Eu si gradina

17 Februarie 2013

M-am saturat de iarna

Filed under: Arbusti, vremea — Etichete:, , , , , , — Mihaela C.P. @ 12:21 pm

-Eu sunt un om extrem de optimist si rabdator , dar de data asta…nu mai pot sa rabd.

Gata, nu mai vreau, nu mai suport, sa plece, sa se duca si sa ne lase-n pace!Iarna, despre asta vorbesc.Nu se mai poate!E insuportabila, am acceptat-o o vreme cu toate relele ei, cu frig, cu ger, cu zapada, cu gheata, pana si virusii adusi de ea i-am primit de doua ori inca, in iarna asta, dar acum, gata, m-am saturat! Trebuie sa plece, trebuie sa dispara, e musai sa se duca, eu n-o mai vreau, di-vor-țez de ea!(cam nefericit termen am gasit, o cerere de divort in zilele noastre poate sa duca la separarea de drept in cel putin 30 de zile, of, deci inca 30 zile nu am cum sa scap de ea…).Uitati-va ce oribila, ce rece, inghetata  este astazi ziua :

Gheata, chiciura

Inghetata
Frunze cu gheataInghetate
Clematita inghetataBroboane de gheataSub gheataGheata

40 comentarii »

  1. Eu vreau sa vina vara! 🙂

    Comentariu de Diverse — 22 Februarie 2013 @ 3:06 pm

    • Cand e vara, dupa ea urmeaza toamna , asa ca mie mai mult imi place primavara, are in fata un viitor mai cald :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 22 Februarie 2013 @ 3:56 pm

  2. Daca nu iti mai place vremea la voi,te invit la noi caci a venit deja Pimavara,macar pana ce se mai inclzeste la voi!

    Comentariu de Gradina Mariei — 19 Februarie 2013 @ 9:40 pm

    • Chiar ma gandeam la tine, daca ai pus rasaduri sau nu, cum te mai pregatesti (sufleteste) pentru gradina din anul in curs. Daca ai fi in Africa 😀 sau macar in Europa, dar mai la Sud, mai ca as veni la tine, sa scap de iarna noastra, care si azi ne-a nins :).Dar …mai trag nadejde si acasa ca s-o duce!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 20 Februarie 2013 @ 3:48 pm

  3. Ca sa ne convingi trebuia sa ne prezinti niste poze cu mocirla, ca bijuteriile astea de gheata arata chiar frumos. Dar te inteleg ca vrei cald, si sigur-sigur vine zilele astea. O sa vezi!

    Comentariu de Andreea — 19 Februarie 2013 @ 8:43 pm

    • Poze cu mocirla , asta ar mai lipsi :))).Problema cu iarna e ca aparent ea poate fi frumoasa, insa frumusetea ei e inselatoare, ca frumoasa e friguroasa si rea .

      Comentariu de Mihaela C.P. — 20 Februarie 2013 @ 3:50 pm

  4. cred ca Cineva ti-a ascultat ruga. Uite ce frumos e azi afara . Cel putin aici la mine in sud. 🙂

    Comentariu de irenadaiana — 19 Februarie 2013 @ 2:32 pm

    • Si la noi am vazut azi razele soarelui din nou , dupa foarte multa vreme de absenta :).Poate o fi spre bine .

      Comentariu de Mihaela C.P. — 19 Februarie 2013 @ 3:19 pm

  5. Sa plece!
    daca sint mai multi care s-au saturat de ea poate ca isi ia talpasita… 🙂

    Comentariu de yousef59 — 18 Februarie 2013 @ 10:14 am

    • Eu nu stiu daca mai e cineva care sa si-o doreasca ,sa mai stea :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 18 Februarie 2013 @ 4:29 pm

  6. incep sa invie insectele, ai vazut? si miroase usor altfel. si copacii capata luciu de viata. vine ea primavara, un bob zabava, mai trebuie un strop de rabdare.

    Comentariu de simf — 18 Februarie 2013 @ 8:04 am

    • N-am vazut inca insectele, dar la primul semn voi sti, ca o sa dea navala in casa …moliile.:) La noi miroase a iarna-iarna, cetoasa si friguroasa, dar daca zici si tu ca sta sa plece, ma mai indemn inca un pic sa adun rabdare.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 18 Februarie 2013 @ 4:24 pm

  7. In Cluj miroase a primavara, ghioceii au aparut prin curtile gospodarilor, asa ca musai sa vina si la tine. Putintica rabdare si gata, ca si cum n-a fost! Faine poze i-ai facut iernii, crezi ca pleaca la sedinta foto pe alte meleaguri?
    Saptamana sa-ti fie mai vesela si mai calda!

    Comentariu de cafeauata — 17 Februarie 2013 @ 9:32 pm

    • Si azi este la fel de inghetat ca si ieri :(.Clujul o fi in alta tara, ca la noi primavara nu se zareste niciun strop.Si tie o saptamana buna si frumoasa iti doresc!:)

      Comentariu de Mihaela C.P. — 18 Februarie 2013 @ 4:22 pm

  8. Cred ca astea-s cele mai inghetate poze din Romania pe care le vad in perioada asta. Tocmai la tine s-a gasit sa vina inghetul … Parca ti-ar face in ciuda.

    Comentariu de Dani — 17 Februarie 2013 @ 8:55 pm

  9. am luat si eu un nurofen astazi si noroc ca mi-a scazut febra. acum ma lupt numai cu gatul…multumesc frumos,insanatosire grabnica si dvs.

    Comentariu de Alina — 17 Februarie 2013 @ 8:30 pm

  10. Pe cat de urata e iarna cateodata pe atat de frumoase sunt pozele tale:)Si eu de abea astept sa plece si sa ne lase sa gradinarim linistiti.

    Comentariu de Marc — 17 Februarie 2013 @ 8:21 pm

  11. Nu stiu la altii cum a fost, dar in Bucuresti a fost soft. Daca ar fi asa in fiecare an, mie mi-ar conveni.

    Comentariu de Iulia — 17 Februarie 2013 @ 7:55 pm

    • Nu a fost prea geroasa fata de alti ani, dar la timpul asta pare ca a fost tare luunga, mai ales ca nu e insorita deloc. Totu-i gri , cetos si rece.:(

      Comentariu de Mihaela C.P. — 17 Februarie 2013 @ 8:13 pm

  12. votez pentru! sa plece!

    Comentariu de cristina — 17 Februarie 2013 @ 6:55 pm

    • Apreciez sustinerea ta :).Daca as sti unde sa trimit voturile …

      Comentariu de Mihaela C.P. — 17 Februarie 2013 @ 8:12 pm

  13. Inghetata dar tare frumoasa… cel putin asa reiese din pozele tale 🙂

    Comentariu de dordefemeie — 17 Februarie 2013 @ 6:14 pm

    • Frumoasa si rea , cucoana .:)

      Comentariu de Mihaela C.P. — 17 Februarie 2013 @ 8:11 pm

  14. In afara de faptul ca abia asteptam sa scapam de iarna…. pozele sunt foarte frumoase. 🙂

    Comentariu de rubycolibris — 17 Februarie 2013 @ 4:17 pm

    • Da, iarna vicleana incearca sa ne atraga in ”capcana ei” prin frumusetea cu care adeseori ne imbraca tot ceea ce ne inconjoara.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 17 Februarie 2013 @ 8:10 pm

  15. multumesc!
    ce-as vrea sa scap si eu de tot…sper sa imi treaca cu sirop de muguri de brad si propolis si 4 comprimate de vitamina C cu propolis de la Alevia. le iau de 3 ori pe zi. plus ceai de busuioc,stiu ca e bun contra tusei,dar pana acum nu am nici-un rezultat bun.cred ca e si normal, fiind a doua zi de cand m-am imbolnavit.

    Comentariu de Alina — 17 Februarie 2013 @ 4:08 pm

    • Cu sirop de muguri de brad si propolis m-am tratat si eu.Si cu Theraflu impotriva racelii si gripei si nurofen si ceai mult .Si portocale, nu cu vitamine, ci fructe .Oricum raceala pana nu isi face un ”stagiu”, nu pleaca, orice i-ai da sa o alungi.Sanatate multa, sa te faci bine repede!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 17 Februarie 2013 @ 5:02 pm

  16. Iarna asta nu mi s-a parut foarte geroasa sau cu multa zapada ca anul trecu, dar tot este rea, asa ca va dau si eu un vot pentru plecare:))

    Comentariu de vasi — 17 Februarie 2013 @ 2:45 pm

  17. Nici eu nu o mai vreau dar pozele tale sunt minunate….tre sa recunoastem!mirela

    Comentariu de Mirela — 17 Februarie 2013 @ 1:48 pm

    • Capcana iernii: frumusetea ei inselatoare :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 17 Februarie 2013 @ 1:58 pm

  18. si eu imi doresc sa plece odata. sunt si bolnava, sunt foarte ragusita,nu pot sa vorbesc, cand tusesc ma dor plamanii si capul, am frisoane…cand mi-e cald, cand mi-e frig…am temperatura…nu mai suport…in poze,iarna este foarte frumoasa, dar acum mi s-a luat si mie de ea,sincer.
    vreau primavara, vreau ca cerul sa fie albastru, vreau ca pomii sa isi imbrace haina cea noua cu flori şi frunze verzi, muguriii timizi ai copacilor sa fie dezmierdati de lumina soarelui,culorile florilor sa ne incante privirea vreau zumzet peste tot,frumusetea primaverii care este fermecatoare.…vreau ca fluturii sa se joace in crangul inverzit, vreau natura sa fie plina de culoare sa ne faca sa ne topim în caldura înabusitoare,iar toti pomii sa fie în sarbatoare.imi doresc un cer senin,albastru ca floarea de “nu ma uita”….Un verde puternic sa pice peste crânguri, sa foşneasca, sa rasune mii si mii de glasuri,vietatile crângului sa revina la viaţa.
    in concluzie, o vreau pe fiica cea mai tanara si mai frumoasa a batranului an…o vreau pe frumoasa Primavara…

    Comentariu de Alina — 17 Februarie 2013 @ 1:26 pm

    • La cat de frumos ai scris despre Ea, nu stiu cum de mai rezista Primavara sa nu vina :), sa iti indeplineasca (tie si noua, celorlalti, care la fel de mult o dorim) dorinta.
      Stiu cum e cu tusea , temperatura, senzatia de frisoane, ameteli, si eu am scapat de o parte dintre simptome, inca ma mai lupt cu tusea.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 17 Februarie 2013 @ 1:52 pm

  19. S-a intors. Dupa cateva zile de speranta am intrat din nou in iarna. La Constanta inca e vreme calduta, cateva raze de soare si-au facut aparitia de dimineata dupa 3 zile de nor. Sa speram ca nu va mai tine mult. Sa speram ca nu va mai tine prea mult. O duminica placuta si plina de inspiratie va doresc. Cu stima,

    Comentariu de vcuicsor — 17 Februarie 2013 @ 1:25 pm

    • La Constanta iernile sunt mereu mai blande .Sper si eu sa nu mai tina mult, de cand tot astept razele soarelui sa mai indeparteze si la noi norii.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 17 Februarie 2013 @ 1:57 pm

  20. Ufff… Şi nesuferiţii ăştia de meteorologi prognozează că se va întoarce !!! 😥

    Comentariu de Diana şi Dan — 17 Februarie 2013 @ 12:45 pm

    • Nu stiu unde ai ascultat prognoza asta.Poate ai gresit, o fi fost prognoza de la Polul Nord :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 17 Februarie 2013 @ 1:55 pm

  21. Subscriu total…sa se duca, sa nu o mai vad.

    Comentariu de buceginatura2000 — 17 Februarie 2013 @ 12:37 pm

    • Astazi chiar ne-am trezit cu o surpriza neasteptat de urata din partea ei, ceata si gerul au format un strat gros de gheata peste tot, si pe jos patinoar si in sus aer inghetat, irespirabil. Ma gandeam eu ca tu trebuie sa fii de acord cu plecarea iernii :D.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 17 Februarie 2013 @ 1:54 pm

      • Absolut Mihaela, este dezolant peisajul acesta monocolor. Macar daca era soare…
        Deci sa plece :))

        Comentariu de buceginatura2000 — 17 Februarie 2013 @ 2:07 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

