriza sa gasesc in gradinita foarte multi ghiocei, care anul trecut nu erau acolo. Foarte frumoase brandusele tale.

    Comentariu de Costin Comba Photography — 19 Martie 2012 @ 10:53 pm

    • Au gasit semintele unor ghiocei din vecinatate acolo un ambient potrivit spre bucuria si norocul tau :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 20 Martie 2012 @ 4:09 pm

  4. Frumoooos tare la tine! Gata, frig mare nu va mai fi de-acum, doar sa fii pe faza cu aparatul…

    Comentariu de cafeauata — 19 Martie 2012 @ 2:35 pm

    • De acum sper sa fie tot mai multe zile frumoase si cu multe flori si verdeata. Frigul cel mare s-a dus…o mai veni cate unul mai putin fiorors :), nu ne mai sperie.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 19 Martie 2012 @ 4:14 pm

  5. Ce delicate sunt brandusele tale,si ce fericita esti ca ai deja urzicute in gradina ta.
    Nu sunt multe dar,sunt tocmai bune pentru o cura de dezintoxifiere a organizmului de primavara, si mai tarziu ……..asta daca mai ramane ceva din ele 😀 , vor fi un excelent ingrasamant pentru legume.
    O zi frumoasa asemeni branduselor tale.

    Comentariu de Maria Stan — 19 Martie 2012 @ 10:45 am

    • Sa stii ca de urzicute ma bucur. trebuie sa mai creasca mai multe si sa inchidem pasarile de curte din gradina ca sa avem ce culege , dar e semn ca se apropie vremea lor si mi-au amintit de mancarea de urzici pe care o mananc rar , doar primavara si care imi place :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 19 Martie 2012 @ 4:12 pm

  6. Minunate fotografii!
    Emoționantă apariția florilor printre frunzele uscate de anul trecut!
    E atât de minunată renașterea naturii,împresionantă!

    Comentariu de tu1074 — 18 Martie 2012 @ 7:58 pm

    • Si tocmai am strans ieri frunzele uscate 😀 . Dar au mai si ramas, pe unde erau flori am greblat mai putin sa nu rup florile .

      Comentariu de Mihaela C.P. — 18 Martie 2012 @ 8:05 pm

  7. Ador brandusele … ma poarta mereu in copilarie pe cand umblam pe dealurile din Salaj sa culeg buchete imense.. uff. Minunat! Multumesc!

    Comentariu de crismaryblog — 18 Martie 2012 @ 6:53 pm

    • Stiu ca sunt si salbatice pe dealuri, am vazut si eu toamna , le zice si ceapa ciorii, dar sunt mai mult albastre .Oricum toate sunt delicate si frumoase.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 18 Martie 2012 @ 8:03 pm

  8. Chiar frumoase….

    Comentariu de convietuire — 18 Martie 2012 @ 6:45 pm

  9. Brandusele sunt incantatoare! Cu urzicile nu prea ma impac.. dar o ciorba de stevie as manca! 🙂
    Duminici placute ca aceasta sa tot ai!

    Comentariu de diverse — 18 Martie 2012 @ 3:03 pm

    • M-as bucura sa mai avem asa zile frumoase si de aici inainte, cat de multe :). Din verdeturile primaverii , fiecare cu preferintele lui culinare. De oricare ar fi, sa fie putina hrana proaspata si curata dupa iarna lunga cu mese majoritar bogate in proteine ori verdeturi cu chimicale.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 18 Martie 2012 @ 4:01 pm

  10. Lovely photos.

    Regards and best wishes

    Comentariu de Tatjana Parkacheva — 18 Martie 2012 @ 2:19 pm

  11. frumoase! Un galben ce-ti mangaie sufletul! Duminica frumoasa!

    Comentariu de Pishky — 18 Martie 2012 @ 2:15 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

