Eu si gradina

7 Aprilie 2013

Cocos adevarat

Filed under: animalute, Pasari — Etichete:, , — Mihaela C.P. @ 9:59 pm

Am tot cautat printre pozele facute zilele astea , sa aleg ceva ca dupa un sfarsit de saptamana de primavara :). Dar cand sunt multe flori inflorite deodata sau in general se aduna prea multe de povestit despre activitatea febrila de afara, e greu de ales.

Insa tot cautand ceva, am dat peste urmatorul personaj, Domnul Cocos adevarat.

Cum trebuie sa arate un cocos adevarat? Ca el, fireste: cu ochi de vultur, privire hotarata , creasta care il arata iesit invingator din lupte cocosesti (nu din alea organizate de oameni, ci de instinctul pasaresc), pielea rosie ca focul care-i arde-n aripi , pinteni de otel .

Ei, asta cu pintenii e o exagerare de-a mea , nici nu am vazut daca ii mai are (unora dintre cocosi le mai cad pintenii).

In realitate e si mai frumos decat in poza, are penele de culoare portocaliu aprins si e tantos, mandru si bine facut. Nu de ciorba :), eu sper si ii doresc  sa aiba cat mai multe zile, nu il visez nici in oala de ciorba , nici friptura  , sa stea el cu fetele lui .

17 comentarii »

  1. Din poze pare agresiv 😀 .

    Comentariu de ina15 — 20 Aprilie 2013 @ 12:11 am

  2. Parca mi-ar place sa aud si un cucuriguuu, dis de dimineata… desi ma trezesc cu noaptea-n cap cu ciripiturile de Robin si Cardinal, mi-e dor sa aud si un cantec de cocos… Buna dimineata! 🙂

    Comentariu de Dana — 14 Aprilie 2013 @ 5:41 am

    • Buna dimineata! Sambata si duminica si mie imi place cand aud de dimineata cantand cocosii , in restul saptamanaii ma trezeste un cantec care uneori e de cosmar: ceasul desteptator :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 14 Aprilie 2013 @ 8:33 am

  3. E super Mărgelatu…!

    Comentariu de yousef59 — 13 Aprilie 2013 @ 4:08 pm

  4. Superb! M-au lasat fara cuvinte si margelele lui!

    Comentariu de cafeauata — 10 Aprilie 2013 @ 10:54 pm

    • Da, pare sa aiba si el pe barbite margele,desi mai mici decat cele de curcan :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 12 Aprilie 2013 @ 9:57 pm

  5. Foarte dragut cocoselul vostru! Daca as fi gaina, privirea aia din a doua poza m-ar convinge. Daca as fi cocos, tot privirea aia ar baga sperietii in mine. Ai ales bine subiectul, am mai iesit si noi dintre rasaduri si flori.

    Comentariu de Andreea — 10 Aprilie 2013 @ 8:25 pm

  6. e top model, suplu si puternic 🙂

    Comentariu de simf — 9 Aprilie 2013 @ 11:42 am

    • Asa e soiul lui, suplu. Si la gust (desi n-am mai mancat de la ei carne de ceva vreme) mai bun este cocosul asta suplu, numai muschi , decat cei de carne, care au gust fad si carnea multa si mai atoasa, parca.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 12 Aprilie 2013 @ 10:00 pm

  7. Ce mandru e! Aveti un cocos pe masura!

    Comentariu de Alina — 8 Aprilie 2013 @ 10:55 pm

  8. wow, ce atitudine, ce penaj, ce maretie! clar, asta e un cocos adevarat. sa-i dea Domnul zile multe si sa sfarseasca de batranete cat mai tarziu posibil.

    Comentariu de cristina — 8 Aprilie 2013 @ 9:17 am

    • Cocosii portocalii sunt preferatii mei.am mai avut intr-un an unul, care avea si o caciula cu plete si era tot roscovan -blonziu, tare frumos.A facut o buba la gheara si s-a prapadit de la buba aia, altfel ar fi trait multi ani. I-am facut si poza, dar pe vremea aia nu aveam aparat digital si nu e prea reusita poza.Oricum, daca o gasesc incerc sa o pun pe calculator cumva sa il adaug si pe el aici , la postarea cu cocos(i) frumos(i).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 8 Aprilie 2013 @ 4:45 pm

  9. Prima poza m-a dat gata 🙂
    Dupa ce m-am holbat (hlizit) cateva minute privind poza, am reusit (intr-un final) sa citesc despre Cocosescu.
    Adevar ai grait, se vad urme de ciocuri bine patrunse in creasta lui semeata.
    Si fetele ce zic??? Apreciaza? :))

    Comentariu de Simona — 7 Aprilie 2013 @ 11:38 pm

    • Fetele …ca gainile, intai fug de ei, apoi cedeaza , ca n-au ce face :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 8 Aprilie 2013 @ 4:42 pm

  10. Frumos tare cocoselul, sa-ti traiasca si el si fetele lui!

    Comentariu de Brindusa — 7 Aprilie 2013 @ 10:25 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

