Eu si gradina

29 Aprilie 2012

Planuri

Filed under: gradina, legume si fructe — Etichete:, , , — Mihaela C.P. @ 10:50 pm

Astazi am fost prin gradina in partea  rezervata pentru activitatile agricole si am facut proba  furtunului  intins in solar in asteptarea primelor rasaduri plantate , l-am mai mutat pe ici colo pe unde mi s-a parut ca nu e asezat in locul in care as fi dorit si m-am murdarit de pe el…ca un purcel.

Cum a fost foarte cald, prea cald chiar pentru un sfarsit de aprilie (parca era un film ”prea cald pentru luna mai”, luna care bate la usa, doar maine nu e poimaine) si atunci cand afara e cald, in solar e si mai cald , mi-am dat seama ca nu voi putea sta maine, zi planificata pentru scos rasadurile de rosii, care au crescut deja foarte mari si par a nu se mai simti prea bine in jardiniere, inghesuite in casa , nu voi putea lucra  peste zi in solar , pe caldura,  sa plantez rasadurile.

Asa incat mi-am propus sa ma trezesc devreme, ca intr-o zi de lucru si nu ca intr-o zi libera si intre ora 8 si ora 9 dimineata sa lucrez in gradina .Doar pana in ora 9 pentru ca mai tarziu am program de iesit din casa.Si poate voi mai reusi si pe inserat sa repet actiunea ”rosia”  si apoi si in ziua de 1 Mai muncitoresc . 🙂

Imi tot spun ca trebuie sa ma mobilizez si sa fac asta :).Nu care cumva sa imi vina alte idei…pentru activitati mai comode!

12 comentarii »

  1. Iti aduci aminte de iarna si te mobilizezi destul de repede…ce lungi erau zilele in care zapada nu se mai topea :)))

    Comentariu de buceginatura2000 — 2 Mai 2012 @ 7:11 am

    • Da, atunci erau zilele lungi, acum sunt prea scurte :).Si…iarna (viitoare) bate la usa :)), asa ca am motivatie sa ma mobilizez.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 2 Mai 2012 @ 3:21 pm

  2. Pana in toamna tarziu numai munca…
    Iti urez spor…mult spor!

    Comentariu de yousef59 — 1 Mai 2012 @ 12:50 pm

    • Multumesc, este munca de placere :).Mai spre toamna ajung sa ma cam satur, dar deocamdata ma bucura.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 1 Mai 2012 @ 9:30 pm

  3. Spor la presadit rosiile ! Daca pamintul e pregatit, n-o sa-ti ia prea mult timp. Si pe urma, o sa te bucuri sa le vezi la casa noua.
    Te inteleg 100 %, timpul nu-i suficient, mereu apare ceva nou de facut. Eu am plantat rosiile la lumina lunii 🙂

    Comentariu de Dani — 30 Aprilie 2012 @ 4:37 pm

    • Merci de urare.Pamantul era pregatit si de dimineata intr-o ora si vreo jumatate, mai pe racoare, am reusit sa plantez o parte dintre rasadurile mele proprii dintr-o jardiniera .Sunt multumita de cate am putut sa plantez, merge bine treaba :).
      Ai vazut doar la lumina lunii sa plantezi …nu am incercat pana acum :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 30 Aprilie 2012 @ 4:49 pm

      • O, daaa, am experienta in plantatul la lumina lunii 🙂 Mai luminam cu ecranul celularului, sa vad, ce soi de rosii pun si unde …

        Comentariu de Dani — 2 Mai 2012 @ 5:00 pm

        • Bine daca nu le puneai stramb …:))

          Comentariu de Mihaela C.P. — 2 Mai 2012 @ 8:56 pm

  4. La asa o gradina, musai se cere mobilizare! Sa ai spor si azi si maine si (bineanteles) in fiecare zi de gradinarit!

    Comentariu de cafeauata — 30 Aprilie 2012 @ 4:20 pm

    • Gradina , ca si animalutele iti iau tot timpul liber in stapanire. Si ocupa si mare parte din ganduri cand te gandesti cum sa faci, cat sa faci sa fie bine. multumesc, zile bune de mini vacanta si tie!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 30 Aprilie 2012 @ 4:28 pm

  5. Vreau in primul rand sa folosesc timpul liber pe care-l am in folosul gradinii.Orice amanare ar insemna sa intarzii deja cu iesirea afara a rasadurilor si cu aglomerarea suplimentara a altor lucruri de facut in putinul timp liber de la sfarsit de saptamana. Zi frumoasa si azi si maine, sa sarbatoresti cum iti doresti :)!

    Comentariu de Mihaela C.P. — 30 Aprilie 2012 @ 4:15 pm

  6. da.. e fost mult prea cald ieri…
    vrei sa sarbatoresti 1 mai prin munca.. nu-i rau! 🙂
    zi placuta!

    Comentariu de diverse — 30 Aprilie 2012 @ 1:37 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

