Eu si gradina

23 Iulie 2012

Omida de mărar

Filed under: gradina, legume si fructe, Viața grădinii — Etichete:, , — Mihaela C.P. @ 5:51 pm

S-a orientat atat de bine, incat cu greu am observat ca era altceva pe floarea de marar . Fotografia fiind marita aici, pare ca e bine vizibila si greu sa treaca neobservata, dar de fapt nu e chiar asa. Iat-o camuflata pe firul de flori de marar :In culorile florii

Un mic crocodil expus in plin soare (detalii)  :

Crocodil in miniatura
Omiduta privita in ochi
Pe un fir de marar

Una dintre miile de fapturi mici, uneori nevazute ce se stabilesc in gradina …

19 comentarii »

  1. Foarte, foarte draguta! Iar piciorusele alea mici cu ventuze si perisori… Nu stiu daca ai luat-o in palma sa vezi cum se prinde cu ele de piele…Mie mi-au placut de mica omizile, le lasam sa mearga pe mine. Apoi, poate stii, iarna trecuta am salvat o omida inghetata si am tinut-o pana s-a transformat in fluture. Din pacate, acesta a murit destul de repede si nu am apucat sa il eliberez in natura, primavara. Ma bucur ca nu ai omorat-o si ca ne-ai aratat-o si noua.

    Comentariu de Andreea, DingradinaluiArdei — 25 Iulie 2012 @ 3:40 pm

    • Nu omor fiintele mai mici, decat daca ma supara foarte tare, asa cum o fac moliile (care mi-au distrus multe lucruri) si tantarii (care se hranesc din mine 🙂 ).Dar nu l-am luat in mana.
      Pacat de fluturele tau ca nu a apucat sa zboare liber, sa se bucure de soare.Si ma mai gandesc daca omida inghetata era moarta sau asa se pastreaza ele pana in primavara, cand se pot transforma in fluturi? 🙂

      Comentariu de Mihaela C.P. — 25 Iulie 2012 @ 3:56 pm

      • Moarta nu era, ca dupa ce am adus-o in casa, la caldura, a inviat – insa nu stiu cum a aterizat pe covorasul meu de la intrare, si nu am putut sa o iau si sa o pun in zapada, ca ninsese afara. Nu puteam nici sa o las pe covoras, din motive lesne de inteles, si ea era facuta covrig si nu misca si asta a fost singurul lucru pe care l-am gasit de cuviinta sa il fac. PS Ce aparat foto ai?

        Comentariu de Andreea, DingradinaluiArdei — 12 August 2012 @ 9:02 pm

        • Am Nikon L110 .Nu e prea grozav, as vrea sa-l…upgradez, adica de fapt sa il schimb cu altul, dar deocamdata il mai folosesc si traiesc cu dorinta si intentia de a lua altul.Astept reduceri si scaderi de preturi ale aparatelor foto care acum sunt mai destepte , dar si foarte scumpe :).

          Comentariu de Mihaela C.P. — 13 August 2012 @ 9:33 pm

  2. In prima imagine mai sa nu o observ! 🙂 Hai ca e chiar simpaticuta omida asta! 🙂
    Seara buna!

    Comentariu de diverse — 24 Iulie 2012 @ 9:11 pm

    • Si eu cu greu am remarcat-o.de-aia am pus si o poza in care se vedea pe ramura de marar , de la oarecare distanta. Seara buna!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 24 Iulie 2012 @ 10:47 pm

  3. Ar fi frumusica, daca nu ar face si rau…..Eu am floarea de marar plina de plosnitele vargate, dar marea parte a plantelor le-am uscat deja si seminte am apucat sa imi opresc, asa ca nu le omor.
    Natura asta…..!!!!

    Comentariu de vasi — 24 Iulie 2012 @ 2:26 pm

    • Cata vreme nu e invazie de omide, una, doua nu fac prea mult rau.E si ea o vietate ,parte din viata gradinii :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 24 Iulie 2012 @ 3:57 pm

  4. Sunt bune imaginile si pare frumoasa omida 🙂 Cine stie ce fluturas frumos va fi 🙂

    Comentariu de buceginatura2000 — 24 Iulie 2012 @ 12:54 pm

    • Daca toate omidele ar ajunge fluture…omiduta mea ar iesi un fluture frumos.Probabil fluturele galben cu buline negre .:)

      Comentariu de Mihaela C.P. — 24 Iulie 2012 @ 3:56 pm

  5. Frumoase poze, o vietate asa mica si gingase pacat ca face mult rau marului. O zi faina.

    Comentariu de pisicaru — 24 Iulie 2012 @ 8:54 am

    • Nu deranjeaza cu ce face mararului .E vremea cand mararul oricum se usca .

      Comentariu de Mihaela C.P. — 24 Iulie 2012 @ 3:55 pm

  6. Si eu am vazut in gradina aratarea asta si cred ca maninca din frunzele trandafirilor tineri ca se vedeau niste ciupituri mari si rotunde…asa ca de omida….

    Comentariu de rodica — 23 Iulie 2012 @ 7:19 pm

  7. frumoase imagini

    Comentariu de amintirivizuale — 23 Iulie 2012 @ 6:44 pm

    • Eh, se putea si mai bine.Daca aveam un aparat mai performant, ieseau fara purici :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 23 Iulie 2012 @ 10:44 pm

      • Asa cum o vad eu apare frumos, dar poti reduce puricii cu un program de editare cum ar fi GIMP, pe care nu trebuie sa dai nici un leu. Eu folosesc GIMP de mult timp si ma ajuta.
        Abia astept sa vad mai multe imagini din gradina :). O zi faina.

        Comentariu de amintirivizuale — 24 Iulie 2012 @ 6:02 pm

        • Ce multa munca! De-aia sunt scumpe aparatele foto destepte, ca nu trebuie sa faci editari cu multe programe :).

          Comentariu de Mihaela C.P. — 24 Iulie 2012 @ 10:57 pm

          • Da ai dreptate si pe urma fotografii respectivi spun ca ei nu au prelucrat poza 😀 desi o imagine digitala e clar prelucrata numai prin faptul ca are setari multiple. De altfel nu stiu sa fie imagini neprelucrate, pana si alea pe film sunt prelucrate cu variind substantele chimice folosite in developare. Oare exista imagini neprelucrate ?

            Comentariu de amintirivizuale — 24 Iulie 2012 @ 11:57 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

