Eu si gradina

5 Noiembrie 2012

Fapt divers

Si anul trecut toamna a fost lunga si blanda si iarna a venit tarziu, dar ne-a luat cu asalt si in forta cu nameti mari de zapada , ce s-au  adunat repede si  in cantitate  mare .

Si cum toamna este atat de blanda si frumoasa si anul asta , sambata mi-am amintit ca mai ramasese uitata  in congelator,  inghetata  din vremurile in care, nu demult, cautam zilnic racoarea , dulceata si placerea inghetatei de cacao cu ciocolata. Imi place la nebunie orice dulce daca e cu ciocolata multa si cacao.

Si care e faptul divers?

E ca fiind vreme frumoasa, am stat mult pe afara si am gasit ceva in gradina, printre frunze , ce la inceput ar fi semanat cu un fulg negru ….Un ciot negru

sau o pana de la gainutele noastre negre, pitice. Desi cam latos (lățos) .

Varf de coada

Gainute

Tocmai de aceea,  la o privire mai atenta, dar si la pipait (numai ca  nu eu, eu nu am atins obiectul), a rezultat ca ar fi fost altceva…

Ce?

O biata pisica a avut un moment de cumpana in viata ei si s-a intalnit cu coltii cainilor mei, care nu agreaza pisici straine in curte . Cum vad cate una cocotata pe gard sau in vreun pom, latra si sar in sus agitati pana cand pisica isi ia talpasita si nu apuca sa zaboveasca sau macar sa puna labuta in curtea teritoriu majoritar cainesc .

Cum or fi prins-o pe asta? Nu stiu.  A facut vreo imprudenta biata de ea . Cert e ca am cautat apoi , dupa aflarea obiectului cu pricina si mai sus aratat, am cautat prin toata curtea, pe sub tufe, pe dupa tufe , pe sub pomi, peste tot , sa vedem daca nu o aparea si restul de pisica , raposata, biata de ea. Dar nu s-a gasit altceva decat varful de codita de pisica.

Asta se intampla sambata.

Azi mi-am adus aminte si cand am iesit pe inserat afara, m-am uitat in curtea unei vecine care are multe pisici, dintre care vreo doua (cel putin) negre-negre, alta sau altele negre cu alb si am cercetat cu privirea  toate matele (mâțele)  cu coada neagra si ce credeti? Am identificat pisica cu coada ciopartita :).

Pisica e bine,  merci, cel putin asa parea , zburdalnica si vioaie , poate doar oleaca speriata si lecuita de a mai pune labuta prin teritoriul cateilor mei .

20 comentarii »

  1. Pentru ca imi place gradina ta, chiar si cand aparatorii ei pun pe fuga bietele pisici din vecini putin sifonate, am nominalizat blogul tau la mine. Bineanteles, fara nici o obligatie din partea ta!

    Comentariu de cafeauata — 9 Noiembrie 2012 @ 1:35 am

  2. Pentru ca astazi este o zi speciala pentru tine, ma alatur si eu celor ce-ti doresc din adancul sufletului numai bine,fericire si sa ne umpli in continuare sufletul cu voie buna si sa ne suprinzi ca de fiecare data cu imagini frumoase si povesti pline de farmec.
    La multi ani, Mihaela!

    Comentariu de Maria Stan — 8 Noiembrie 2012 @ 1:13 pm

    • Iti multumesc pentru urarile frumoase, Maria. Daca ti-am adus un pic de voie buna cu imaginile sau postarile mele, ma bucur.Sper sa se mai repete :)!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 8 Noiembrie 2012 @ 8:06 pm

  3. La mulți ani!sanatate,cele mai frumoase flori….si cele mai bune postari si poze desigur!mirela

    Comentariu de Mirela — 8 Noiembrie 2012 @ 11:41 am

    • Merci, Mirela! Sanatate sa fie, ca restul le facem :)…

      Comentariu de Mihaela C.P. — 8 Noiembrie 2012 @ 8:04 pm

  4. La multi ani, Mihaela! Cu tot ce iti doresti.
    Deci ai caini de paza, clar! Iubesc si pisicile si cateii si visez la o intelegere neconditionata intre ei. Eh, vise…

    Comentariu de cafeauata — 8 Noiembrie 2012 @ 11:19 am

    • Unii catei si unele pisici sunt prieteni, cum sunt ai mei cu Țili, dar numai cu ea. Celelalte pisici sunt antipatizate si puse pe fuga.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 8 Noiembrie 2012 @ 8:01 pm

  5. Am citit eu intamplarea cu pisica dar nu stiu de ce ma tot tragea gandul la inghetata :))

    Comentariu de buceginatura2000 — 7 Noiembrie 2012 @ 7:58 pm

    • Pentru ca si tu esti mare amator de dulce, dupa cate am vazut din cand in cand mai incarci cate-o poza cu fie prajitura, fie cozonac , papanasi sau gogosi, clatite (inghetata parca n-am vazut inca pe blogul tau in nicio poza). Eu iarna sufar mult pentru ca nu se mai gaseste inghetata, ca mie si iarna mi-ar placea sa stau sub plapuma cu cafeaua aburinda alaturi de mine si sa mananc inghetata cu ciocolata :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 7 Noiembrie 2012 @ 8:49 pm

      • Da, si eu sunt cu ochii dupa dulciuri mai ceva ca un copil, desi pot sa spun ca de vreun an am lasat-o mai usor. Nu stiu cat de usor dar uneori ma mai pacalesc singur :)) Uitasem, stiu sa fac inghetata…este o reteta simpla evident altfel? :)) Se gaseste la plicuri Dr. Oetcker, parca, mai trebuie lapte…are reteta pe spate :))

        Comentariu de buceginatura2000 — 8 Noiembrie 2012 @ 7:40 am

      • Si LA MULTI ANI pentru astazi. Sa ai parte numai de bucurii 🙂

        Comentariu de buceginatura2000 — 8 Noiembrie 2012 @ 7:45 am

        • Merci, la fel :)…dar fara tort de inghetata. N-am avut si in plus azi m-am ales si cu o durere de gat care nu stiu cat de prietenoasa ar fi fost cu inghetata poftita .

          Comentariu de Mihaela C.P. — 8 Noiembrie 2012 @ 8:00 pm

  6. Din cauza internetului meu (cam prost) mie mi s-au deschis pozele foarte greu si mai intai am citit articolul. Si trebuie sa recunosc ca m-a amuzat putin (recunosc!), dar cand am vazut si pozele am ras de-a binelea – recunosc si asta! Poate au scurtat-o gainile, nu inteleg de ce dati vina pe caini fara a cerceta bine cazul – urme, amprenta dentara, martori…

    Comentariu de Andreea, DingradinaluiArdei — 6 Noiembrie 2012 @ 11:12 pm

    • Ai dreptate, nu am procedat corect dand vina pe catei fara nicio dovada , numai pe banuieli si bazandu-ne pe antipatia lor declarata fata de pisici. 🙂

      Comentariu de Mihaela C.P. — 7 Noiembrie 2012 @ 4:06 pm

  7. bine ca nu a fost mai rau.

    Comentariu de Alina — 6 Noiembrie 2012 @ 4:30 pm

    • Asa am zis si eu. Avand in vedere ca a fost prinsa in coltii cateilor sau doar a unuia din ei, nu stiu, a scapat cu bine :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 6 Noiembrie 2012 @ 10:51 pm

  8. O sarmana pisicaaaa!bine ca a rămas cu o sperietura siiii cu codita din dotare lipsa!mirela

    Comentariu de Mirela — 6 Noiembrie 2012 @ 8:26 am

    • Nu a ramas cu codita lipsa, ci numai cu varful ei, vreo doua vertebre poate. Ar fi putut sa o pateasca mai rau, dar a fost norocoasa chiar ca s-a ales doar cu atat :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 6 Noiembrie 2012 @ 10:50 pm

  9. Ooooo, biata pisica…Eu sunt fana devotata a pisicilor si am sa-ti cert catelusii:))DAR LE DAU SI LOR DREPTATE,CE A CAUTAT, A GASIT.Altadata sa nu mai calce pe teritoriul lor.

    Comentariu de Manuela — 6 Noiembrie 2012 @ 5:43 am

    • Avand inn vedere ca pisica a scapat totusi cu viata si numai cu coada un pic ciupita, cateii pot spune ca numai si-au facut datoria in limitele…bunului lor simt :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 6 Noiembrie 2012 @ 10:48 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

