Eu si gradina

13 iunie 2012

Vara nu dorm

Filed under: filme, muzica, tv — Etichete:, — Mihaela C.P. @ 9:56 pm

In ce priveste muzica, fiecare este cu preferintele lui si uneori , daca vezi pe cate un blog melodii incarcate care te invita sa le asculti, daca nu ai starea necesara , le ignori. De-asta eu nici nu prea incarc melodii, ca fiecare daca vrea sa asculte ceva da cautare repede pe youtube si gaseste ce doreste, nu ce ofer eu .

Insa uneori …ma mananca degetele si urechile si cant, cant cant (fals, cum altfel? dar fredonez mormait cate un vers, mai mult pentru mine, sa nu deranjez si alte urechi) si atunci imi zic: poate si altuia i-ar placea!

Eu am auzit melodia de mai jos in masina unui tip tinerel .Si chiar ma gandeam: e, de-ale tinerilor de azi. Dar cand a ajuns la refren, mi-a placut atat de mult…atat de mult…incat cum am ajuns acasa am cautat pe youtube si va dau si voua sa ascultati. Daca rezistati, ascultati pana la capat , refrenul la final e si mai frumos interpretat :) :

Eu vara nu dorm 

19 comentarii »

  1. Aceasta melodie este chiar suuuuuuuuuuuuuuuper!O ascult mereu insa nu pot sa stau treaza toata vara!Creierul meu trebuie sa se odihneasca!

    Comentariu prin Cary — 27 iunie 2012 @ 8:37 pm

    • Versurile melodiei nu sunt sfaturi de urmat. Nimeni nu poate trai fara somn, e mai important pentru viata decat hrana si decat apa.Exista si o legenda in filosofia mesopotamiana , ca o ilustrare a conditiei umane definita prin inevitabilitatea mortii, conform careia pentru a castiga nemurirea , Ghilgames ar fi trebui sa invinga somnul sase zile si sase nopti, dar nu a putut . :)

      Comentariu prin Mihaela C.P. — 27 iunie 2012 @ 11:36 pm

  2. daaaaaaaaaaaaaaaa..melodie vesela de vara..si mareeeeeeeeee

    Comentariu prin personalitate autentica — 21 iunie 2012 @ 11:35 pm

  3. Nici eu acasa nu prea dorm,in schimb cand mergem la casuta de la tara tot timpul asi dormi :D

    Comentariu prin Maria Stan — 20 iunie 2012 @ 10:56 am

    • Ma mir ca spui asta, la cate activitati vad ca faci acolo, mai ai timp si de dormit?

      Comentariu prin Mihaela C.P. — 20 iunie 2012 @ 10:04 pm

      • Ehe,ce crezi ca stau numai in gradina :D ,chiar daca vin cu mancarea gata facuta la bagaje,mai baga al meu un gratar,apoi la pranz asa un somn de frumusete de o ora nu strica,A-si dormi eu mai mult dar nu ma lasa timpul si urgentele.:D
        In schimb aici acasa oricat de obosita sunt ,somnul vine mult mai greu,aerul poluat de aici nu se compara cu aerul curat la tara.
        Si cei mici dorm foarte mult la tara si au si foarte multa pota de mancare,ceea ce pe mine ma face foarte fericita.

        Comentariu prin Maria Stan — 20 iunie 2012 @ 10:16 pm

  4. Foarte fain! Cred ca-i hitul verii.. am fost plecat cateva zile si am auzit melodia asta peste tot.. :)

    Comentariu prin diverse — 18 iunie 2012 @ 6:44 pm

    • La mare, cel putin, cred ca fanii melodiei sau ai trupei se intrec pe plaja in plimbari nocturne :D.

      Comentariu prin Mihaela C.P. — 18 iunie 2012 @ 10:38 pm

  5. Simplu: tinerete, lipsa grijilor si nesomn de drag de viata. Daca ar fi doar acest fel de insomnii, ar fi bine. Piesa e chiar faina, antrenanta, placuta la ascultat. Multumesc, pentru ca daca tu nu o incarcai aici, foarte putine sanse sa o fi auzit vreodata!

    Comentariu prin cafeauata — 15 iunie 2012 @ 11:14 pm

    • Asa m-am gandit si eu, fiecare asculta un anumit gen de muzica si de data asta , desi nu face parte din genul meu uzual, piesa mi-a placut si m-am gandit ca asa cum eu am fost placut surprinsa de ea, ”prinsa” cu totul intamplator intr-0 scurta calatorie cu masina altcuiva, asa m-am gandit ca ar putea placea si altcuiva.Te poate binedispune :).

      Comentariu prin Mihaela C.P. — 16 iunie 2012 @ 9:08 pm

  6. Nesomnul ăsta e şi el axat în jurul unor dorinţe, când a vrea, de e cu putinţă, devine a face…aşa că, poate fi un al cărui oricând anotimp.

    Comentariu prin Camelia — 14 iunie 2012 @ 3:38 pm

    • Aici era vorba numai despre melodie si titlul ei, fara legatura directa intre mine si continutul versurilor :).Da, nesomnul poate avea diverse cauze, fiziologice sau psihologice.Nu intru in analize, ca nu ma pricep :).

      Comentariu prin Mihaela C.P. — 14 iunie 2012 @ 4:15 pm

      • Am înţeles întocmai, Mihaela; nu am făcut nicio punte între, nu am “urmărit” nicio asociaţie. Melodia m-a amuzat în vremea în care am ascultat-o pentru prima dată pentru ceea ce a putut” cuprinde”.
        Şi da, sunt mulţi care fac din noapte zi şi tot nu simt că isprăvesc; deh, sunt dintr-acei cu venele mai vibrânde ca alţii…acum glumeam.

        Comentariu prin Camelia — 14 iunie 2012 @ 4:48 pm

  7. eu nu dorm nici iarna asa ca te inteleg perfect… :-)

    Comentariu prin dordefemeie — 14 iunie 2012 @ 2:21 pm

    • A, scuze, eu dorm .Numai titlul melodiei e despre nesomn , singura legatura cu mine este ca l-am auzit , mi-a placut refrenul si l-am transmis mai departe :).

      Comentariu prin Mihaela C.P. — 14 iunie 2012 @ 4:13 pm

  8. Vara nu dormi ca te ocupi de gradina :)

    Comentariu prin buceginatura2000 — 13 iunie 2012 @ 10:02 pm

    • :D Da, mare parte din timpul liber, vara il petrec in gradina .Si e atat de bine!

      Comentariu prin Mihaela C.P. — 13 iunie 2012 @ 10:05 pm


Feed RSS pentru acest post. Urmăreşte URI

Lasă un răspuns

The WordPress Classic Theme. Create a free website or blog at WordPress.com.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 276 other followers

