Eu si gradina

30 Noiembrie 2012

30 noiembrie 2012

Astazi, in gradina mea :

Flori

Flori

Din cele cateva poze adunate laolalta, nu ai fi zis ca florile ar fi din ultima zi de noiembrie . Dar toate sunt de astazi .

Am facut multe poze, sa fi fost pe la 300 si ceva, multe cu flori, altele cu pasari ori  cu catei si nu ma hotaram ce sa aleg din ele intr-o postare tematica, adica pe tema unei anumite flori sau a alteia, despre pasari sau despre catei…

Si atunci tot uitandu-ma luung la ele, mi-am zis: dar daca le-as amesteca intr-o singura imagine mai mare?

Asa ca am ales cateva, numai  flori din casa si de afara   si le-am adunat intr-un ”buchet”. O singura bobita se poate vedea care nu e floare, este fructul arborelui Gingko Biloba. Au inceput sa se scuture dintr-un arbore Gingko biloba crescut intr-o curte de pe strada mea si desi stiam ce ”bucurie” voi avea cu el, am luat si eu un fruct de jos ca sa ii fac poza 😉 si sa il pun pe blog . Care e bucuria pusa intre ghilimele? Este ca fructul are un miros atat de urat si de persistent, incat si acum, ca e seara, am senzatia ca imi mai pute mana in care am tinut fructul pana am ajuns acasa cu el, desi de atunci pana acum m-am spalat pe maini de multe ori .

Nu stiu daca e buna ideea cu colajul , florile nu se vad asa bine , cat de frumoase erau cu roua, da , roua, nu bruma diminetii pe ele (la 4 grade care erau de dimineata, de unde altceva decat roua). Dar …e ceva nou , inainte de a isi face debutul odata cu ziua noastra, a tuturor si iarna :).

La multi ani, România, cu ocazia zilei de 1 Decemmbrie,  la multi ani tuturor,  bine ai venit iarna! De acum stiu ca se apropie cu pasi repezi…PRIMAVARA . Uraaa!!!

18 comentarii »

  1. E absolut incantatoare gradina ta!

    Comentariu de darklorelei — 26 Ianuarie 2013 @ 3:52 pm

    • Este, asa zic si eu, chiar daca fiecare colt are frumusetea lui sezoniera, macar am mereu cate ceva ce sa imi dea bucurie.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 27 Ianuarie 2013 @ 9:24 am

  2. Minunat colajul tau! Bineinteles, trandafirii sunt vedetele. Dar mi-a atras atentia si fructul acela mic – foarte reusita fotografia – ce fruct este? Galben, suculent si cu codita?

    Comentariu de Ardeia — 5 Decembrie 2012 @ 4:07 pm

    • Fructul cel mic si portocaliu este al arborelui Gingko biloba. 🙂

      Comentariu de Mihaela C.P. — 5 Decembrie 2012 @ 4:30 pm

  3. Cate flori!Nici nu ai zice ca era 30 noiembrie!:)

    Comentariu de Marc — 4 Decembrie 2012 @ 5:46 pm

    • Puse laolalta par multe. Si ma astept ca din an in an, pe masura ce unele din plantele de gradina mi se vor maturiza , sa infloreasca mai multi si mai bogat, chiar pana in pragul iernii.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 4 Decembrie 2012 @ 9:57 pm

  4. Da.. ciudat sfarsit de noiembrie.. la aceeasi data am fost la tara si am stat afara in tricou! 🙂
    Numai bine!

    Comentariu de diverse — 2 Decembrie 2012 @ 2:17 pm

    • Eu sper sa fie asa si decembrie , si ianuarie si jumatate din februarie , plus din martie incolo din ce in ce mai cald si bine :). Cum pana acum iarna inzapezita ne-a iertat sau ne-a uitat, de i-ar tine obiceiul :)…!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 3 Decembrie 2012 @ 8:23 pm

  5. Foarte, foarte frumos colajul ultimei zile de noiembrie ! Splendid trandafirul cu lacrima si violetele de Parma … La multi ani !

    Comentariu de Dani — 1 Decembrie 2012 @ 2:56 pm

    • La multi ani, Dani! Ma bucur ca iti place cum au iesit florile prinse in buchetul fotografic :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 1 Decembrie 2012 @ 3:25 pm

  6. Colajul a iesit bine, felicitari! Ma impresioneaza primul trandafir rosu, parca ar plange…
    La multi ani!

    Comentariu de cafeauata — 1 Decembrie 2012 @ 1:32 am

    • Nu plange, in gradina mea nicio planta nu are voie sa fie trista, pentru ca ele imi aduc bucurie :).Sau…poate erau chiar lacrimi de bucurie, se racorea cu stropii de ploaie sau roua .
      La multi ani si tie, Tunde! 🙂

      Comentariu de Mihaela C.P. — 1 Decembrie 2012 @ 3:46 pm

  7. Frumoasa gradina ta la inceput de iarna 🙂

    Comentariu de greenzonelife — 30 Noiembrie 2012 @ 10:02 pm

    • Uimitor ca anul asta cu adevarat am avut flori pana la 1 decembrie, inclusiv pe balcon cateva muscate inflorite .Toamna lunga si frumoasa :):

      Comentariu de Mihaela C.P. — 1 Decembrie 2012 @ 8:25 am

  8. Foarte frumoase. Dacă sunt bărbat şi spun că îmi plac foarte mult florile, înseamnă că-s defect ?

    Comentariu de Dan (Diana şi Dan) — 30 Noiembrie 2012 @ 8:23 pm

    • Eu zic ca nu. Gradinarii sunt de fapt barbati, este substantiv masculin, iar gradinareasa e definita ca sotia gradinarului si nu femeie care gradinareste/ingrijeste gradina .Si gradinarii sunt cei care cultiva florile. 🙂

      Comentariu de Mihaela C.P. — 30 Noiembrie 2012 @ 8:34 pm

      • Atunci m-am liniştit. 😀 Deşi eu cu grădinăritul sunt varză rău. Dar la „privit”, nu mă întrece nimeni… 😛

        Comentariu de Dan (Diana şi Dan) — 30 Noiembrie 2012 @ 8:47 pm

        • Si varza e buna in gradina :).

          Comentariu de Mihaela C.P. — 30 Noiembrie 2012 @ 9:06 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

