Eu si gradina

4 Mai 2013

De primavara-Iberis si Phlox pitic

Filed under: flori, Flori de primavara, insecte, Viața grădinii — Etichete:, , — Mihaela C.P. @ 12:58 pm

Iberis sempervirens  ,  gâscariță , floarea alba din pozele de mai jos, planta perena, vesnic verde, fie vara, fie iarna, si sub zapada frunzele ei se patreaza verzi , chiar daca tulpinile peste iarna sunt mai putin aspectuoase decat in restul anului, cu mai putine frunze, macar este ceva verde mereu in curte.

Nu o fi nemaipomenit de frumoasa, insa mie mi-e tare draga, mai ales pentru ca este atat de rezistenta si uneori iarna mai scutur cate un colt de zapada si rasare verde din zapada, e incurajator. In plus nu e deloc pretentioasa , nu necesita ingrijire speciala si se intinde si acopera bine portiunile de pamant pe care este plantata. Deci ar fi o buna planta acoperitoare de sol.



 

La baza melcului din caramida am plantat phlox pitic, o alta planta buna acoperitoare de sol, care infloreste deosebit de bogat si frumos, care mi-e la fel de tare draga, dar care face flori o perioada mai scurta de timp, numai la inceputul primaverii. De asemenea sta iarna afara, rezista la temperaturile mici eroic , insa frunzulitele ei sunt mai ingalbenite peste iarna.

.

11 comentarii »

  1. Interesanta si frumoasa giscarita! Creste spontan sau ai avut seminte ?

    Comentariu de rodica — 7 Mai 2013 @ 5:21 pm

    • Nici una, nici alta. Am cumparat plantutele de la bakker, prin comanda (acum se poate si online, atunci eu parca telefonic le-am comandat).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 7 Mai 2013 @ 7:59 pm

  2. multumesc si eu!

    Comentariu de Alina — 5 Mai 2013 @ 8:36 pm

  3. frumoase flori! la fel si aranjamentul!
    lumina Sfanta a Sarbatorilor Pascale sa va aduca liniste sufleteasca, bucurii si sanatate!

    Comentariu de Alina — 5 Mai 2013 @ 1:41 pm

    • Multumesc, Alina, Paste fericit si voie buna sa ai si tu impreuna cu cei dragi!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 5 Mai 2013 @ 2:00 pm

    • A trecut Pastele, am intarziat cu raspunsul dar…luna mai fericita in continuare :)!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 7 Mai 2013 @ 9:09 pm

  4. Un colt de gradina superb!!!!
    Ai facut o alegere foarte potrivita.
    Un Paste fericit va dorim!

    Comentariu de vasi — 4 Mai 2013 @ 4:46 pm

  5. Foarte frumosi phloxul si irisul. Nu am stiut ca planta gascarita este verde mereu..
    Paste Fericit Mihaela !

    Comentariu de MirelUna — 4 Mai 2013 @ 4:13 pm

    • Ei, irisul inca este doar in stadiul de boboc. Frumusetea lui abia urmeaza sa se manifeste :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 7 Mai 2013 @ 9:08 pm

  6. Initial am inceput sa caut melcul printre caramizi,ma gandeam ca e ascuns pe undeva:))abia apoi am vazut aranjamentul.Foarte frumos si decorativ este,cu phloxul si irisii(cred) care stau sa infloreasca.Un Paste Fericit,plin de bucurii iti doresc!

    Comentariu de Marc — 4 Mai 2013 @ 2:46 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

