Eu si gradina

17 Septembrie 2012

Din nou, despre o Poveste

Filed under: carti citite — Etichete:, , — Mihaela C.P. @ 8:46 pm

”In  strafundurile mele ,  nu cred ca iti trebuie vreun talent special ca sa te desprinzi de pamant si sa plutesti prin aer. Cu totii avem asta inauntrul nostru -fiece barbat, femeie si copil- si, cu-ndeajuns de multa stradanie si concentrare , fiecare fiinta umana e capabila sa faca dublul ispravilor pe care le-am infaptuit eu ca Walt Copilul Minune. Trebuie sa inveti sa incetezi sa fii tu insuti.Cu asta incepe si totul urmeaza de aici. trebuie sa te lasi evaporat.Sa-ti lasi muschii sa se moaie, sa respiri pana cand simti ca sufletul se scurge din tine si apoi sa-nchizi ochii.in felul asta se face.Golul dinauntrul trupului tau devine mai usor decat aerul pe care il ai imprejur.Putin cate putin , incepi sa cantaresti mai putin decat nimic.Inchizi ochii; iti intinzi bratele;te lasi evaporat.Si apoi , putin cate putin , te desprinzi de pamant.

Uite asa. ”

Este un pasaj din cartea lui Paul Auster, ”Mr.Vertigo”.

O carte care vorbeste despre visul american . Despre puterea de a reusi , atunci cand vrei sa faci ceva si pui toata pasiunea si credinta ta ca vei reusi, chiar daca uneori drumul ales nu este cel mai bun. Si daca vei cadea, te ridici si te apuci de altceva si din nou reusesti. Cam asta face Walt, personajul a carei viata este luata din anii copilariei si dusa pana la batranete in paginile cartii. Un personaj mistic,  fara a fi desprins de realitate , fara alta educatie aleasa in afara de cea a strazii si pe ici -colo prinse cateva dintre tainele cititului si , iata , ale scrisului, caci ”el” este autorul povestirii  , dar si plin de haz .

Ce mult mi-a placut cartea asta! Cel mai mult din toate cele…trei?, parca doar trei pana acum , ale lui Paul Auster.

Poza  cartii nu i-am facut, insa daca ma voi invrednici, voi actualiza postarea si cu fotografia copertii, ca sa vedeti si recomandarile  scurte scrise pe ea.

3 comentarii »

  1. Vreau timp sa citesc!!!!!

    Comentariu de cafeauata — 20 Septembrie 2012 @ 12:19 am

  2. dar te-ai pus pe citit, nu gluma! bravo, poate imi faci si mie pofta, ca nu prea ma mai trage ata spre citit.

    Comentariu de cristina — 18 Septembrie 2012 @ 10:00 am

    • Sa stii ca in urma cu cateva luni si eu as fi zis ca nu o sa mai citesc niciodata un roman, ca alea sunt povesti. Dar a fost mult pana cand mi-au placut cateva, intai unul, apoi altul si altul .Acum seara, inainte de culcare, in loc sa dau drumul televizorului si sa ma uit la el , citesc din carte macar cate putin.Iar cand dau peste cate o carte care imi place, imi da si o stare de bine, de placere .

      Comentariu de Mihaela C.P. — 18 Septembrie 2012 @ 4:09 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

