Eu si gradina

30 Decembrie 2012

Air Jordan

Filed under: animalute, vremea — Etichete:, , , — Mihaela C.P. @ 4:29 pm

Pisicuta mea , care nu mai e chiar atat de mica, e de acum aproape o adevarata …domnisoara  :), insa pe care eu tot mica o vad, a primit de la Mos Craciun , cadou,  un soricel legat cu o sfoara elastica, jucarie al carei rost este sa o agati de ceva , astfel incat sa se poata balansa si sa sara atunci cand o atinge pisica .

Asa i-a fost agatata si lui Țili jucaria, de usa de la dulap. Fireste ca jucaria a fost facuta cu ajutorul unor experti in psihologie felina, care stiau care e tentatia si reactia pisiceasca la aceasta aparitie .

Țili , de cum a vazut-o a si stiut ca e a ei. Si a placut-o tare-tare, astfel incat aproape ca s-a transformat in zburatoare, atat de mult timp sta in aer intre doua sarituri la soricel. Asa cum Air Jordan, pe care eu nu l-am vazut niciodata nefiind fana a sporturilor de niciun fel, nici la privit, nici la practicat , dar de care am cunostinta de la nepotul meu care il idolatriza , asa cum el sare sau sarea  la mingea de baschet, cam asa face pisica mea la soricel.AJ

 

-Aaaaaair…Țiliii (cu totul in aer, ca o zburatoare desprinsa de jos de la sol catre inalt) :JA

AJ

AJ

AJ

AJ

AJ

AJ

-Problema ingrijoaratoare este ca sare dupa soricel pana nu mai poate. Si se aseaza pe canapeaua urs si gafaie sonor . Miscare-miscare, dar parca nici asa!…

AJ

– Cu ocazia asta Air Jordan-Țili , celelalte vietuitoare prezentate pana acum pe blogul aici de fata si cu mine va uram un an nou 2013 fericit, cu bucurii si sa aveti si un strop de noroc.

Pentru ca asa cum are o vorba  tatal meu, fara noroc , sanatatea si orice altceva nu-ti sunt de prea mare folos, ca  sanatate si bogatie  au avut si mare parte dintre turistii care au facut calatoria inaugurala pe Titanic. Dar n-au avut noroc.

Asa incat eu va doresc  MULT NOROC  si LA MULTI ANI!

Vineeee…..2013 !

22 comentarii »

  1. Mi-au placut ultimele fraze din urarea ta – mare dreptate ai. Subscriu, si in plus, iti urez sa ai o gradina frumoasa si bogata la anu’, matoase pufoase si jucause, gaini vrednicute, catei pacifisti si multe subiecte de pozat. Ca sa ne arati si noua.

    Comentariu de Andreea — 3 Ianuarie 2013 @ 2:50 pm

    • Cu cateii pacifisti totul e bine pana apare vreo pisica straina pe teritoriul lor. Atunci uita de gandurile de pace :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 3 Ianuarie 2013 @ 9:26 pm

  2. La multi ani, Mihaela. Un an in care sa ai multe impliniri…ce sa zic de pisica, m-a apucat un ras :))

    Comentariu de buceginatura2000 — 2 Ianuarie 2013 @ 12:29 pm

    • Multumesc, numai bine si tie si familiei !:)

      Comentariu de Mihaela C.P. — 2 Ianuarie 2013 @ 6:48 pm

  3. Va multumesc si eu! Asa sa fie pentru toata lumea,Doamne ajuta!

    Comentariu de Alina — 1 Ianuarie 2013 @ 4:45 pm

  4. La multi ani si un an nou fericit! 🙂

    Comentariu de diverse — 1 Ianuarie 2013 @ 2:06 pm

  5. Vă doresc ca Noul An să vă ajute să vă învingeți
    toate temerile,să vă aducă încredere și speranță,
    sănătate,înalte aspirații,noi oportunități cu realizări
    și bucurii depline în împlinirea viselor!
    Iubirea,generozitatea și înțelepciunea să vă fie
    călăuză,iar gândul bun să nu vă părăsească
    niciodată!
    La Multi Ani 2013!

    Comentariu de Alina — 1 Ianuarie 2013 @ 1:27 am

    • Ce frumoasa urare! Multumesc din suflet, numai de bine sa ai parte si tu, Alina! Iti doresc ca anul 2013 sa fie unul norocos si fericit!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 1 Ianuarie 2013 @ 9:24 am

  6. La multi ani, cu sanatate, noroc (neaparat) si pupici lui Tili, dar si minunatilor care au alte indeletniciri prin curte!

    Comentariu de cafeauata — 1 Ianuarie 2013 @ 12:54 am

    • Multumim, numai bine si voua, la toti, bi sau patrupezi :)!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 1 Ianuarie 2013 @ 9:22 am

  7. Un an nou cu multe bucurii si realizari iti doresc!
    La multi ani!

    Comentariu de vasi — 31 Decembrie 2012 @ 6:06 pm

  8. La multi ani cu sanatate si bucurii, alaturi de cei dragi!

    Comentariu de robertnpointpen — 31 Decembrie 2012 @ 12:10 pm

  9. Ai reușit să enervezi pisica,după câte văd eu.

    Comentariu de starchim01 — 31 Decembrie 2012 @ 8:11 am

    • Dar sa o vezi cum face cand nu mai gaseste soricelul agatat,.Asa ca nu cred ca am enervat-o, i-am facut de lucru .:)

      Comentariu de Mihaela C.P. — 31 Decembrie 2012 @ 8:34 am

  10. La multi ani si tot ce va doriti sa va aduca noul an, ca doar voi stiti cel mai bine ce va doriti 🙂

    Comentariu de greenzonelife — 30 Decembrie 2012 @ 11:33 pm

    • Multumesc pentru urari, numai bine si tie si familiei tale!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 31 Decembrie 2012 @ 8:35 am

  11. Cita dreptate are tatăl tau,pisicutul e minunat,un an plin de bucuri,si ce-mi doresc mie si Dvs.va doresc,la multe si frumoase postari.la mulți ani! Pupici la pisici,mirela

    Comentariu de Mirela — 30 Decembrie 2012 @ 10:30 pm

    • Multumesc Mirela, numai bine si tie si tot ce iti doresti , sa reusesti sau sa dobandesti ,dupa caz!:)

      Comentariu de Mihaela C.P. — 31 Decembrie 2012 @ 8:36 am

  12. Tare jucausa mai este pisicuta!!!
    Anul acesta care vine sa va fie numai bine!
    Va doresc sa aveti parte de multa sanatate,fericire,iubire,liniste sufleteasca si mult noroc.
    La Multi Ani!

    Comentariu de Alina — 30 Decembrie 2012 @ 7:39 pm

    • Este, zici ca e pe arcuri, asa sare :).
      Multumesc pentru urari!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 30 Decembrie 2012 @ 10:01 pm

  13. Un an nou bun si plin de noroc va doresc!

    PS: sa nu o lasi sa se joace nesupravegheata. pisicii mele i s-a infasurat in jurul gatului elasticul ala, noroc ca eram acolo.

    Comentariu de cristina — 30 Decembrie 2012 @ 5:14 pm

    • Bine ca mi-ai spus!
      Multumesc pentru urari :), numai bine si voua!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 30 Decembrie 2012 @ 9:53 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

