Eu si gradina

6 Aprilie 2012

In spaniola

Filed under: filme, muzica, tv — Etichete:, — Mihaela C.P. @ 10:03 pm

In seara asta am vazul la Cinemax un film in limba spaniola , ”Patagonia”. Nu prea imi plac filmele in spaniola, nu suport limba, nu imi place cum suna, nu stiu de ce, insa in filmul din seara asta actorii au  vorbit mare parte, daca nu tot filmul intr-un dialect care mi s-a parut mai suportabil.

Pe langa film, mi-am amintit si de o melodie in limba spaniola care imi place 🙂 :

No me ames.  (corectat)

Si tot pe Cinemax incepe acum un serial ”Cappadocia” care  zice ca prezinta similaritati intre viata din spatele gratiilor si aceea a oamenilor care traiesc in libertate . Pana acum nu m-am gandit ca ar exista astfel de asemanari, de piedici, de gratii in spatele carora ne inchidem singuri .

Se intampla ceva! Eu vreau sa incarc No me ames cu Jennifer Lopez si desi pe youtube vad melodia de care va spun, cand sa se incarce intra Lara Fabian. 😦

Incerc din nou,


No Me Ames

Dime porque lloras
De felicidad
Y porque te ahogas
Por la soledad
Di porque me tomas
Fuerte asi, mis manos
Y tus pensamientos
Te van llevando
Yo te quiero tanto
Y porque sera
Loco testarudo
No lo dudes más
Aunque en el futuro
Haya un muro enorme
Yo no tengo miedo
Quiero enamorarme
No me ames, porque pienses
Que parezco diferente
Tu no pienses ques es lo justo
Ver pasar el tiempo juntos
No me ames, que comprendo
La mentira que seria
Si tu amor no merezco
No me ames, más quedate otra dia
No me ames, porque estoy perdido
Porque cambie el mundo, porque es el destino
Porque no se puede, somos un espejo
Y tu asi serias lo que yo de mi reflejo
No me ames, para estar muriendo
Dentro de una guerra llena de arrepentimientos
No me ames, para estar en tierra, quiero alzar el vuelo
Con tu gran amor por el azul del cielo
No se que decirte, esa la verdad
Si la gente quiere, sabe lastimar
Tu y yo partiremos
ellos no se mueven
Pero en este cielo sola no me dejes
No me dejes, no me dejes
No me eschuches, si te digo „no me ames”
No me dejes, no desarmes
Mi corazon con ese „no me ames”
No me ames, te lo ruego
Mi amargura dejame
Sabes bien, que no puedo
Que es inutil, que siempre te amare
No me ames, pues te hare sufrir
Con este corazon que se lleno de mil inviernos
No me ames para asi olvidarte de tus dias grises
Quiero que me ames solo por amarme
No me ames, tu y yo volaremos
Uno con el otro y seguiremos siempre juntos
Este amor es como el sol que sale tras de la tormenta
Como dos cometas en la misma estela
No me ames

Nu mă iubi

Spune-mi de ce plângi?
De fericire.
Şi de ce te îneci?
Din cauza singurătăţii.
Spune-mi de ce-mi strângi
Aşa de tare mâinile
Şi gândurile tale
Te poartă departe?
Te iubesc atât de mult
Şi de ceea ce va fi,
Nebun încăpăţânat,
Nu te mai îndoi.
Chiar dacă în viitor
Este un zid enorm,
Nu-mi e teamă,
Vreau să mă îndrăgostesc.
Nu mă iubi pentru că tu crezi
Că par diferit,
Nu crezi că e cinstit
Să petrecem timpul împreună?
Nu mă iubi căci înţeleg
Minciuna care va fi
Dacă nu merit iubirea ta,
Nu mă iubi, mai stai încă o zi.
Nu mă iubi pentru că sunt pierdut,
Pentru că lumea se schimbă, pentru că asta-i soarta
Pentru că nu se poate, suntem o oglindă,
Şi tu ai fi reflecţia mea.
Nu mă iubi dacă e să mori
Într-un război plin de regrete,
Nu mă iubi ca să fii pe pământ,vreau să mă înalţ în zbor
Cu iubirea ta profundă în albastrul cerului.
Nu ştiu ce să-ţi zic,ăsta-i adevărul,
Dacă oamenii vor, ştiu să rănească,
Tu şi eu ne vom despărţi,
Ei nu se vor clinti,
Dar în cerul acesta, nu mă lăsa singură.
Nu mă părăsi, nu mă părăsi,
Nu mă asculta dacă-ţi zic „nu mă iubi”,
Nu mă părăsi, nu-mi frânge
Inima cu acest „nu mă iubeşti”.
Nu mă iubi, te implor
Lasă-mă în amărăciunea mea,
Ştii bine că nu pot,
Că e fără rost, că te voi iubi mereu.
Nu mă iubi, căci te pot face să suferi
Cu inima asta care-i plină de mii de ierni
Nu mă iubi pentru ca astfel să uiţi de zilele tale triste
Vreau să mă iubeşti doar pentru a mă iubi.
Nu mă iubi, tu şi eu vom zbura,
Unul cu celălalt şi vom fi împreună mereu
Iubirea asta e precum soarele ce-apare după furtună
Precum două comete pe aceeaşi traiectorie,
Nu mă iubi!

8 comentarii »

  1. Chiar nu-si da seama nimeni pe aici ca asta nu e spaniola???? E limba FRANCEZA!!!!! Incredibil, nu credeam sa le poata cineva confunda. Sunt mahnita.
    Cat despre melodie, e un cantec de iubire dedicat de catre o femeie, altei femei. O iubire de lesbiene. Lara Fabian este o lesbiana recunoscuta. N-am nimic cu nimeni, melodia si versurile sunt foarte frumoase, dar este hilar cum, de-a lungul timpului, la noi tot felul prostanaci (vezi cazul Luminita Anghel) il canta ca de la o femeie la un barbat. Daca cineva pe aici este interesat, ma ofer sa traduc versurile. Limba franceza e marea mea iubire, iubire care mi-a adus apoi spaniola, un pic de portugheza…. Deh, „gintea latina”…. cum spunea Caragiale.

    Comentariu de Iulia — 24 August 2012 @ 1:40 pm

    • Treaba e ca nu pusesem eu Lara Fabian.Nu stiu cum a ajuns asta aici :). Eu am incarcat sau am vrut sa incarc NO ME AMES:

      Sa fi gresit eu de prima data si nimeni sa nu-mi fi spus? Rectific imediat :), merci de observatie !

      Comentariu de Mihaela C.P. — 24 August 2012 @ 3:33 pm

  2. Mie nu mi-a placut rusa, cand era materie la scoala. Acum imi plac filmele rusesti, acelea adevarate. Limba le da o greutate aparte… Spaniola parca este special facuta pentru telenovele.

    Comentariu de cafeauata — 8 Aprilie 2012 @ 11:42 am

    • Nici mie nu mi-a placut rusa .Si desi am facut la scoala dintr-a 2-a pana in clasa a 12-a , acum abia imi aduc aminte cateva cuvinte si de multe ori imi pare rau ca nu am invatat-o asa cum trebuia. Si eu urmaresc uneori filme rusesti care imi fac placere .

      Comentariu de Mihaela C.P. — 8 Aprilie 2012 @ 12:37 pm

  3. Si eu am ajuns sa am aversiune fata de spaniola, care este totusi o limba latina foarte asemanatoare cu romana, din cauza… telenovelelor…. 🙂

    Comentariu de dianaalzner — 7 Aprilie 2012 @ 7:57 pm

    • Telenovelele sunt intr-o spaniola de America latina :), spaniola curata suna si mai urat, cu multe ”h”-uri acut pronuntate, cuvintele parca sîsîite peltic , nu-mi place deloc. 🙂

      Comentariu de Mihaela C.P. — 8 Aprilie 2012 @ 8:31 am

  4. Este simpaticuta melodia! 🙂
    Zi senina sa ai!

    Comentariu de diverse — 7 Aprilie 2012 @ 9:08 am

    • Multumesc, ieri (in ziua in care am primit urarea) a fost o zi senina si frumoasa .Azi ploua :), dar tot bine e si cu ploaie, ca e necesara.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 8 Aprilie 2012 @ 8:28 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

