Eu si gradina

27 Mai 2012

Ploaie de mai

Filed under: filme, muzica, tv, Flori de primavara, vremea — Etichete:, , , — Mihaela C.P. @ 2:11 pm

Cred ca sunt trei saptamani de cand tot ploua, ploua. Ploaia a devenit subiect de discutie la cele mai multe dintre intalniri, la serviciu, in familie, pe bloguri, la televizor.Toti ne plangem de ea si ne-am dori sa stea, sa vina iar caldura , asa cum ne-a ademenit la inceput de mai. Si azi iar ploua; slab, imperceptibil, cu stropi mici, aproape invizibili care par sa formeze raze intrerupte de apa , pe care nici pe jos, pe asfalt nici atat, dar nici in baltoace nu ii poti deslusi. Nu lasa urme pe suprafata apei ,ca cele ale unor stropi mari de ploaie, in  cercuri concentrice, ci abia mici ciupituri , ca de efemeride  .

Dar chiar cu toata ploaia cu care a venit, am prins mare drag de luna mai. Se zice ca  daca ploua in mai, avem malai :).Asa ca semne bune luna mai are. Insa  anul asta, luna lui florar, bine numita , mi-a fost mai draga ca niciodata altcandva .De cand a debutat cu zilele calde si m-a convins pe mine, friguroasa, sa dau jos hainele de vreme rece si chiar si acum cu ploaia asta de lunga durata, am indragit-o toata. Atat de mult, incat am ajuns sa ii iubesc si ploaia , interminabila , insotita de frig , stricatoare si rea.  Ploaie care ma face sa cant

, sa ma plimb in aerul proaspat spalat ,  printre stropii ei mari sau mici , sa ma bucur de ea .

Mi-am dat seama ca in nicio alta luna din an nu am mai simtit parfum  ametitor ca in timp de mai  si nici atat de plina de flori si culori care se succed sau simultan par a se intrece intre ele  direct din gradina , nu stiu daca mai este alta. Stau serile afara si incerc sa imi incarc plamanii de mirosurile ei , sa incerc sa le  pastrez, sa le memorez, sa mi le  pot reaminti si retrai si alta data , incurajator pe timp de iarna grea .

I-as spune chiar ”mai stai”, dar de cate alte ori nu as mai fi facut-o , eu sau altii , care ne-am fi dorit ca timpul in loc sa stea macar un pic , dar are cine sa ne asculte dorinta? Va pleca si ea, mai are atat de putin , numai ca mie anul acesta mi-a …cucerit inima :).Macar i-am prins in poze valurile de flori , n-am reusit si mirosurile lor parfumate sa le inchid  intr-o cutie, sticluta , ceva. Niciun parfum facut de om nu poate sa redea mirosul natural al florilor din luna mai. Ce pacat!

Catorva stropi de ploaie le-am surprins  si eu imaginea :

Stropi de ploaie
Cristale sclipitoare
Broboane de ploaie pe petale
Ploaia

….

22 comentarii »

  1. Ai facut pereche perfecta cu ploaia! Fotografii de artist adevarat, felicitari!

    Comentariu de cafeauata — 1 Iunie 2012 @ 12:12 am

    • Sper sa fac pereche (macar buna) si cu soarele :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 3 Iunie 2012 @ 3:05 pm

  2. Frumoase poze ai facut.Cand ma uit la ele parca nu mai mi-e urata ploaia care nu se mai termina:)).Ai prins in poze esenta picurilor de apa.

    Comentariu de manuela — 29 Mai 2012 @ 6:58 pm

    • E meritul ploii ca a lasat asa urme frumoase pe frunze :).Si ca orice lucru, si ploaia are parti urate si frumoase, rele sau bune .

      Comentariu de Mihaela C.P. — 30 Mai 2012 @ 10:10 pm

  3. Pentru tine si pentru ca ai scris atat de frumos as vrea ca luna mai, asa cum e acum, sa mai dureze un pic. Este intr-adevar placuta aceasta racoare adusa de ploaie si aerul curat si tare. Iar noaptea sa dormi cu geamul deschis e foarte odihnitor si placut. Bucura-te in continuare de mai! Atat cat va mai fi!

    Comentariu de Andreea, din gradina lui ardei — 28 Mai 2012 @ 3:17 pm

    • 🙂 Ma bucur de mai (tot) ploios.Ploaia vrea sa spele bine, bine si pe toate partile toate frunzele si frunzulitele , sa nu mai ramana fir de praf pe ele la inceput de vara.De dormit cu geamul deschis, nu se pune problema, ca intra si frigul odata cu aerul curat de afara .

      Comentariu de Mihaela C.P. — 28 Mai 2012 @ 4:02 pm

  4. ce poze minunate!super!mirela

    Comentariu de pistilica — 27 Mai 2012 @ 10:27 pm

    • Stropii de ploaie s-au asezat ca picurati de un artist, margica cu margica.Eu doar am fost pe faza si i-am fotografiat, daca ti-au placut, imi pare bine!:)

      Comentariu de Mihaela C.P. — 27 Mai 2012 @ 10:32 pm

  5. Fermecătoare şi înfermecate imagini …
    Mulţumesc!

    Comentariu de Doru — 27 Mai 2012 @ 9:10 pm

    • Ploaia care face si minuni :)…Ma bucur daca ti-au placut.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 27 Mai 2012 @ 10:30 pm

  6. Ce frumos au impodobit margelutele de ploaie natura! M-am cam saturat de ploaie si se tot anunta in continuare… asta este.. nu avem cum sa o alungam 🙂
    Zile senine!

    Comentariu de diverse — 27 Mai 2012 @ 8:07 pm

    • Vine iunie, vine vara, dar vine si…ziua de Sfantul Ilie cand iara o sa avem ploi, c-asa-i vremea pe la noi :D.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 27 Mai 2012 @ 9:15 pm

  7. mie a treia, cea cu irisi imi place cel mai mult.
    tu scrii atat de special, mihaela, incat esti un mare mister. ai o calitate deosebita, pari a te bucura cam de orice, asa ca e mereu o placere sa te citesc. mie imi place ploaia, vremea asta inchisa, dar nu stiu cat de normal este. in tot cazul, e mai bine asa, decat sa scot limba de un cot de caldura …

    Comentariu de cristina — 27 Mai 2012 @ 6:38 pm

    • Poate o sa vina si vremea mai calda, mie mi-ar placea, ca prea umblu numai infofolita :).
      Incerc sa ma bucur de cat mai multe si sa fiu optimista .

      Comentariu de Mihaela C.P. — 27 Mai 2012 @ 9:13 pm

  8. Indiscutabil, mai este luna cea mai parfumată, cred că acesta e unul din motivele pentru care o iubesc şi eu mult de tot! 🙂
    La mine se amestecă miresmele de tei, soc şi viţă-de-vie.

    Comentariu de dianaalzner — 27 Mai 2012 @ 3:24 pm

    • Pana acum si mie mi-a placut parfumul socului, puternic , le acoperea pe altele.Si desi avem in curte vita de vie, eu nu mi-am dat seama ca miroase si ea :). Tei nu avem in curte, dar sunt in apropiere si astept timpul infloririi lor.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 27 Mai 2012 @ 4:41 pm

  9. Ploua, da … dar entuziasmul tau e molipsitor si pozele superbe. Cred, ca a doua imi place cel mai mult …

    Comentariu de Dani — 27 Mai 2012 @ 3:21 pm

    • In general incerc sa ma bucur de ce avem si sa nu mai ravnesc dupa altele, fie vremea buna sau lucruri materiale. Si asa viata pare sau chiar este mai frumoasa :).Si mie tot a doua mi-a placut cel mai mult, se vedeau bine margelusele de ploaie frumos asezate pe marginea frunzei.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 27 Mai 2012 @ 4:38 pm

  10. Imi plac doar anumite ploi 🙂 acelea mai marunte si nu foarte repezi, sa fie ceaţă…
    Pai, cam toata luna mai a fost ploioasa, parca sa ne pregatim pentru caldurile ce vor veni. Frumos ai imortalizat picaturile de ploaie 🙂 …unele lucruri trec prea repede, de regula cele frumoase, ar fi fost interesant sa le oprim atat cat vrem!

    Comentariu de buceginatura2000 — 27 Mai 2012 @ 3:17 pm

    • Mie numai uneori imi place ploaia, atunci cand ma relaxeaza si ma pot plimba pe strazile mai mult pustii.
      Cred ca va veni vreo seceta dupa atata ploaie …
      Trec lucrurile, zile, evenimente si cu ele viata noastra .Nu putem opri timpul :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 27 Mai 2012 @ 4:36 pm

  11. nu ma mai satur sa privesc boabele tale de ploaie de aici 🙂

    Comentariu de convietuire — 27 Mai 2012 @ 2:43 pm

    • Si eu am fost placut surprinsa sa le vad pe frunza cum s-au agatat de margini, ca niste margelute de cristal :).Si m-am bucurat ca nu s-au scuturat pana am venit eu cu aparatul de fotografiat si am reusit sa le pozez.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 27 Mai 2012 @ 4:33 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

