Eu si gradina

19 Octombrie 2012

Vocea Romaniei – preferintele mele

Filed under: filme, muzica, tv — Etichete:, — Mihaela C.P. @ 11:01 pm

Dupa emisiunea anterioara celei din seara asta de la Vocea Romaniei,  eram convinsa ca ceilalti concurenti care vor mai candida , vor fi numai umplutura pe langa cea care a cantat ”I surrender” si care pe mine m-a convins ca are o voce de exceptie , care va si castiga etapa actuala a concursului mai sus amintit.

Dar in seara asta au mai aparut si altii , care mi s-au parut tot foarte buni si care fac ca intrecerea din acest sezon sa fie  mai mare   fata de cel de anul trecut, cu voci cu adevarat bune, mult mai bune decat cele de anul trecut, in care a castigat concursul Stefan Stan, un tip care nu a avut cine stie ce voce, dar caruia antrenorul a stiut sa ii aleaga melodii care sa ii puna in evidenta calitatile interpretative.

Si in seara asta mi-au placut foarte tare Congoleanca (parca asa si-a spus chiar ea) si Robert , micul Michael Jackson al Romaniei, care deja m-ar pune in dificultate, daca ar trebui sa aleg numai pe unul dintre ei trei, preferatii mei de pana acum. Dar pentru asta sunt mai multe etape, pentru ca cei care concureaza sa isi arate calitatile interpretand diverse stiluri .

Prin urmare eu sper ca in finala sa ajunga:

-din echipa Moga: Robert Carlet.

-din echipa Smiley: constanteanca ”I surrender”-Andreea Olariu

-din echipa Loredanei: nu stiu , nu am vreo preferinta .

-din echipa Brenciu: Congoleanca- Julie Mayaya ,

care mi-au placut mult,  foarte mult.

Si inteleg ca mai este un episod din prima etapa, cea a preselectiilor. Din punctul meu de vedere , numai Loredana mai are un loc disponibil pentru o supervoce candidata la Vocea Romaniei. Bravo , Vocea Romaniei a reusit sa atraga candidati cu voci care  cuceresc atentia celor care le asculta  , daca si pe mine , o neamatoare de muzica (ascult rar muzica) au reusit sa ma incante si sa ma faca sa stau cu ochii lipiti de ecranul televizorului si cu zambetul intins pe toata fata , ori, chiar cu lacrimi in ochi atunci cand m-au impresionat peste masura :).

6 comentarii »

  1. Ce-i drept, e drept, emisiunea este net superioara celei de pe Antena. Uneori vad, alteori nu, dar sunt cativa care au voce muuult mai buna decat multi consacrati. Bravo ProTV!

    Comentariu de cafeauata — 20 Octombrie 2012 @ 12:14 am

    • Nu am urmarit emisiunea de la Antena.Eu de ani de zile nu mai arunc nici macar o privire scurta pe niciuna dintre antene.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 20 Octombrie 2012 @ 7:54 am

  2. Esti in asentimentul meu Mihaela.Si mie mi-au placut:Robert,Andreea si mai are Moga pe cineva caruia imi scapa numele acum.Dar eu il voi sustine pe Robert.Daca pe tine care,ca sa te citez,esti”o neamatoare de muzica”,eu,care sunt o maare amatoare de muzica cum am stat.

    Comentariu de Manuela — 19 Octombrie 2012 @ 11:23 pm

    • Care va sa zica partial avem gusturi comune in muzica.Zic partial pentru ca despre moldoveanca di la Congo tu vad ca nu ai spus nimic.Mie si ea mi-i draga, ca voce. 🙂

      Comentariu de Mihaela C.P. — 20 Octombrie 2012 @ 7:52 am

      • Pe ea am ascultat-o partial pentru ca iesisem din camera in momentul acela.Ce parere ai despre purtarea lui Brenciu?Mie mi s-a parut ca se cam da in stamba.Mult mai la locul lor mi se par Moga si Smiley.

        Comentariu de Manuela — 20 Octombrie 2012 @ 9:30 am

        • Brenciu asa e el, gura bogata :).Si acum a si zis la inceputul emisiunii ca isi va face mai mult reclama si se va lupta sa fie mai convingator fata de sezonul anterior .Smiley abia deschide gura :).

          Comentariu de Mihaela C.P. — 20 Octombrie 2012 @ 9:37 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

