Eu si gradina

15 Iulie 2012

Dimineata tihnita

Filed under: animalute, Pasari, Viața grădinii — Etichete:, — Mihaela C.P. @ 12:49 pm

In gradina, pozele cele mai reusite ies dimineata.Atunci au florile petalele proaspete, deschise , fata de orele serii cand sunt uneori trecute sau cu petalele stranse , de nici nu ai mai zice ca au aspect de floare.

Asa am iesit si eu ieri de dimineata, sambata tihnita, sa incerc sa fac cateva poze,  daca se va  gasi ceva interesant.Florile cam toate au mai fost fotografiate, dar am zis: hai sa mai incerc, nu se stie cand apare ceva.Am dat click-click, in poza a intrat si pisica.Poza dimineata

Pisica e si ea un personaj cu caracter in curtea asta, care uneori isi face aparitia in poze , ba chiar imi mai strica si cate una-doua, cum s-a intaamplat azi cand eu vroiam sa fotografiez un fluture amiral, cu aripile frumos deschise si tocmai atunci, s-a bagat si ea, care vazuse fluturele cam o data cu mine si in timp ce eu vroiam sa-l prind in poza, si ea a vrut sa il prinda …in gherute.Si fluturele a zburat si uite asa s-a dus cu poza mea.Dar or sa mai fie ocazii , nu m-am suparat pe ea.

Ieri insa a preluat pisica conducerea in materie de pozat.Adica de fotomodel la pozat. Din clipa de tihna si relaxare in care ne aflam, si eu, si ea, vazand o scarita de lemn si-a intins gherutele pentru a-si face manichiura.Ascutitorie de gherute

Dupa care, dintr-un salt o vad ca tresare si zduuup, se urca cu viteza in pomul din apropiere .

Pisica in pom

”Ah, (pare sa zica in figura urmatoare) era ceva , dar a zburat! Cred ca o sa ma dau jos din pom, parca nu se mai vede motiv sa stau aici…”

M-am suit degeaba in pom, vrabiuta a zburat

….Dar…a aparut alta  vrabie ?

”Asta promit ca nu o sa imi mai scape! ”(si fuga in sus, pe creanga groasa a pomului, dupa vrabie).

Mai sus a aparut altceva

Pisica versus vrabiuta

Vanatoare

”Opa! Dar cum sa fac sa ajung la tine? ”

Un pui de vrabie care se pare ca inca nu cunostea pericolele din copaci, s-a asezat pe acoperisul chioscului din curte si a stat o vreme, poate un minut , a privit la pisica, pisica a privit puiul de vrabie si chiar i-a si spus cateva ”cuvinte cu voce tremuranda ”. Un minut  e un razgaz destul de mare, in care un vanator cu gherute si dinti ascutiti ar fi putut sa il insface.Dar…nu a fost sa fie.Vrabiuta statea pe plasticul neted si alunecos pe care pisica il mai probase in frageda pruncie si desi la mica distanta de mustatile detectoare ale mâței , puiul de vrabie a experimentat intalnirea de la mica distanta cu pradatoarea , i-a facut in sâc si i-a scapat.

Da, si el, a doua posibila prada in numai cateva minute.

Ce sa-ti fac mâță, norocul tau poate cu alta ocazie!

10 comentarii »

  1. Ma uit la pisicuta ta si ma gandesc la nazdravana mea,la fel este si Fulga,de cand ne-am descoperit numai pe langa noi sta ori de cate ori mergem la tara,si este tare nazdravana mai ales cand se baga in seama sa o alinti, sau sa te joci cu ea.
    Ma incarca pur si simplu cu energie animalutele,chiar daca nu mai sunt tocmai un copil ,sufletul mi-a ramas acelasi, si ma bucur cot la cot cu copii mei de animalutele noastre.
    Foarte fotogenica pisicuta ta ,sa iti traiasca si sa fie sanatoasa!

    Comentariu de Maria Stan — 19 Iulie 2012 @ 9:04 am

  2. Simpatica mata! 🙂
    Seara buna sa ai!

    Comentariu de diverse — 17 Iulie 2012 @ 9:21 pm

  3. da, de poze nu mai spun nimic, pentru ca esti maestra la fotografiat, dar vreau sa spun de pisica si eu. este dolofanica si frumusica foc. ma bucur ca nu are agilitatea de a prinde vrabiute, pentru ca si ele trebuie sa traiasca, asa mici si neexperimentate inca. despre pisi mic chiar am mai vrut si eu sa te intreb, dar am asteptat sa ne mai dai tu vesti. face singur acum? 🙂

    Comentariu de cristina — 16 Iulie 2012 @ 1:06 pm

    • Pisi cea mica iese singurica acum, ca e mare :).Incerc sa mai fac cateva poze cu ea si poate incropesc si de cateva cuvinte :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 16 Iulie 2012 @ 4:16 pm

  4. Foarte frumoase pozele !!

    Bravo !

    😀

    Comentariu de Eda — 15 Iulie 2012 @ 4:21 pm

    • Ma bucur daca ti-au placut :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 16 Iulie 2012 @ 4:15 pm

  5. Ca de obicei poze minunate dar pisica e superba!sa va bucurati de ea…mititelul cum e?mirela

    Comentariu de Mirela — 15 Iulie 2012 @ 2:00 pm

    • Mititelul e bine, Mirela.S-a facut un mare mancacios (de lapte, in special), mananca si dimineata si seara cate 15 minute din biberon (ca i-am luat si biberon) si nu se mai satura.Chiar cautam ceva poze dragute cu el (cred ca e mai mult o ea 🙂 ).Nu am gasit ceva sa-mi placa.O sa ii fac poze si il mai pun si pe el(el, adicai pisoi mic, chiar daca e pisicuta).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 15 Iulie 2012 @ 2:06 pm

      • daaaa vrem poze cu „mititica”si care nu sunt foarte reusite nu conteaza!ce noi iesim in toate pozele perfectii?pupici la pisici!mirela

        Comentariu de pistilica — 15 Iulie 2012 @ 9:34 pm

        • Mai incercam si astazi o sedinta foto, poate va iesi ceva reusit :).

          Comentariu de Mihaela C.P. — 16 Iulie 2012 @ 4:16 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

