Eu si gradina

22 Februarie 2013

Imi surade primavara

Filed under: animalute, vremea — Etichete:, , — Mihaela C.P. @ 3:52 pm

Simt o maare usurare .

1-pentru ca e vineri , ora 15 si ceva si avem un weekend inainte…

2-pentru ca e sfarsit de februarie si avem o primavara si o vara inainte…

Inca de dimineata zambeam, simteam bucuria inca din zorii zilei, daca nu chiar de ieri, cand -mare nesabuinta- dupa episodul cu raceala din urma cu circa doua saptamani, intrata in prelungiri, ieri pentru prima data am mers afara cu capul descoperit .

Ieri mi-am facut cateva esentiale cumparaturi pentru ceea ce aveam de gand sa fac in weekendul asta; mi-am luat pamant pentru rasaduri, desi cu mare dezamagire am constatat ca rafturile erau cam goale la magazinul de bricolaj de unde de obicei imi luam un anumit fel de pamant ,dintre diversele sortimente  testate in alti ani . Nu am gasit ceea ce as fi dorit, dar am ales pana la urma altceva din alta parte , asa ca maine am in plan sa pun semintele de rosii , de ardei si poate si de vinete , cateva macar , in jardiniere sau diverse recipiente, inca neinventariate .

Mâța (pisica)  mea doarme lenesa acum , intinsa pe pervazul caldut de deasupra caloriferului, acolo unde de maine locul va fi ocupat de rasaduri.Sper sa nu se apuce in ele de sapat :). Mititica de ea , pe 5 februarie, atunci cand eu aveam printre primele simptome de raceala , a fost programata la veterinar si scapata de o problema majora pisiceasca si anume aducerea pe lume de circa doua ori pe an, ca dupa ceas, a cate unei serii de mici fapturi mieunatoare si infometate . Pe 5 , la data programata pentru sterilizare , dupa ora trei, cand a fost adusa acasa , a fost moțăita toata dupa amiaza si i-am cam purtat de grija , crezand ca o fi durand-o ceva sau o fi suparata, dar in aceeasi noapte, in timp ce eu dormeam, ea a inceput sa topaie ca o minge , iar de atunci pot sa o numesc Țili elastica, nu mai calca pisiceste, ci topaie -ca iepurele, ca o caprita  si alearga ca o pisica nazdravana ce e ea.

In poza de mai jos este cu mica cicatrice, de circa 1-2 cm lungime , care i-a ramas in urma procedurii medicale .Peticelul din imagine este singurul semn evident al operatiunii de sterilizare si inca se mai vede si firul innodat ,pe care i l-am scos chiar eu , cu un ajutor care a tinut de pisica , ca sa stea :Cusatura lui Tili

De acum va vedea si ea primavara . Primavara in care  avem in plan  pentru ea sa o invatam sa se cocoate in cires , sa puna pe fuga  graurii  ciugulitori  de  cirese coapte.

Vorbesc de primavara si fotografiez tot pisica? Da, nu-i nimic, am vazut si ghiocei prin curti , si la mine chiar se zaresc cativa, o sa incerc sa le fac cate o poza, daca imi va permite si vremea .

Daca nu, sa stiti ,oricum, ca au aparut ghioceii .

23 comentarii »

  1. Sărut mâna.Numai astăzi am reușit s-o prind pe D-șoare Kiki în „mood” de pozare 😆 !
    O cred sunt acum afară 28-29 de grade,e soare și e foarte plăcut !
    Aici https://picasaweb.google.com/106803915433061082503/DSoareKikiOSalutaPeTili?authuser=0&authkey=Gv1sRgCIHi1Lr4prKsIQ&feat=directlink
    vei vedea rezultatele. Eu cred că seamănă tare cele două pisici,în afara cicatricei 🙂

    Comentariu de tu1074 — 26 Februarie 2013 @ 5:01 pm

    • Ce bine seamana !Ba chiar si la cheliuta seamana , cicatricea …hm, poate si ea, nu se vede foarte bine si oricum in curand va fi ascunsa sub blanita.
      In rest, le-as putea incurca pe una cu cealalta.Numai ca Tili a mea musca si e cam batausa (cu mine), asa ca personalitatea le-ar putea diferentia :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 26 Februarie 2013 @ 6:34 pm

  2. Eu te salut la sfarsit de weekend, cand s-ar putea ca veselia de vineri sa fi trecut. Daca da, mai avem speranta weekend-ului viitor. 🙂 O saptamana senina iti doresc, mate sanatoase si vesele, rasaduri devreme acasa!

    Comentariu de Andreea — 24 Februarie 2013 @ 7:38 pm

  3. este prima oara cand vad o operatie de sterilizare facuta prin lateral. pe ale mele toate le-a taiat pe burtica. o fi noua moda si mi se pare o taietura foarte mica. bravo, sa dea Domnul sa ii mearga bine si sa invete sa alunge graurii!

    Comentariu de cristina — 24 Februarie 2013 @ 1:03 pm

    • Stiu , imi amintesc cand povesteai despre pisicile tale si eu am spus ca exista si altfel de procedura, mai usoara . Cand am pus poza, m-am gandit si la tine , daca o vei vedea :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 24 Februarie 2013 @ 6:51 pm

  4. Spor la munca si sa aveti parte de o primavara linistita si plina de inspiratie.

    Comentariu de vasile — 23 Februarie 2013 @ 12:01 pm

    • Multumesc, avand in vedere ca urarea era facuta pentru ziua care a trecut, in care nu am reusit sa fac ce-mi propusesem …mai aman.Poate voi avea spor in vreuna din zilele urmatoare :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 24 Februarie 2013 @ 6:49 pm

  5. Spor la munca
    Am imprumutat si eu din optimismul tau, un pic 🙂

    Comentariu de Simona — 22 Februarie 2013 @ 6:33 pm

    • Daca e molipsitor optimismul meu de astazi, ma bucur. Oricum e vremea lui, cand toata lumea incepe sa isi intinda oasele amortite in pauza fizica de peste iarna si sa se pregateasca de mai mult timp petrecut pe afara.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 22 Februarie 2013 @ 7:04 pm

  6. mie mi-a trecut raceala si simptomele date de ea , in schimb m-am pricopsit cu o tuse seaca de nu ma vad…
    va venii si primavara, de azi intr-o saptamana va veni 1 Martie!!!
    azi am avut prima zi a targului de nunti realizat de Ghidul Miresei, tendinte de primavara. Duminica va fii ultima zi. dupa aceea am sa ma ocup si eu de curte si gradina, intai curatenia.

    Comentariu de Alina — 22 Februarie 2013 @ 6:05 pm

    • Cam asa se intampla, cand trece raceala , urmeaza tusea.
      Tocmai asta spun si eu, ca daca mai e numai o saptamana de februarie, primavara pare mai aproape.Este, iarna nici nu se mai simte, oricat s-ar tine ea cu dintii sa mai stea.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 22 Februarie 2013 @ 7:00 pm

  7. bine ca a decurs totul bine cu topaila!spor la rasaduri,mirela

    Comentariu de mirela — 22 Februarie 2013 @ 5:59 pm

    • Si eu m-am bucurat tare ca nu s-a transformat intr-o pisica trista sau somnolenta :).Merci de urare, numai bine si tie si spor in ce faci!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 22 Februarie 2013 @ 6:57 pm

  8. Se simte primavara in optimismul cu care scrii 🙂 Spor la semanat !!!

    Comentariu de Dani — 22 Februarie 2013 @ 4:34 pm

    • Sa stii ca mare parte din primavara vine din interior, din marea nerabdare cu care am asteptat-o .Dar si ea lupta-lupta cu iarna , parca o simt :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 22 Februarie 2013 @ 6:56 pm

  9. Spor la munca sa ai! Si noi urmam cu vreo 5 blanoase la taiere:))
    Sa traiasca si sa fie sanatoasa!

    Comentariu de Brindusa — 22 Februarie 2013 @ 4:08 pm

    • Pisicuta noastra sa zicem ca a fost la…zgariere, asa e de micuta incizia, ca nu o pot numi taietura. Poate scapa si ale tale la fel de (sau poate mai) ieftin :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 22 Februarie 2013 @ 6:55 pm

  10. 😆 săptămâna trecută am dus și eu două pisicuțe la „tuns” și au tunsoare asemănătoare cu a pisicuței tale !!!
    Kiki seamănă leit cu pisicuța din fotografia ta

    Comentariu de tu1074 — 22 Februarie 2013 @ 4:03 pm

    • Inseamna ca o fi la moda intre pisici aceasta frizura :). Am vazut o parte din pisicile tale, care mie mi se pare ca sunt mereu altele si sunt foarte frumoase, unele mai blanoase, dar pe Kiki, sosia lui Tili nu am remarcat-o. 🙂

      Comentariu de Mihaela C.P. — 22 Februarie 2013 @ 6:53 pm

      • Mâine,sau cel mai târziu Duminică „mă dau” la Kiki și o voi fotografia să vezi asemănarea dintre ele 🙂

        Comentariu de tu1074 — 22 Februarie 2013 @ 7:15 pm

  11. Bine ca nu a durut-o…iar despre ghiocei, am vazut si eu in piata :)) Aici, la noi, cred ca vor iesi prin martie-aprilie 🙂

    Comentariu de buceginatura2000 — 22 Februarie 2013 @ 3:58 pm

    • La noi ,pentru ca nu mai sunt temperaturi negative nici noaptea , zapada a inceput sa dispara si sa apara ceea ce crestea …chiar sub ea, se pare :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 22 Februarie 2013 @ 6:51 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

