Eu si gradina

29 Aprilie 2012

Lalele, lalele

Filed under: flori, Flori de primavara — Etichete: — Mihaela C.P. @ 3:50 pm

Visele zboara ca florile de păpădie

Toata iarna am visat la florile frumoase din vremea de acum, la gradina  plina de culoare si miresme vrajitoare .

Visele, visele…unele devin realitate , altele , ramase neimplinite zboara uitate in  ganduri si se pierd in infinitul necunoscut , nerostite si nestiute de nimeni.

Dar visele mele la flori de peste iarna, iata ca mi s-au implinit.Vremea lalelelor, din imediata apropiere a celei a  narciselor, ba inca uneori simultan intalnite in gradina  , a adaugat  culoare  pentru scurta vreme, caci caldura le-a cam tuflit din elan si petale , peisajului  gradinii .

Am avut tot de-a lungul timpului stranse, la fel ca si pe bulbii de narcise, multe feluri de bulbi de lalele. Unii au disparut chiar dupa primul an, altii au disparut mai tarziu sau s-au imputinat fara sa stiu care e cauza care i-a afectat .Poate s-au scufundat in pamant, ca asa se spune despre bulbii de lalele, ca daca nu ii scoti macar o data la doi-trei ani din pamant , ei se vor scufunda in adanc si ramai fara ei. Poate asta sa se fi intamplat si cu o parte din bulbii mei.

Iata lalele mele de anul asta:

Alee cu lalele rosii
Lalele rosii
Lalele rosii si lalele portocalii
Lalele portocalii
Ce culoare!
Niste lalele
Lalele mov
Vis cu lalele
Lalele albe
Lalele, lalele
Combinatie de laleleLalele in multe culori
Lalele care intampina luna mai
Puf de papadie

Cum ce  e frumos dureaza putin , si  frumusetea lalelelor  e  trecatoare , zilele lor pline de culoare se duc repede , asa cum un vis se spulbera  la venirea zorilor, ca puful de papadie  care se imprastie in vartejul vantului…

15 comentarii »

  1. draga mea, draga mea, draga mea, tu ai puzderie de Bleeding heart! Dicentra spectabilis pe care eu mi-o doresc de atata amar de vreme la tine creste din abundenta! Lalele mi-au placut, dar cand am vazut in fundal cate bleeding heart ai, am simtit ca lesin. De cand le ai? Fa-le si lor o poza, sa ma lipesc de monitor si sa le iau in brate 🙂 Cum le zice in romaneste?

    Comentariu de cristina — 3 Mai 2012 @ 7:42 pm

    • Bleeding heart?Probabil cercelusul cu flori roz?Am avut trei radacini din care a crescut ce se vede.Primavara cresc, infloresc, apoi spre vara florile li se ingalbenesc si planta se retrage pana in anul urmator.Le-am facut si lor cateva poze, 🙂 Daca ma incurajezi, o sa le postez.Eu le zic cercelusi, dar am gasit si varianta ”cerceii doamnei”. http://www.plant-shop.ro/65-cercei-doamnei-dicentra-spectabilis.html

      Comentariu de Mihaela C.P. — 3 Mai 2012 @ 8:36 pm

      • da, cerceii doamnei! ii stiu pe aia de la plant-shop, dar n-am curajul sa comand, nu stiu de ce. mi se pare riscant. pozeaza-i neaparat si pune pozele aici, te roooooog! sunt florile mele jinduite si stiu ca intr-o zi tot o sa fac rost.
        stii ca le place mult la umbra? eu ii vreau pentru ca am multa umbra si pentru ca i-a avut bunica in gradina cand eram mica.
        tot asa, mai vreau si hosta, crinul japonez, ca si lui ii place la umbra.
        hai, fa-le si lor poze si pune-le aici, fa-le fa-le fa-le 🙂

        Comentariu de cristina — 4 Mai 2012 @ 9:58 am

        • Nu e riscant, eu am multe flori de la ei.
          Nu stiam ca le place umbra, ai mei stau chiar in soare :).O sa caut niste poze mai reusite, ca sunt destul de nefotogenici, in realitate mult mai frumosi decat in poze.

          Comentariu de Mihaela C.P. — 4 Mai 2012 @ 4:36 pm

  2. Superbe lalelele tale 🙂

    Comentariu de greenzonelife — 1 Mai 2012 @ 11:14 pm

    • Toate lalelele sunt frumoase, pacat ca floarea lor tine asa de putin :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 2 Mai 2012 @ 3:21 pm

  3. Niciodata nu am avut noroc de lalele in vaza, drept urmare ma multumesc sa le vad prin gradini. Sunt frumoase tare ale tale si recunosc ca le prefer pe cele rosii! Dar… papadia face toti banii!

    Comentariu de cafeauata — 30 Aprilie 2012 @ 3:59 pm

    • Lalelele in vaza rezista putin.Se deschid foarte frumos in prima zi si apoi repede incep sa isi piarda petalele.Nici afara in gradina nu rezista prea mult, dar parca un pic mai mult, da.Papadia :)) e gratis, nu e pe bani, dar daca a intrat si ea in cadru, am zis sa o ”valorific” si eu.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 30 Aprilie 2012 @ 4:23 pm

  4. ce culori frumoase au! 🙂
    seara placuta!

    Comentariu de diverse — 29 Aprilie 2012 @ 9:48 pm

    • Multumesc de urare, asemenea si tie!Frumoase, irezistibile, nici nu ai cum sa treci pe langa ele fara sa le fotografiezi :D.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 29 Aprilie 2012 @ 10:51 pm

  5. Multe lalele ai, chiar daca ai mai pierdut din ele. Multe si stralucitor de frumoase.

    Comentariu de Dani — 29 Aprilie 2012 @ 6:41 pm

    • Unele , cum sunt de exemplu cele portocalii , sunt intr-adevar stralucitoare , petalele lor aveau parca erau lacuite .

      Comentariu de Mihaela C.P. — 29 Aprilie 2012 @ 8:35 pm

  6. Minunat sezon,superbă perioadă a anului!
    Fotografiile sunt extrem de reușite !Văd culoarea și îmi imaginez mireasma din aer !
    Mulțumesc Mihaela !!!

    Comentariu de tu1074 — 29 Aprilie 2012 @ 6:00 pm

    • Una dintre cele mai frumoase perioade dintr-un an.Si mai parfumate :).Cu placere, ma bucur daca ti-a placut!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 29 Aprilie 2012 @ 8:32 pm

  7. Superbe!

    Comentariu de Cristi — 29 Aprilie 2012 @ 4:52 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

