Eu si gradina

6 Mai 2012

Ice cream

Filed under: flori, Flori de primavara — Etichete:, — Mihaela C.P. @ 3:12 pm

…nu este despre inghetata, nici recomandarea unei retete de inghetata si nici pomenirea vreuneia incercate din comert , care mi-ar fi placut.Desi , daca tot a venit vorba, am luat intr-o zi inghetata Magnum double chocolate dintr-o lada de inghetata care nu stiu carei firme ii apartine si mi-a placut foarte mult. Daca va place inghetata cu cacao invelita in ciocolata, incercati!

Dar eu vreau sa scriu astazi despre una dintre lalelele mele, pe care din graba atunci cand am scris despre lalele am omis-o , de fapt nici nu fusese inca inflorita in toata maretia ei pana atunci, abia cateva zile mai tarziu am vazut-o si am fotografiat-o si cu floarea deschisa , si care se numeste Lalea ice-cream . Am luat-o abia anul trecut, patru bulbi au fost toti , trei flori au reusit sa infloreasca ,iar anul asta a fost prima data cand am vazut-o inflorita si cand am stiut de existenta ei. De ce ice-cream? Uitati-va mai jos la infatisarea ei si veti vedea (desi mie uneori imi vine sa-i zic halba de bere cu guler).

Inghețată pe băț
Lalea ice-cream
Floare
Lalea
O multime de petale
Lalele

Seamana cu un cornet cu inghetata .

A spus nașul acestor flori . 🙂

27 comentarii »

  1. […] Morningeight LunaPatrata MesterulManole NoapteBunaCopii PerfectDevil UnBlogCiudatFlaviusobeada Mihaela Alexbodoli Rate this: Share this:EmailLike this:LikeOne blogger likes this […]

    Pingback de Salvati parcul circului din Bucuresti « Icepickk's Blog — 12 Mai 2012 @ 11:50 am

  2. hmmmmm…..ce pofta de inghetata mi-a facut :X

    Comentariu de icepickk — 12 Mai 2012 @ 11:44 am

  3. Superba laleua,initial am crezut ca este un boboc de bujor,nu am mai vazut pana acum acest soi de floare.
    Asi dori sa stiu si eu daca in marile magazine de Bricolaje se comercializeaza bulbii din aceste minunate lalele?!

    Comentariu de Maria Stan — 8 Mai 2012 @ 11:05 am

    • Nu am luat din magazinele de bricolaje, ci de pe net, de la sieberz, oferta de toamna.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 8 Mai 2012 @ 9:09 pm

    • am si eu in gradina acest soi,acum urmeaza sa se deschida….eu le-am cumparat din baumax

      Comentariu de Monica — 9 Mai 2012 @ 3:46 pm

  4. Prima data vad o „inghetata” de acest fel si imi place! Chiar si gargarita e surprinsa de bogatia de petale. Iar pozele… super!

    Comentariu de cafeauata — 7 Mai 2012 @ 9:34 pm

  5. Superba gradina ta!

    Comentariu de yousef59 — 7 Mai 2012 @ 7:58 pm

  6. Cu adevarat seamana cu o cupa cu inghetata 🙂
    Frumoasa si interesanta lalea. Si frumoase fotografii. Felicitari!
    O zi placuta!

    Comentariu de Elly Weiss — 7 Mai 2012 @ 1:53 pm

  7. Ai niste minunatii in curte.Sa-ti bucure ochiul si sufletul cat mai mult timp.Laleaua ta parca e un bujor mic…

    Comentariu de manuela — 7 Mai 2012 @ 8:00 am

  8. Ce frumusete 🙂 este o floare gingasa…

    Comentariu de buceginatura2000 — 7 Mai 2012 @ 7:54 am

  9. Chiar ca o inghetata.Superba

    Comentariu de Victoria — 6 Mai 2012 @ 11:03 pm

  10. 😆 foarte frumoase lalele !!!
    N-am văzut niciodată lalele cu așa multe petele !
    Tare frumoase sunt 🙂

    Comentariu de tu1074 — 6 Mai 2012 @ 9:56 pm

    • Si eu am remarcat ca are foarte multe petale laleaua , din cele albe si ii sta bine cu ele :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 6 Mai 2012 @ 10:15 pm

  11. minunata !

    Comentariu de coco — 6 Mai 2012 @ 8:44 pm

  12. Chiar seamana cu o inghetata… pentru ca mi se facu pofta! :))
    Seara placuta!

    Comentariu de diverse — 6 Mai 2012 @ 7:59 pm

    • Si mie imi place inghetata, as pofti la ea mereu, daca nu ar si ingrasa :)). Numai bine!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 6 Mai 2012 @ 10:12 pm

  13. da seamana dupa mine,cine a conceputo nu avea gusturi rele deloc!e minunata!mirela

    Comentariu de pistilica — 6 Mai 2012 @ 7:28 pm

    • Uneori la hibridizarea plantelor , cred ca iese ceva neasteptat, nu un model dorit si comandat dinainte. Asa ca s-ar putea sa fi fost si cu laleaua asta o intamplare ca a iesit asa, daca este rezultatul unui amestec de soiuri. 🙂

      Comentariu de Mihaela C.P. — 6 Mai 2012 @ 10:11 pm

  14. Ciudata lalea ! E frumoasa deschisa si-atunci nu mai seamana cu un cornet de inghetata, mai mult aduce a bujor 🙂

    Comentariu de Dani — 6 Mai 2012 @ 4:36 pm

    • E, vezi, fiecare o aseamana cu cate ceva sau mai bine zis cate altceva.Eu la bujor nu ma gandisem, dar intr-adevar cu un bujor alb, mai mic poate fi comparata.:)

      Comentariu de Mihaela C.P. — 6 Mai 2012 @ 5:09 pm

  15. O lalea ”batuta” si frumoasa si chiar ca seamana cu o inghetata 😀

    Comentariu de Cris-Mary — 6 Mai 2012 @ 4:28 pm

    • Cand e floarea inchisa seamana, cand se deschid larg, abia se mai vad petalele roz din exterior si ramanea o lalea batuta alba.Si frumoasa :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 6 Mai 2012 @ 5:07 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

