Eu si gradina

23 Aprilie 2013

Lalele

Filed under: animalute, flori, Flori de primavara — Etichete:, — Mihaela C.P. @ 8:33 pm

Ce ar fi primavara fara lalele?

Nu stiu, dar pentru mine cand spun primavara , printre primele la care ma gandesc sunt si lalelele . Si in general flori multe, multe de tot, in pomi, din pamant, din iarba verde si da, iarba verde, verde de tot, verde crud .

Unele dintre lalelele mele inflorite anul asta:

Si magnolia noastra.

 

Unul dintre secretele cresterii unor lalele atat de frumoase, este pisica. Cine are o pisica in curte si isi pune de toamna bulbi de lalele , va avea precis flori foarte frumoase in primavara urmatoare. Tili aici le pazea…de o albina :).

.

12 comentarii »

  1. De unde ati luat Magnolia care se vede in spate? Ma intereseaza una deja matura – 3-5 ani

    Comentariu de george2014bv — 22 Octombrie 2014 @ 9:20 am

    • O am de multi ani, sa fie vreo 20 de ani si nu stiu cum de a ajuns la noi in curte.Dar cred ca se gaseste soiul asta sau ceva asemanator si in comert.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 22 Octombrie 2014 @ 3:42 pm

  2. nu stiu la care sa ma uit mai intai…

    Comentariu de convietuire — 25 Aprilie 2013 @ 2:54 pm

  3. Culoarea asta e superba! si Tili aduce un plus de farmec. Si in spate se vede o magnolie inflorita…. vreau si eu o primavaraaaa….

    Comentariu de Dana — 25 Aprilie 2013 @ 6:20 am

  4. eu n-am pisica, in schimb bulbii sunt pusi in pamant de cu toamna si la noi.
    aveti o gradina de vis! florile sunt superbe… iarba…de magnolie nu mai zic…

    Comentariu de Alina — 24 Aprilie 2013 @ 9:59 pm

  5. Postul tău mi-a amintit de celebra melodie a lui Luigi Ionescu http://www.youtube.com/watch?v=vydGtFr37EM 😀 .

    Comentariu de ina15 — 24 Aprilie 2013 @ 8:08 pm

  6. Foarte faina culoarea, mai ales cu dunguta verde 🙂

    Comentariu de Dani — 23 Aprilie 2013 @ 10:23 pm

  7. Superbe, eu am doar rosii dar ma minunez de ele in fiecare an, magnolie nu am dar le admir pe ale celorlalti.:-)

    Comentariu de brindusa — 23 Aprilie 2013 @ 10:21 pm

  8. Pentru așa flori frumoase chiar e necesar un paznic așa vigilent! 🙂

    Comentariu de ina15 — 23 Aprilie 2013 @ 10:10 pm

  9. Nu pot sa nu sesizez si adorabilele magnolii 😀

    Superbe si lalelele! 😀

    Imi place tot! 😀

    Comentariu de Loredana Milu — 23 Aprilie 2013 @ 10:00 pm

  10. Reblogged this on Graffiti-uri pe pereţii unei gări.

    Comentariu de Diana şi Dan — 23 Aprilie 2013 @ 9:17 pm

  11. Chiar așa !!!
    Lalelele sunt component fără de care primăvara nu merge :)!!!
    Văd ce plină de „entuziasm” tineresc cercetează pisca ta florile 😉 !
    Frumoase-s florile și minunate-s fotografiile !!!

    Comentariu de tu1074 — 23 Aprilie 2013 @ 8:38 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

