Eu si gradina

16 Aprilie 2012

Flori pe cer

Filed under: flori, Fără categorie, gradina, legume si fructe, vremea — Etichete:, , — Mihaela C.P. @ 8:48 pm

Sunt flori spre cer si flori pe pamant, oriunde iti intorci privirea dai de flori (asta daca nu esti in varful muntelui, unde , privind de la geam astazi , am vazut zapada) .

As fi vrut sa scriu despre flori in cer si flori de pe pamant, dar las numai prima parte. incredibilele flori pe care le vad cand ma uit catre cer:

Flori de cires
Flori de zână
Ce e mai frumos: cerul sau florile?
Buchet pe crengi
Cer plin de flori
Flori,flori,flori
Ramura acoperita de flori
Scara spre cer

Frumoasa primavara….

27 comentarii »

  1. […] Morningeight LunaPatrata MesterulManole NoapteBunaCopii PerfectDevil UnBlogCiudatFlaviusobeada Mihaela Abagiufloringabriel Rate this: Share this:EmailLike this:LikeOne blogger likes this […]

    Pingback de La medic « Icepickk's Blog — 21 Aprilie 2012 @ 11:14 pm

  2. Un festival al florilor …
    Mulţumesc mult!

    Comentariu de Doru — 21 Aprilie 2012 @ 8:05 am

  3. Sunt absolut superbe, Mihaela….

    Comentariu de convietuire — 20 Aprilie 2012 @ 12:19 pm

    • Exact, numai ca eu sunt numai privitor si admirator ca si tine .Autorul e altul :)…

      Comentariu de Mihaela C.P. — 20 Aprilie 2012 @ 3:56 pm

  4. Excelente fotografi,ai prins un moment plin de culoare si frumusete.
    Atat bughetele de flori pline de prospetime, cat si culoarea cerului ,se prind intr-un tot fermecator, iar toate ne tranzmit frumusetea si caldura dulce a anotimpului ce renaste treptat spre bucuria noastra a tuturor.
    De aceea vin mereu cu drag la tine in gradina,pentru ca si un simplu cires fotografiat de tine,tranzmite atat de multa dragoste , voie buna si lumina,pentru ca tu de fiecare data ai grija sa sur-prinzi tot ceea ce este mai frumos pentru noi.
    Iti doresc o zi minunata,asemeni buchetelelor tale de cires si a cerului plin de culoare.

    Comentariu de Maria Stan — 19 Aprilie 2012 @ 7:51 am

    • Voie buna , veselie, explozie de bucurie pare sa creasca din ramurile pomilor acum primavara :).Si multa, multa frumusete .
      Ma bucur ca iti place sa intri pe blogul facut de mine si te astept cu drag oricand .Sfarsit de saptamana placut.Deja cred ca stiu si unde mergi in weekend :D.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 20 Aprilie 2012 @ 3:55 pm

      • Cu siguranta voi veni mereu,…..nu scapi asa usor de mine 😀
        In privinta wee-kendului ce bine era daca asi fi reusit sa fiu la casuta de la tara,dar……din pacate sotul este plecat la munte in interes de Sv si nu stiu exact cand vom mai ajunge acolo.Cel putin acest wee-kend si celalalt cu siguranta nu vom ajunge,oricum incerc sa ma distrez cu copii cat mai mult in aer liber prin parcuri,mai ales ca cea mica testeaza de zor pana si prin casa noile ei role, 😀 , deci am activitate nu gluma. 😀
        Iti doresc un wee-kend minunat.

        Comentariu de Maria Stan — 21 Aprilie 2012 @ 9:40 am

  5. Incredibil de frumoase buchetelele de pe ramuri, stranse laolalta precum cununa unei mirese. Pline de veselie si promisiuni, imprastiind in jur o mireasma suava.
    Asta imi imaginez privind fotografiile tale, ca pomii din gradina mea au doar trei ani si infinit mai putine flori. Dar ii astept sa creasca, ca nu ma grabesc nicaieri.

    Comentariu de Din gradina lui Ardei — 18 Aprilie 2012 @ 6:37 pm

    • Miresele ar invidia asa multime de buchete de flori albe stranse laolalta. 🙂
      O sa creasca si pomii tai mari, greu e inceputul, stiu pentru ca si eu am pomi mici de 3 ani la care ma uit cu ciuda chiar, ca fie au flori putine, fie (cum e cazul unui par) nu au deloc floare. Si ma intreb cat va mai dura…:D

      Comentariu de Mihaela C.P. — 18 Aprilie 2012 @ 8:53 pm

      • Multumesc pentru incurajari. Uneori imi vine sa ii trag un pic de ramuri sa creasca mai repede! Pana atunci, ma bucur si eu de pomii vostri si visez.

        Comentariu de Din gradina lui Ardei — 18 Aprilie 2012 @ 10:00 pm

  6. Cumva ai facut fotografiile la mine in gradina? Ha ha ha ! Foarte frumoase!

    Comentariu de yosu76 — 17 Aprilie 2012 @ 10:23 pm

    • Ai si tu cires ca al meu in gradina ta? 🙂
      Ia sa trec sa ma uit daca ai actualizat filmele cu livada in floare…

      Comentariu de Mihaela C.P. — 17 Aprilie 2012 @ 10:34 pm

  7. Primavara,frumoasa primavara…

    Comentariu de lareinedelanuit — 17 Aprilie 2012 @ 3:48 pm

    • Frumoasa si blanda cu noi. Ca daca nu ar fi asa aspra si iarna poate ne-ar placea (mie nu-mi place deloc 🙂 ).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 17 Aprilie 2012 @ 4:19 pm

  8. Nu stiu ce sa admir mai intai.. florile sau cerul! 🙂 Imagini superbe!

    Comentariu de diverse — 17 Aprilie 2012 @ 1:19 pm

    • Asa ma gandeam si eu cand am vazut cum au iesit pozele. Ca si cerul a iesit frumos in ele :). Dar parerea mea este subiectiva, acum ca ai spus-o si tu, ma bucur ca apreciezi la fel.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 17 Aprilie 2012 @ 1:25 pm

  9. Adevarat rasfat, Mihaela! Sa ne bucuram de ele pana nu se scutura…

    Comentariu de cafeauata — 17 Aprilie 2012 @ 11:33 am

    • Eu ma bucur :), ma uit la ele si parca nu-mi vine sa cred ca sunt atat de pline ramurile de flori .
      De fapt au si inceput sa se scuture, sunt petale si pe jos fie de la vant, fie de la ploi…raman pozele pana la primavara urmatoare.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 17 Aprilie 2012 @ 1:17 pm

  10. Florile acestea din imagini ne arata bcuuria ta de a trai…cat asteptai tu sa plece odata iarna 🙂 Ai dreptate, prin varful muntelui era zapada, pe ici, pe colo, mai era cate o brandusa. Vine mai greu primavara la munte. Sper sa faca fructe copacul si sa citesc si despre acest lucru :))

    Comentariu de buceginatura2000 — 17 Aprilie 2012 @ 10:21 am

    • Iarna?Nu-mi mai aduc aminte de ea :))…pana la urmatoarea cand o sa imi aduca ea prin metode specifice aminte.
      Dar florile de cires , orb sa fii si tot le-ai simti (cred).Imi intra in ochi cand le vad ciorchine, ciorchine :).
      Daca o sa faca fructe si o sa ai drum prin Campina, si tu esti invitat :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 17 Aprilie 2012 @ 1:12 pm

      • Ma bucur ca ai uitat-o :)) Ce fericita cred ca esti cand privesti copacul inflorit!!! Multumesc pentru invitatie, daca va fi, te voi anunta din timp! Mai important este sa nu vina anumite fenomene…imi aduc aminte cum acopeream coacazii din curte cu folii de plastic sa nu-i strice grindina :)) Sper sa fie totul bine!

        Comentariu de buceginatura2000 — 17 Aprilie 2012 @ 3:17 pm

  11. Ah, nu stiu ce se intampla, dar nu pot sa vad niciuna din imagini…
    Nu pot decat sa-mi imaginez ce frumos este la tine.
    Ieri te-am vizitat si am citit povestea piersicului si tare m-am minunat ce bogat a rodit el, desi era rasarit din intamplare. Sper ca anul acesta sa va dea piersici din belsug! 🙂

    Comentariu de dianaalzner — 17 Aprilie 2012 @ 9:10 am

    • Stiu ca imaginatia te poate ajuta sa creezi lucruri frumoase , dar sper ca vei reusi poate la o alta vizita sa vezi si florile ciresului care pe mine m-au incantat foarte tare. Nu ca altele nu m-ar mai fi incantat pana acum ,eu sunt usor de impresionat si cu numai cateva flori :)).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 17 Aprilie 2012 @ 9:29 am

  12. Superb!
    Parca le pot simti si parfumul…spre cer ca au inflorit odata cu Invierea…
    Hristos a Inviat!

    Comentariu de yousef59 — 16 Aprilie 2012 @ 10:36 pm

    • Adevarat a inviat!
      Florile au parfum discret -pentru noi, nu si pentru albine care zumzaie vioaie printre flori- de prospetime .

      Comentariu de Mihaela C.P. — 16 Aprilie 2012 @ 10:55 pm

  13. Da,frumoasa e primavara…Totul renaste,totul prinde viata si viata clocoteste in seva plantelor,in sangele animalelor.Eu simt la mine aceasta renastere.Ce ciresi frumosi:))Deja vad,cu ochii mintii,viitoarele cirese:))

    Comentariu de manuela — 16 Aprilie 2012 @ 9:52 pm

    • Cred ca toti ne simtim imbolditi de energie acum primavara. Cirese a avut in ultimii ani , daca nu va fi cine stie ce fenomen meteo neprielnic, sper sa faca si anul asta cirese , macar cateva, de gust :).Te invit si pe tine cand se vor coace .

      Comentariu de Mihaela C.P. — 16 Aprilie 2012 @ 10:03 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

