Eu si gradina

16 Decembrie 2012

La intrare

Filed under: animalute — Etichete:, , — Mihaela C.P. @ 3:10 pm

Casele vechi, boieresti , aveau , iar cele care au mai supravietuit mainilor si gandurilor demolatoare mai au inca, sculptate in piatra , la intrare  , de o parte si de alta a usii ,  postamente cu lei sau capete de lei . Frumosi, cu coama mare si infoiata , asa cum sunt leii masculi .

In anotimpul rece, in care nu mai tinem flori afara , la intrare, ne creste si noua cate un leu  . Nu rece, sculptat din piatra sau turnat pe comanda , ci unul  viu si cu sange cald, caruia ii face chiar o reala placere   sa  se posteze  la  intrarea in casa  . Si are si mustacioare si putina coama care il face sa semene pana si la culoare cu o femela de leu, adica leoaica .Postament leoaica
Am sarcina importanta

– Cu mustatile stralucind in soare :

Mustati ce stralucesc in soare

Nu e neobisnuit sa stea la pozat, dar cand exagerez sa il iau in obiectiv , hm, i se pare suspect . Si in poza asta , pare sa zica :

– ”Sunt cuminte, te-am suparat cu ceva ? ”

Sunt cuminte

Asta e numai pe postamentul de la intrare .

Pe trepte , insa,  asteapta alti paznici , mai mici , dar de soi, cu dinti ascutiti  si cu gura mai mare (ca asa sunt cateii mici).

Acestia reprezinta o amenintare mai ales pentru perechea de pantofi sau de pantaloni din dotarea celui care se apropie de intrare .

Catei

Catei

Fiecare casa cu dotarile sale :).

20 comentarii »

  1. Vorbeai la un moment dat despre niste rosii romanesti tiganesti.
    As dori sa cumpar cateva seminte
    Ai adresa mea de email

    Comentariu de Val — 19 Decembrie 2012 @ 4:27 pm

    • Nu am atat de multe seminte, incat sa si vand. Abia opresc cateva sa pastrez soiul de la un an la altul. Poate anul viitor voi pastra mai multe. Daca nu, in piata in Campina, in fiecare inceput de vara au taranii de vanzare rasad de rosii tiganesti :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 19 Decembrie 2012 @ 4:51 pm

  2. Ăla roşcovan e super…
    prieteni de nădejde care te apără…foarte frumoşi!

    Comentariu de yousef59 — 19 Decembrie 2012 @ 11:39 am

    • Prieteni buni si dragastosi, dar uneori si nervosi , cand se enerveaza imi arata coltii si mie :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 19 Decembrie 2012 @ 4:45 pm

  3. Sunt minunati, clar! Cat e de bine sa-i vezi prin preajma, sa-i auzi, sa-i stii acolo, asteptandu-te… Pupici pe cele trei boticuri de la mine si de la Cola, bineanteles!

    Comentariu de cafeauata — 19 Decembrie 2012 @ 1:05 am

    • La pupici, grija mare! S-ar putea sa te alegi cu semn pe nas :). De la Cola ar fi pupicul mai bine primit ca sunt toti trei baieti si taaare si-ar dori sa intalneasca o fata, mai ales una frumoasa si pe marimea celor doi pitici ai mei, cum e Cola .

      Comentariu de Mihaela C.P. — 19 Decembrie 2012 @ 4:44 pm

  4. Astia-s lei-paralei.In special cei mici.
    Frumosi prieteni ai in curte!
    Sa-ti traiasca!
    Cit mai mult posibil.
    Saru’mina!

    Comentariu de fosile — 18 Decembrie 2012 @ 10:00 am

    • 🙂 Multumim de urarile de bine, si eu imi doresc sa ii am alaturi cat mai mult timp, ca viata tuturor e scurta, si a lor e si mai scurta .Cei mici sunt cei mai fiorosi, roscovanul chiar musca :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 18 Decembrie 2012 @ 4:27 pm

      • Mergeam pe strada si linga o doamna care se odihnea era un pechinez.O dulceata.Am cerut voie si-apoi -spre mirarea doamnei-m-am jucat cu catelul,l-am luat in brate,m-a pupat…
        La un moment dat si-a dat seama ca stapina lui se uita mirata (cu sprinceana ridicata) si m-a latrat scurt,apoi m-a muscat.
        M-am laudat la tot cartierul ca m-a muscat un ciine dupa ce m-a pupat .
        Deci,imi inchipui ce fioros poate fi roscovanul si cit de drag mi-ar fi sa-l vad ca vrea sa ma manince de viu…

        Comentariu de fosile — 19 Decembrie 2012 @ 12:58 pm

        • Pechinezii cred ca au un defect genetic care ii face mai iritabili .Mi-ai dat o idee sa caut poze cu pechinezul meu in diverse ipostaze: nervos si dragalas, poate reusesc sa adun cat de-o postare. Si sa il fac de poveste in toata lumea, ce catel naravas e el :). Multumesc pentru comentarii !

          Comentariu de Mihaela C.P. — 19 Decembrie 2012 @ 4:48 pm

  5. fiecare casa cu dotarile ei, dar a ta are niste dotari de prima clasa! sa-ti traiasca si sa reziste cu bine la gerul ce va fi!

    Comentariu de cristina — 17 Decembrie 2012 @ 11:29 am

    • Merci, la fel si animalutelor tale. Sper sa le fie cat mai usor la gerurile care se anunta.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 17 Decembrie 2012 @ 10:34 pm

      • eu le bag in casa noaptea. de fapt pisicile stau acum aproape non stop in casa, iar pe max il bag in casa de cand vin de la serviciu pana a doua zi dimineata. stiu ca nu e bine pentru ca ii slabesc rezistenta la frig, dar el nu vrea sa se bage in cusca si sta pe trepte in fata usii si mi-e mila de el de mor.

        Comentariu de cristina — 18 Decembrie 2012 @ 8:57 am

        • Si mie mi-e mila acum mai mult decat in alte anotimpuri de catei, in special de cei de pe strada. Acasa au in garaj amenajat pe o plapuma veche, pe care au atacat-o moliile , un culcus. Cat e vreme frumoasa nu intra in garaj deloc, dar acum stau mai mult acolo. Cei mici au voie si in casa :).

          Comentariu de Mihaela C.P. — 18 Decembrie 2012 @ 4:23 pm

  6. Ce catei frumosi!sunt si cuminti?!?!ca de nu ….nu vor primi de la mosul nimic!mirela

    Comentariu de Mirela — 16 Decembrie 2012 @ 6:03 pm

    • Sunt cuminti, Mirela si isi fac datoria .Poate vor primi si de la Mos Craciun ceva :)…

      Comentariu de Mihaela C.P. — 17 Decembrie 2012 @ 10:35 pm

  7. Eu le spun sonerii cu blana…si mi-e asa de mila iarna,cand cu tot geru’ ei isi fac datoria si agatza musafirii neanuntati din timp la telefon…Bravo lor!!!

    Comentariu de anda — 16 Decembrie 2012 @ 3:50 pm

    • Eu iarna , pe gar , daca nu ii aud noaptea ca mai latra din cand in cand, devin ingrijorata sa nu fi inghetat. Asa cand mai ies, se mai misca, isi mai dezmortesc oasele si mai pun sangele in miscare :).
      Bine spus sonerii cu blana :D.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 16 Decembrie 2012 @ 4:46 pm

  8. ce draguti sunt!

    Comentariu de Alina — 16 Decembrie 2012 @ 3:29 pm

    • Draguti cand nu sunt si nervosi si la datorie :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 16 Decembrie 2012 @ 4:44 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

