Eu si gradina

3 Octombrie 2012

Azi mi-am cantat

Astazi m-am trezit…cantand. 🙂

De fapt nu atat cantand, cat fredonand in minte o melodie de-ale toamnei .Mergeam pe drum catre serviciu de dimineata, strada era cam pustie, abia se zarea in departare apropiindu-se o alta persoana , asa ca mi-am zis: la naiba, daca vreau sa cant, cant. Si am…gangurit mai mult :”Cant fara sa-mi pese ca e cineva sa m-asculte/Imi place doar (si) toamna cand umblu prin frunzele multe/Visez o iubire cum n-a fost si nu e/Desi tot mai rece si singur cararea ma suie”

Nu-mi mai aduceam aminte nici vocea care canta melodia, nici artistul si cum am ajuns la servici si am gasit un mic ragaz, am dat un search pe youtube si am aflat: Ducu Bertzi canta…a, care va sa zica el! M-as fi bucurat de el, ca imi placea, dar de cand l-am vazut amestecat printre politicieni , mi-am cam stricat buna parere si dragul de el. Dar melodia, uite ca mi-a ramas undeva intr-un coltisor in stare latenta si mi se iteste in gand  cand nici nu m-astept . Faina, totusi 🙂 :

Dar ce ziceti? Ca a venit seara , am ajuns in fine acasa si mi-am zis sa ascult melodia in liniste si sa o si interpretez in paralel, un karaoke acasa . Dau sa caut…nu-mi mai amintesc nimic .Mai, zic, ce cantam eu de dimineata? Ducu Bertzi, Ducu Bertzi…ăăă, cum ii zicea :

”simt ca fara ea, nu pot respira, viata e pustie fara eaaaa/ In ce-as putea eu sa mai cred acuuum, as da orice s-o mai intorc din druum” ?

Nu. Nu era asta. Nici nu stiu daca Ducu Bertzi canta asa ceva.

Dar cine canta asta?

Ba tot Ducu Bertzi canta si asta. Ma gandeam ca ar fi putut fi Gheorghe Gheorghiu, ca si el avea o melodie ceva asemanator.

Deci azi am cantat. Poate vreti sa cantati si voi? 😀

8 comentarii »

  1. Prefer sa nu cant,pentru ca mama nu mi-a cumparat ureche muzicala cand am fost mica si e de rau daca imi dau drumul!
    Saptamana cu spor, Mihaela!

    Comentariu de cafeauata — 8 Octombrie 2012 @ 5:40 pm

    • Ureche poate am , dar nu ma mandresc cu vocea mea si de-aia nici nu cant in public. Dar cand sunt singura, imi mai manifest si eu (anti)talentele muzicale :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 9 Octombrie 2012 @ 5:01 pm

  2. Ambele melodii sunt superbe dar nu, nu îţi dau dreptate atunci când spui că versurile pot „acoperi” uneori o linie melodică, aşa cum i-ai răspuns domnului/doamnei (?) vorbitoare a limbii lui Goethe. Ambele melodii „păcătuiesc” tocmai prin frumuseţea deosebită a versurilor. Şi 2. posibil să fii într-o cât de mică eroare. Posibil să mă înşel eu (nu mă las murdărit de scena politică românească) dar din ce îmi amintesc, soţia lui Ducu este deputată sau senatoare. El parcă nu.

    Comentariu de Diana şi Dan — 4 Octombrie 2012 @ 8:27 am

    • Eu nu ziceam ca versurile acopera linia melodica, ci ca uneori mie imi place o melodie si sau chiar mai ales datorita versurilor.Sau poate gresesc :).
      Ducu Bertzi a susutinut intr-o campanie electorala recenta o formatiune politica , asa cum au mai facut si alti oameni ai scenei , care de asemenea eu consider ca au gresit profund. Mai bine isi vedeau de meseria si faima lor :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 4 Octombrie 2012 @ 3:50 pm

      • Nu, nu greşeşti.
        Şi 2. cu toţii avem facturi de plătit, nu ? Chiar dacă seamănă puţin a prostituţie artistică…

        Comentariu de Diana şi Dan — 4 Octombrie 2012 @ 4:17 pm

  3. Kraftvoll, fröhlich und angenehm melodisch … Ich mag diese Musik.
    Full of power, funny and pleasant melodical … I like this music. Of course, I did not understand the text. 🙂

    Comentariu de Henning zu Henningsheim — 3 Octombrie 2012 @ 10:09 pm

    • Maybe it s better for the music ,to not understand the words. Sometimes I like the words more and don t listen the music.
      I hope the translations is good 🙂 :
      Vielleicht es ist besser für die Musik, die Worte nicht verstehen. Manchmal Ich mag die Worte mehr und don t hören die Musik. 😉

      Comentariu de Mihaela C.P. — 3 Octombrie 2012 @ 10:30 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

