Eu si gradina

27 Aprilie 2012

Narcise

Filed under: flori, Fără categorie — Etichete:, — Mihaela C.P. @ 10:16 pm

De vreo saptamana ma tot indemn sa scriu cateva cuvinte si sa prezint narcisele mele de anul asta, macar o parte dintre ele. Dar nu m-am putut urni pe blog,  am avut alte stari care mi-au indreptat atentia si gandurile in orice alta parte, numai spre blog nu. Mi se pare si un efort extraordinar de mare sa selectez poze si sa le incarc cu atat mai mult cu cat am de ales dintre o multime de poze numai pe cateva…

Nici pe blogurile prietenilor nu am mai intrat cu aceeasi regularitate ca inainte, in alte zile de pe timp de iarna.Sa fie timpul frumos de vina?Sau ziua tot mai scurta?Sau primavara asta poate…

Unora dintre narcise deja le-a trecut vremea infloririi si sunt  deja trecute, au mai ramas din ele numai frunze care in curand ,de asemenea se vor usca. Au inceput sa infloreasca de pe la sfarsitul lunii martie si ne-au tot adus bucurie pana acum chiar, azi inca mai am cateva narcise frumoase , proaspete si inflorite .

Au inceput sa isi deschida florile  pe rand. Primele au fost narcisele galbene batute ale caror  primi boboci i-am fotografiat aici , mai jos, in data de  24 martie :

Primii boboci

narcisa

Printre petalele galbene , unele au urme verzui …

Apoi despre celelalte pot spune ca au dat efectiv navala peste gradina cu florile dar si cu parfumul lor care mai de  care mai puternic si mai frumos mirositor. Iata o selectie a celor catorva frumoase :

narcise

narcise

narcise

Narcisa

Narcise

Narcise

Narcise

Narcise

Narcise

narcise

narcise

cate trei pe un fir

narcise
narcise

Am avut cateva feluri de narcise, pe fiecare in parte am admirat-o si de frumusetea fiecareia am fost uimita si vrajita .Fiecare soi in parte are o poveste scurta , dar cine sa o spuna daca eu nu sunt intr-o pasa vorbareata ? 🙂

Sper sa va placa sa le vedeti .

15 comentarii »

  1. va rog frumos, am un rond mi cu narcise galbene batute si as vrea sa-l maresc….
    CUM SE POT INMULTI NARCISELE?

    Comentariu de adrian — 20 Martie 2014 @ 10:13 am

    • Narcisele se inmultesc prin divizarea bulbilor aflati sub pamant, dupa uscarea plantei.Dupa inflorire, in scurt timp planta se va usca in intregime si atunci vei putea sa sapi cu grija in jurul ei, incat sa nu tai bulbii din care se dezvolta an de an planta. Vei vedea ca dintr-un singur bulb , cat ai plantat , o sa gasesti mai multi, pe care ii vei putea mai tarziu ingropa separat, din ei in primavara urmatoare vor creste plante separate.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 21 Martie 2014 @ 7:14 pm

  2. Superrrr!

    Comentariu de imaginecontinua — 11 Mai 2012 @ 5:14 pm

  3. Uau!!! Felicitari, Mihaela, le meriti din plin!

    Comentariu de cafeauata — 30 Aprilie 2012 @ 4:18 pm

    • Merci, dar meritul meu e mic , mama natura e cea care face asa frumuseti de flori :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 30 Aprilie 2012 @ 4:24 pm

  4. ceee deee frumuseti!dar mirosul cred ca e nimicitor!frumos,frumos,frumos!mirela

    Comentariu de pistilica — 28 Aprilie 2012 @ 8:00 pm

    • E, nu e chiar nimicitor mirosul.De la inaltimea unui om nu prea se simte, eu nu am simtit, a trebuit sa ma aplec ca sa il simt si am constatat asta intamplator cand eram langa ele si le faceam poze.Mi-au raspuns prin parfum :)…

      Comentariu de Mihaela C.P. — 28 Aprilie 2012 @ 9:22 pm

  5. Foarte frumoase si ce colectie de narcise !!! Cele galbene cu ochi portocaliu mi-au stat la inima …

    Comentariu de Dani — 28 Aprilie 2012 @ 5:41 pm

    • Si mie imi plac foarte mult acelea, am tot incercat sa le fac poze dar mi se pare ca tot nu a iesit in poza culoarea frumoasa asa cum e in realitate. Narcise am tot strans de-a lungul anilor, ca si lalele, dar narcisele au fost mai rezistente :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 28 Aprilie 2012 @ 9:20 pm

  6. […] Morningeight LunaPatrata MesterulManole NoapteBunaCopii PerfectDevil UnBlogCiudat Flaviusobeada Mihaela Alexbodoli Rate this: Share this:EmailLike this:LikeBe the first to like this […]

    Pingback de Gheorghe si balaurul « Icepickk's Blog — 28 Aprilie 2012 @ 11:53 am

  7. Ai o oaste intreaga de narcise, mult mai multe soiuri decat am eu. Cred ca seara parfumul lor este imbatator.
    Sunt minunate. 🙂

    Comentariu de dianaalzner — 28 Aprilie 2012 @ 11:02 am

  8. Ce frumusete!!! 🙂 Si cat de multe sunt… !!!

    Comentariu de buceginatura2000 — 28 Aprilie 2012 @ 8:11 am

    • Unele sunt mai spectaculoase singure, dar de obicei florile sunt mai frumoase in grupuri mari. 🙂

      Comentariu de Mihaela C.P. — 28 Aprilie 2012 @ 8:25 am

  9. Sunt mai mult decat frumoase,sunt absolut fermecatoare.Parfumul lor delicat ma incanta.Toate cele bune!

    Comentariu de DiaMar bucataria galbena — 27 Aprilie 2012 @ 11:02 pm

    • Sunt ,intr-adevar, invioratoare dupa iarna si cu un parfum delicat.Numai bine!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 28 Aprilie 2012 @ 8:06 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

