Eu si gradina

20 Iulie 2012

Țili

Filed under: animalute — Etichete:, , — Mihaela C.P. @ 11:27 pm

Cine sa fie? Vedeti mai jos :). Noul membru al familiei care cam pe duminica a implinit o luna de cand a fost livrat si abandonat  de ma-sa, tanara pisica aflata in stare de confuzie si tulburare postnatala , la adresa noastra .

Cand l-am vazut mic, jigarit si urat, gri ca un soarece, mi-am zis: ”aoleu, ce pisic urat a cazut pe capul meu!”

Dar cum ma-sa l-a abandonat, mi s-a facut multa mila de el si am preluat eu atributiile si responsabilitatile legate de cresterea si ingrijirea micului jigarit.

Apoi acum tare drag mai imi este :D! Gasesc ca este un pisic genial.La nici varsta de o luna stie sa raspunda cand este strigat pe nume si sa se tina dupa mine (sau dupa cine il cheama ) prin curte. E impecabil de curatel ;pastreaza igiena in cutia ce i-a fost improvizata drept dormitor pe timp de noapte si uneori chiar si pe timp de zi. Se abtine pana este scos afara si dupa ce isi cauta un locusor mai potrivit , se instaleaza si atunci abia face treburile care put :).

Si mai e si frumos! In afara de culoare, care desi culoarea pisicutelor Whiskas, mie tot nu-mi place , este cel mai frumos pisoias . Daca nu as fi adepta stilului de viata ecologic care sa nu dauneze nici naturii, nici noua celor ce ne ducem traiul in ea, l-as vopsi pe Țili .AM mai vazut la tv , in emisiunea ”Cezar si cainii” de pe National Geographic un catel vopsit roz de o zapacita care purta numai culoarea roz si isi si decorase in casa totul in roz. Viata in roz. Asa as putea sa il tunez si eu pe Țili, ca sa fie mai color, dar…e impotriva principiilor mele.Nici pe mine nu am inceput inca sa ma vopsesc, desi am inceput usor, usor sa ma blonzesc natur .Deocamdata mai seman in oglinda cu mine asa cum ma stiu de cand m-am brunetit (ca initial, copil fiind eram blonda, deci ma voi intoarce in timp catre ce am fost)  .In concluzie, vopselele nu sunt pentru Țili.

Ce mai face? Burta cat o toba in fiecare seara , cand nu adoarme pana cand nu ii dau laptic cu biberonul si sta asa, cu biberonu-n gura, mai moțaie, mai toarce, cate 15-20 minute. Mie imi amorteste mana uneori, dar Țili sa se sature, nici vorba.Daca incerc sa ii iau biberonul , trage de el si il cauta sa mai manance. Si uite asa, cu mult lapte de vaca adevarata (nu de vaca de la magazin) , cu bobite de pisici-bebe si cu carnita (ca ii place si carnita fiarta) , a crescut Țili o ditamai pisicuta , ca am concluzionat ca ar fi fetita, rotofeie si dragalasa. Ia sa va mai arat cateva poze cu ea ! :

se uita cineva?

-Aloo, se uita cineva ?

 

 

 

 

 

 

 

-Daca doriti, va ofer si o imbratisare!O mare imbratisare de la un mic pisic :

O mare imbratisare

Salata de pisic

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Si sa stiti ca mananc si ierbuță. E atat de bunaaa!!!

Printre carti

 

 

 

 

 

 

 

-Aici fac cunostinta cu cartile

La  matura

 

 

 

 

 

 

-Dau si cu matura…

Cand mi-e somn...

 

 

 

 

 

 

-Daca mi se face somnic, ma intind si caaasc …

Ma culcusesc

 

 

 

 

 

 

 

 

-Ma bag la cutiuta …

Cine e mic incape

 

 

 

 

 

 

-La care catelul se uita cu ciuda, ca lui nu ii incape decat botul .

Laptic

 

 

 

 

 

-Dar activitatea mea preferata e sa pap laptic .

 

 

 

 

 

 

De toate fac , sunt un pisic mic , care desi m-am nascut cu ghinion ca mama m-a abandonat , am avut parte si de un strop de noroc ca am fost gasit , hranit , alintat si indragit de o familie numeroasa cu multe alte animalute in ea .Si am incaput si eu intr-un coltic, pisic mic ce sunt .

17 comentarii »

  1. CAT ESte de dragutaaaaaaaaaa

    Comentariu de Saiffady — 28 Iulie 2012 @ 1:53 pm

    • Acum este dragalasa intr-adevar :), ma bucur ca ti-a placut.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 28 Iulie 2012 @ 10:56 pm

  2. iata ca a avut noroc creaturtica asta. a nimerit pe lume intr-o casa de oameni iubitori, chiar daca mama ei a abandonat-o. bravo voua ca o ingrijiti. e frumoasa foc.

    Comentariu de cristina — 23 Iulie 2012 @ 9:31 am

    • A avut noroc, a adus-o barza in podul cel mai potrivit , ca ea chiar ca de la ciocul berzei a nimerit aici, uitata de mama-sa pisica :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 23 Iulie 2012 @ 3:29 pm

  3. vaai ce draguta e,daca zice-ti ca-i domnisorica!super pisica,sa creasca mare si frumoasa!pupici la pisici si nu numai,mirela!

    Comentariu de pistilica — 21 Iulie 2012 @ 8:59 pm

    • O sa creasca, ca avem toti, inclusiv cateii din curte, grija de ea sa o hranim bine, sa o distram, sa ii asiguram program regulat de somn. Multumim de urari si apreciere!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 21 Iulie 2012 @ 10:42 pm

      • Întotdeauna vizitez cu mare drag gradina Dvs.!e foarte frumos la Dvs.!felicitari pt. Tot!mirela

        Comentariu de Mirela — 22 Iulie 2012 @ 10:42 am

  4. Ce de activitati are! 🙂 In iarba parca sta la panda.. ca un veritabil pradator 🙂
    Zi buna sa ai!

    Comentariu de diverse — 21 Iulie 2012 @ 7:33 pm

    • Are o paleta larga de interese si activitati.Doar am zis ca e un pisic genial :D.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 21 Iulie 2012 @ 10:41 pm

  5. E superb il ador :X :X :X

    Comentariu de icepickk — 21 Iulie 2012 @ 12:06 pm

    • Si eu :), multumim!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 21 Iulie 2012 @ 10:38 pm

  6. Vai ce tare e! Sunt atat de draguti la varsta asta…Nu-i pui o litiera mica unde doarme? Ca de pe la varsta asta poate fi trainuit la „olita” 🙂

    Comentariu de nina — 21 Iulie 2012 @ 10:32 am

    • Nina, nu are nevoie de litiera pentru ca nu face pe unde apuca prin casa, ci numai afara.E drept ca numai noaptea sta in casa, in cutiuta si s-a obisnuit sa caute pe afara zone cu pamant mai nisipos.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 21 Iulie 2012 @ 10:37 pm

  7. Foarte frumos si haios pisicutul. O zi faina.

    Comentariu de pisicaru — 21 Iulie 2012 @ 4:44 am

    • Din partea unui asa cunoscator in pisicisme , e un compliment.Multumim :)!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 21 Iulie 2012 @ 10:35 pm

  8. simpatic pisic

    Comentariu de amintirivizuale — 20 Iulie 2012 @ 11:42 pm

    • Multumim pentru apreciere :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 20 Iulie 2012 @ 11:44 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

