Eu si gradina

14 Octombrie 2012

Stropi de ploaie , octombrie

Revin cu afirmatia ca imi place ploaia.

E de fapt numai o constatare de actualitate.Poate ca alta data nu imi va mai placea.Insa acum , bine echipata pentru protectie impotriva unor eventuale efecte negative cauzate de ploaie , si eu , si casa , si cele din gradina , pot spune ca imi place.

Ieri seara , pe strada,  mare parte din trecatorii care asta vara umpleau strazile la ceas pe inserat , erau ascunsi acum in case de teama ploii si a frigului potential adus odata cu ea. Insa cu incaltari rezistente la apa si cu o umbrela in dotare,  plimbarea pe ploaie mi s-a parut  mai frumoasa .Strada pustie era linistita si stralucea aproape ireal sub lumina lunii (ca sa fie poetic) …ori mai degraba a becurilor de la stalpii de iluminat ; nici zgomotul si fumul masinilor , care  nu mai circulau asa intens, nu se mai simtea  si aerul devenise parca mai curat, proaspat spalat si  respirabil .

Ce placuta vreme de plimbat, pe inserat !…

Ziua de astazi insa , acoperita de capacul cenusiu de nori parea friguroasa si  trista .Nori cenusii

Mai bine zis racoroasa, decat friguroasa,  ca mai placut era afara ca in casa neincalzita de nimic altceva decat de respiratia noastra si de aburul mirosind a incins al  fierului de calcat pus astazi pe treaba .

Pete de culoare ale zilei de azi, al carei (numai) cer a fost cenusiu:

Trandafir , ploaie de octombrie

Boboc de trandafir cu puriciStropi de ploaie

Merele as zice ca par unse cu sirop de zahar sau miere :).

Ardei iuti

Obisnuita din timpul saptamanii sa ma trezesc devreme, nici sambata si nici duminica nu dorm pana tarziu .Insa de cand s-a facut mai frig, imi e tot mai urat sa ies dimineata de sub plapuma in casa neincalzita inca si as mai sta macar  un pic culcusita la caldurica. Diminetile , dupa ce suna ceasul , ridic capul de pe perna, ma uit  la ceasul electronic al dispozitivului de la televiziune  digitala si imi zic ca mai am timp inca doua minute sa mai motai la caldurica.Pun capul la loc pe perna si dupa cateva minute , iar il ridic, ma uit la UPC-ist, vad ceasul, ma mai culc inc-un pic. Si tot asa de vreo doua sau trei ori, depinde de cat de devreme ma uit prima data la ceas. Insa astazi, incredibil! M-am trezit la 8,40 dimineata. Nu mi-a venit sa cred ca am putut dormi atat de mult fara repetatele aruncaturi de priviri catre ceas, chiar daca era duminica dimineata.Sa fi fost oare influenta vremii?Sunetul stropilor de ploaie picurand pe pervaz?

Pe inserat am fost din nou la plimbare. M-am intalnit cu o vecina , care satula de statul in casa si de televizor, asa cum spunea chiar ea, o scosese  pe catelusa Missie in lesa la plimbare si facea ca si mine aceeasi constatare : e chiar placuta atmosfera .

21 comentarii »

  1. intresante imagini ci mai ales rosiile cred ca o sa ma apuc sa plantez si eu tipul acela galben si prunisoare.mult succes in continuare

    Comentariu de alex — 7 Decembrie 2012 @ 1:05 am

    • Merita!Sunt rezistente si mai usor de ingrijit, fata de alte surate de-ale lor, iar gustul e bun; mie imi si plac mult rosiile galbene, portocalii, parca ar fi mai dulci.
      Prunisoare…am avut si eu intr-un an , cred. Soiul de rosii numite Roma, care sunt foarte apreciate. Dar nu stiu cum, din multitudinea de varietati anul trecut mi-a scapat soiul asta.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 7 Decembrie 2012 @ 7:27 pm

  2. \zscsvsd

    Comentariu de alex — 7 Decembrie 2012 @ 1:02 am

  3. foarte intresant situl asta.te felicit pt el mihaela:))

    Comentariu de alex — 7 Decembrie 2012 @ 1:02 am

    • Ma bucur ca iti place. Asta a fost si scopul crearii lui, daca tot faceam poze care mie imi placeau, am zis sa le arat si altora. Si asa am ajuns chiar la schimburi de pareri , de experienta in gradina.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 7 Decembrie 2012 @ 7:24 pm

  4. ce frumos a-ti prins,imaginea cu cerul! mie imi plac foarte mult pasarile,iar cele din imagine fac poza mult mai frumoasa!
    superbi sunt si trandafirii!…

    Comentariu de Alina — 28 Octombrie 2012 @ 11:56 pm

    • Si mie imi place sa fotografiez insecte si pasari si urmarindu-le cate putin an de an, am observat ca au anumite obieciuri sau perioade in care apar sau revin dupa perioade de absenta in aceleasi locuri in care candva le-a fost bine.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 29 Octombrie 2012 @ 7:25 pm

  5. […] Revin cu afirmatia ca imi place ploaia. lumina cereasca a fost rupta, furata si ascunsa Fizic, sunt viu. Moral, sunt liber. Dar totuşi Greu de-atâtea ipoteci […]

    Pingback de Poemul blogrollului (I) | Gară pentru doi — 21 Octombrie 2012 @ 11:42 pm

  6. Oricat de frumos ploua, Cola nu se plimba cand e ud pe jos.Greu, cu munca de lamurire facem o tura in jurul blocului si gata, in casa. Sub plapuma, pe patura, in brate, cam asa isi petrece zilele ploioase. Rar nimeresc pantofi sau cizme cu care sa nu iau apa la bord, asa ca nu e placut nici drumul pana la servici si inapoi. pe scurt: imi place toamna, dar fara ploi prea multe, eventual daca se poate sa ploua numai noaptea.
    Minuni de fotografii!

    Comentariu de cafeauata — 15 Octombrie 2012 @ 11:38 pm

    • Nu-i place ploaia Colei? Dar de zapada ce parere are? 🙂
      Exista cizmulite pentru catei, poate asa s-ar mai indura sa calce pe afara si pe vreme rea.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 16 Octombrie 2012 @ 5:59 pm

  7. Splendid trandafirul, dar tot asa frumoase-s si merele si ardeii 🙂 Asa mi se pare, ca-n toata Europa ploua … O saptamina buna, Mihaela !

    Comentariu de Dani — 14 Octombrie 2012 @ 11:19 pm

  8. Doamne… Raiul pe pamant… 😀

    Comentariu de Eda — 14 Octombrie 2012 @ 8:49 pm

    • Despre frumusete invatam aici , pe pamant, privind in jurul nostru.
      De la ea incepem sa ne imaginam raiul intr-un anumit fel -frumos, de fiecare data. Deci raiul e aici, pe pamant.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 14 Octombrie 2012 @ 10:15 pm

  9. si mie imi place ploaia,cind e linistita!la mine a plouat sambata toata noaptea!e intradevar foarte linistitot sa te plimbi cu catelul asa cum trebuie eu sa-l scot seara chiar daca locuiesc la curte!pupici,mirela

    Comentariu de mirela — 14 Octombrie 2012 @ 8:48 pm

    • Chiar daca au curte mare la dispozitie, cateilor tot le plac iesirile pe strada. Si ele sunt placute si pentru noi…daca nu suntem fugariti de alti catei mai mari si mai fiorosi :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 14 Octombrie 2012 @ 10:11 pm

  10. Mihaela,
    Daca-ţi spun, că te invidiez, indiferent, că din admiraţie sau din nevoia de a fi eu însumi, e rău?
    Deşi e o emoţie negativă, invidia, exprimă cred o intensă stare apreciativă. Ştiu, şi totuşi, mă tem să nu te necăjesc,mângâindu-ţi cu privire a mea avidă de special, trandafirii, ce par ireali.

    Madi şi Onu

    Comentariu de World of Solitaire — 14 Octombrie 2012 @ 8:27 pm

    • Nu ma supar. Stiu ca trandafirul asta e frumos (toti sunt, dar parca unii ies uneori in evidenta mai mult ) ma bucur cand si altcineva imi confirma parerea :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 14 Octombrie 2012 @ 8:32 pm

      • Mai mult, acum citesc despre floarea soarelui şi mă uimeşte, că în linii mar, oamenii, copii sau părinţi, sunt izbitor aidoma.Eu, ca părinte, nu veneam acasă, fără dulciuri pentru copii, care mă aşteptau ca pe Moş Crăciun. Da, floarea soarelui, este o plantă alimentară miracol, fără alte însuşiri,dacă nu cele fitoterapeutice. Cât priveşte trandafirii, privindu-i, mă întrebam: „oare cum arăta Edenul?”

        Madi şi Onu

        Comentariu de World of Solitaire — 14 Octombrie 2012 @ 8:42 pm

        • Si frumoasa, si miraculoasa -numai bile albe pentru ea :).

          Comentariu de Mihaela C.P. — 14 Octombrie 2012 @ 10:10 pm

          • Înşişi seminţele, ca nişte originale bile albe, mă obligă să nu te pot contrazice. Felicitări, pentru alegere!
            Şi.., Noapte cu Pace!
            Madi şi Onu

            Comentariu de World of Solitaire — 14 Octombrie 2012 @ 11:47 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

